Gå til innhold

Ekte menn -en utdødd rase..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men are like parking spots, the good ones are taken and the free ones are handicapped.

:)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gentleman, handyman, barsk og mandig. Jeg vil ha en mann som tåler å diskutere, uten å bli usaklig. En som er morsom, snill, intelligent. Med ambisjoner, og drømmer. Som er trygg på seg selv, og står for sine meninger. En som tar ansvar for sine handlinger. Som ikke bruker lenger tid på badet enn meg. En som drikker øl, ikke paraplydrinker!

Jeg vil ha en som tåler å bli skitten på hendene. En som er fysisk sterk, men som også har den beste armkroken. En som er mann nok til å vise følelser, uten å lage drama. Som også bryr seg om meg og mine følelser. En som kan sette meg litt på plass de gangene jeg oppfører meg tåpelig. Som utfordrer meg. Og respekterer meg.

Jeg vil ha en som er trofast, ærlig og empatisk. En som iblant overrasker meg. Litt spontan, og sporty. En som forstår at jeg trenger venner og familie like mye som jeg trenger ham. Som får meg til å føle meg vakker, selv om morgenen før jeg har vært på badet. En som vil ha meg, hele meg. Og ikke er redd for å vise det.

Finnes han? Jeg er faktisk litt i tvil. Eneste jeg ser er umodne gutter som er mest opptatt av å dyrke sitt eget ego.

Kanskje alle de beste er tatt? Eller er det jeg som er for kravstor..

Hummer og kanari denne ønskelista. Noen kommentarer bare:

1. Hvorfor ønsker du deg en som kan sette deg på plass? Hvorfor trenger du dette egentlig? Barn trenger en slik voksenperson, en som sier at nok er nok og setter grenser. Det er jo fordi barn ikke forstår hvor grensa går, men må bli fortalt dette. Men du er voksen, du vet selv hva som er ok oppførsel og hva som ikke er det, hvorfor trenger du da å bli satt på plass?

2. Ekte menn. Hva er en ekte mann? Hvis det er meningsfullt å snakke om ekte menn så må også uekte menn finnes, menn som ikke er skikkelige menn. Men hvor er disse mennene? Kan du peke på dem? Hva kjennetegner en uekte mann?

Og hva med ekte kvinner? Har du hørt dette uttrykket før? Ikke det nei. Så hvorfor snakker du om ekte menn da? Er alle kvinner ekte i kraft av å være født som jente, mens bare noen menn er ekte pga. egenskapene deres? Hvorfor dømmer du menn pga. egenskaper, men ikke kvinner?

3. Øl fremfor paraplydrinker. Jeg drikker begge deler. Er jeg mindre mann når jeg drikker paraplydrinker? Ville jeg vært en uekte mann hvis jeg ikke hadde drukket øl, men bare fargerike drinker?

Ok, så drikker du ikke øl. Men hva om du liker actionfilmer og biler, samt går i bukser. Er du mindre kvinne da, en uekte kvinne? Hvorfor skal kvinner få gjøre alt de vil og likevel være ekte kvinner, mens en mann må gjøre ditt og datt, og avstå fra "femi" ting for å være ekte mann? Hvorfor mener du vår verden bør være så mye trangere enn deres?

• Liker 2
Skrevet

Men are like parking spots, the good ones are taken and the free ones are handicapped.

:)

Eller sagt med andre ord. Kvinner er flokkdyr uten en eneste selvstendig tanke i hodet som liker menn de vet andre kvinner liker, bare fordi andre kvinner liker dem.

• Liker 1
Skrevet

Eller sagt med andre ord. Kvinner er flokkdyr uten en eneste selvstendig tanke i hodet som liker menn de vet andre kvinner liker, bare fordi andre kvinner liker dem.

Hvis du sier det så...

Gjest *Maja*
Skrevet

Gentleman, handyman, barsk og mandig. Jeg vil ha en mann som tåler å diskutere, uten å bli usaklig. En som er morsom, snill, intelligent. Med ambisjoner, og drømmer. Som er trygg på seg selv, og står for sine meninger. En som tar ansvar for sine handlinger. Som ikke bruker lenger tid på badet enn meg. En som drikker øl, ikke paraplydrinker!

Jeg vil ha en som tåler å bli skitten på hendene. En som er fysisk sterk, men som også har den beste armkroken. En som er mann nok til å vise følelser, uten å lage drama. Som også bryr seg om meg og mine følelser. En som kan sette meg litt på plass de gangene jeg oppfører meg tåpelig. Som utfordrer meg. Og respekterer meg.

Jeg vil ha en som er trofast, ærlig og empatisk. En som iblant overrasker meg. Litt spontan, og sporty. En som forstår at jeg trenger venner og familie like mye som jeg trenger ham. Som får meg til å føle meg vakker, selv om morgenen før jeg har vært på badet. En som vil ha meg, hele meg. Og ikke er redd for å vise det.

Finnes han? Jeg er faktisk litt i tvil. Eneste jeg ser er umodne gutter som er mest opptatt av å dyrke sitt eget ego.

Jeg er gift med en sånn en :rodmer:

De finnes; du må bare finne han i mengden :jepp:

Skrevet

Jeg er gift med en sånn en :rodmer:

De finnes; du må bare finne han i mengden :jepp:

I mengden av hva? Uekte menn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, hvis man skal være en "ekte" mann som står for sine meninger samtidig som at man ikke drikker paraplydrinker med utgangspunkt i andre forventninger, så har man vel ikke så veldig sterke meninger. I og med at man ikke engang kan ta en paraplydrink fordi man er redd for hva andre tenker.

Kvinner som klager på at mange menn ikke er "Mann" nok bør nok heller gå i seg selv, reflektere over sitt eget liv og stille spørsmålet på hvorfor de er single til seg selv. Det er sjelden "alle andre" det er noe galt med når man ikke finner noen som passer for en ;)

• Liker 2
Gjest *Maja*
Skrevet (endret)

I mengden av hva? Uekte menn?

En mann som behandler meg som om jeg er den eneste kvinnen som eksisterer i hans verden :)

En mann som behandler meg med respekt, kjærlighet, ærlighet, troskap. Han er min beste venn og elsker og jeg vet at han alltid vil være der for meg uansett hva som skulle skjer i fremtiden.

Det er i mine øyne en ekte mann :rodmer:

Endret av *Maja*
Gjest Tidssone
Skrevet

*har en mistanke om at Maja ikke er så veldig mye mer enn tjue*

Gjest *Maja*
Skrevet

*har en mistanke om at Maja ikke er så veldig mye mer enn tjue*

Haha :fnise:

Nja; heller 30 og gift på 4. året :popcorn:

Skrevet

Mange kvinner i dag har;

falske bryster,falske negler,falske øyenvipper,falske øyenbryn,falske tenner,falskt hår,

i tillegg til botox i ansiktet og push-up.

For ytterligere å pynte på fasaden benytter mange kvinner seg av fettsuging og tilbringer timer i solarium for å bli brune og lekre.

Enkelte har i tillegg falsk tunge når det passer seg.

Og så klager de samme falske kvinner på at det ikke lengre finnes ekte mannfolk......

Denne har florerte litt på facebook lol. Tenkte på den med eingang jeg såg tråden.

Håper dere tar den litt humoristisk. Håper og trur dei fleste menn er "ekte" menn og ikke falske da. Litt skumelt å tenke på at noen av dei kan være pod people aka invasion of the body snatchers.

• Liker 3
Skrevet

Mange kvinner i dag har;

falske bryster,falske negler,falske øyenvipper,falske øyenbryn,falske tenner,falskt hår,

For ytterligere å pynte på fasaden benytter mange kvinner seg av fettsuging og tilbringer timer i solarium for å bli brune og lekre.

Og så klager de samme falske kvinner på at det ikke lengre finnes ekte mannfolk......

Denne har florerte litt på facebook lol. Tenkte på den med eingang jeg såg tråden.

Håper dere tar den litt humoristisk. Håper og trur dei fleste menn er "ekte" menn og ikke falske da. Litt skumelt å tenke på at noen av dei kan være pod people aka invasion of the body snatchers.

www.youtube.com/watch?v=sJfFGgzhfhY

Minner meg om denne av Chris Rock.

You're wearing heels! You aint that tall!

You're wearing makeup! Your face don't look like that!

Everything about you is fake and you expect me to be real?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kan du tilby like mye som du krever da?

Mye av det du sier kan jeg heller ikke se har noe med å være ekte mann å gjøre. Jason Statham hadde jo ikke spurt dama si om lov, skulle han fått en ukontrollert lyst på en violett paraplydrink :ler: Å han hadde fortsatt vært den tøffeste karen på utestedet.

Generelt er både damer og menn som det er noe greie på, i klart mindretall. De fleste er nok uansett opptatt.

Endret av kristian82
  • Liker 1
Skrevet

Mange kvinner i dag har;

Jammen er ikke dette ekte kvinnfolk da? ;)

:ler:

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Tror man må innse at man ikkje kan få i pose og sekk. Får du alt er du heldig, men mange av de kvalitene du sikter til er ofte kvaliteter du finner hos forskjellige typer menn. Er ikkje alt for ofte eg ser menn som er empatiske og snille som samtidig kan ta kontroll og yte respekt av folka som hører på. De mennene eg kjenner som er slik er allerede tatt :P

Endret av .-L-.
Skrevet

Kvinner skal definere hva som er såkalt "ekte" menn, det må bli tull og tøv. Ekte menn bryr seg katta om hva andre mener, de gjør som de vil, får det som de vil og tar konsekvensene uten å grine på nesa.

Skrevet

Du beskrev akkurat min kjæreste du ;) Men han er spoken for altså :P

Gjest tancos
Skrevet

Bra skrevet det om at fake kvinner ikke kan forvente en real mann. Jeg er venn med mange single reale gutter som har alt ts etterspør. De er single fordi de ikke finner seg en real pen og hyggelig jente. Mange holder seg single i dag og det er fordi menn ikke nøyer seg med nabojenta og kvinner ikke nøyer seg med nabogutten lengre.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Haha :fnise:

Nja; heller 30 og gift på 4. året :popcorn:

Jeg får høre hvor ung jeg er hele tiden fordi jeg har masse skrivefeil, og skriver helt uforståelig hvis nok :/

Endret av .-L-.
Gjest *Maja*
Skrevet

Jeg får høre hvor ung jeg er hele tiden fordi jeg har masse skrivefeil, og skriver helt uforståelig hvis nokk :/

Jeg er visstnok ung siden jeg tror på kjærligheten ;)

Men de sier jo 30 er det nye 20 :fnise: så det så :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...