Gå til innhold

Ekte menn -en utdødd rase..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gentleman, handyman, barsk og mandig. Jeg vil ha en mann som tåler å diskutere, uten å bli usaklig. En som er morsom, snill, intelligent. Med ambisjoner, og drømmer. Som er trygg på seg selv, og står for sine meninger. En som tar ansvar for sine handlinger. Som ikke bruker lenger tid på badet enn meg. En som drikker øl, ikke paraplydrinker!

Jeg vil ha en som tåler å bli skitten på hendene. En som er fysisk sterk, men som også har den beste armkroken. En som er mann nok til å vise følelser, uten å lage drama. Som også bryr seg om meg og mine følelser. En som kan sette meg litt på plass de gangene jeg oppfører meg tåpelig. Som utfordrer meg. Og respekterer meg.

Jeg vil ha en som er trofast, ærlig og empatisk. En som iblant overrasker meg. Litt spontan, og sporty. En som forstår at jeg trenger venner og familie like mye som jeg trenger ham. Som får meg til å føle meg vakker, selv om morgenen før jeg har vært på badet. En som vil ha meg, hele meg. Og ikke er redd for å vise det.

Finnes han? Jeg er faktisk litt i tvil. Eneste jeg ser er umodne gutter som er mest opptatt av å dyrke sitt eget ego.

Kanskje alle de beste er tatt? Eller er det jeg som er for kravstor..

Joda, da finnes, men de finnes ikke i store kvanta! Hva er det som gjør at du fortjener enn sånn mann?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gentleman, handyman, barsk og mandig ... En som er morsom, snill, intelligent ... En som er fysisk sterk ... Og respekterer meg ... Eneste jeg ser er umodne gutter som er mest opptatt av å dyrke sitt eget ego.

Det hadde kanskje vært en idé å jobbe med seg selv før man krever en kjæreste som har alle de beste egenskapene i verden? Må være vanskelig å ha genuin respekt for noen når man er Gud selv.

Skrevet

Du må stryke siste krav. Har du eldre brødre? En ung far med unge kompiser? Eldre sønner som venner av dine foreldre har? eller så kan du gå rett på utesteder der voksne ferdes. Er nok av menn der som kunne tenkt seg å penetrere en sykepleierstudent.

og hva er det som gjør sykepleierstudentene så attraktive? jeg er forresten ikke student lenger

Skrevet

Konstruktivt. Virkelig.

Modenhet er et personlighetstrekk. I alle aldre har man omtrent alle graderinger, selv om alder selvfølgelig modner oss alle. Men det er litt subjektivt hva folk legger i "modenhet", så man bør ikke generalisere.

Jeg vil ikke bruke ordet "moden" om meg selv, men jeg er ansvarsbevisst, forsøker å være ydmyk, verdsetter mål og integritet og tenker altfor mye. Mer enn mine jevnaldrende typisk har gjort. Og det er noe med at like barn leker best. Mens de jeg identifiserte meg dårlig med dro på byen hver helg, drakk og fant på fanterier, fant jeg likesinnede som heller oppsøkte mentale utfordringer, dro på fjellet, ut i skogen, til sjøs eller lignende. Først i de senere åra har jeg "gjenoppdaget" bylivet som en sosial arena der ikke alt nødvendigvis trenger å handle om å oppnå blackout på kortest mulig tid eller å "herje rundt" mest mulig på kjønnsmarkedet (for å sitere mine tidligere venners).

Jeg klarer bare ikke å gi f**. Det ligger ikke i min natur. Å kaste fra meg kontrollen når jeg har den appellerer ikke. Det som derimot gjør det er å oppsøke situasjoner som vanskelig lar seg kontrollere, og prøve å oppnå kontroll. Derfor driver jeg med friluftsaktiviteter, gjerne den litt ekstreme sorten, og vanker i tunge teoretiske miljøer.

Samtidig er jeg en gårdsgutt som også vet å sette pris på de enkle gleder, og som egentlig bare ønsker å møte den som holder han litt fast på jorda. :)

Utfordringen blir å ikke skremme henne bort med for mange tanker...

jeg kjenner meg faktisk litt igjen i det du skriver.

Liker friluftsliv, men av ekstremsport er vel fallskjermhopping det nærmeste jeg har kommet.

tror jammen du oppfyller mesteparten av kravene..eller ønskene:-)

Skrevet

Det hadde kanskje vært en idé å jobbe med seg selv før man krever en kjæreste som har alle de beste egenskapene i verden? Må være vanskelig å ha genuin respekt for noen når man er Gud selv.

Hvem tror at hvem er Gud?

Skrevet

Joda, da finnes, men de finnes ikke i store kvanta! Hva er det som gjør at du fortjener enn sånn mann?

alle jenter fortjener en slik mann

Skrevet

Gentleman, handyman, barsk og mandig. Jeg vil ha en mann som tåler å diskutere, uten å bli usaklig. En som er morsom, snill, intelligent. Med ambisjoner, og drømmer. Som er trygg på seg selv, og står for sine meninger. En som tar ansvar for sine handlinger. Som ikke bruker lenger tid på badet enn meg. En som drikker øl, ikke paraplydrinker!

Jeg vil ha en som tåler å bli skitten på hendene. En som er fysisk sterk, men som også har den beste armkroken. En som er mann nok til å vise følelser, uten å lage drama. Som også bryr seg om meg og mine følelser. En som kan sette meg litt på plass de gangene jeg oppfører meg tåpelig. Som utfordrer meg. Og respekterer meg.

Jeg vil ha en som er trofast, ærlig og empatisk. En som iblant overrasker meg. Litt spontan, og sporty. En som forstår at jeg trenger venner og familie like mye som jeg trenger ham. Som får meg til å føle meg vakker, selv om morgenen før jeg har vært på badet. En som vil ha meg, hele meg. Og ikke er redd for å vise det.

Finnes han? Jeg er faktisk litt i tvil. Eneste jeg ser er umodne gutter som er mest opptatt av å dyrke sitt eget ego.

Kanskje alle de beste er tatt? Eller er det jeg som er for kravstor..

Oppskriften er ihvertfall ikke å vente til du blir 30 før du slår deg til ro, slike menn finnes ikke på bruktmarkedet.

Skrevet

Nei.

Alle snille jenter!

Skrevet

Alle snille jenter!

Nei.

Et menneske fortjener ikke automatisk noe av det ypperste, kun fordi de er snill, kun fordi de er pen, kun fordi de er mennesker - nei. Et menneske fortjener sin perfekte partner, ved å være like perfekt for partneren.

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Ekte er vel muligens et av de mest misbrukte ordene som finnes!

• Liker 2
Skrevet

Ekte er vel muligens et av de mest misbrukte ordene som finnes!

du trenger ikke å føle deg truffet, mikemus :hjerter:

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet (endret)

du trenger ikke å føle deg truffet, mikemus :hjerter:

Det gjorde jeg heller ikke Minnie :)

Hva som ligger i ordet ekte varierer kolossalt fra person til person og er følgelig håpløst å diskutere. Rasen ekte menn har ikke dødd ut, de har aldri eksistert i annet enn enkeltindividers hode.

Endret av MikeWaters 2.0
  • Liker 3
Skrevet

Litt morsomt at alle gutta på KG definerer seg som en slik mann TS beskriver... :fnise: Slike menn sitter ikke å skriver flere tusen innlegg på et kvinneforum! ;)

• Liker 2
Skrevet

Litt morsomt at alle gutta på KG definerer seg som en slik mann TS beskriver... :fnise: Slike menn sitter ikke å skriver flere tusen innlegg på et kvinneforum! ;)

Voks opp, du bør nok omdefinere ditt image av en "skikkelig mann".

• Liker 1
Skrevet

Det er mye gener inne i bildet her også. Er ikke alle som er like heldige fra naturens side vet du. Det gjelder i aller høyeste grad kvinner også. Hvis alle krever kun det beste vil det gå mange single rundt omkring uten noen som helst mulighet for en make.

Skrevet

Er det en forutsetning å ikke kunne skrive for å være en "ekte" mann? :smoke:

Skrevet

Hvis alle krever kun det beste vil det gå mange single rundt omkring uten noen som helst mulighet for en make.

Men det er jo faktisk slik at alle krever kun det beste. Kun det beste for dem. Og hva som er best for hvem er såpass variert at det er ingen fare for at menneskeheten dør ut om 100 år :)

Skrevet

Nå er det snart så jeg prøver meg på en blinddate-tråd på KG her. Så mye oppegående mennesker - ohh the glory!. ;)

Skrevet

Du vet det, studenten, at dette er bare en kravspesifikasjon med dine egne preferanser. Du sammenligner ham med en bil :

-dynamisk design (gentleman)

-effektiv motor og 8-trinns automatgirkasse (handyman)

-20-tommers lettmetallfelger (barsk og mandig)

-aktive cruise control (tåler å diskutere, ikke usaklig)

-auto start/stopp funksjon (morsom,snill og intelligent)

-luftspjeldstyring (ambisjoner)

-night vision (drømmer)

-kamerasystem (trygg på seg selv)

-høyoktan drivstoff (drikker øl eller sterkere drikker)

-FireGlaze lakkbeskytter (tåler å bli møkkete)

-8 sylindre med 350HK (fysisk sterk)

-parkeringsassistent (trofast,ærlig og empatisk)

-med sportspakke (sporty)

-underholdning for baksetet (trenger venner og familie)

-ergonomiske seter og head-up display (føle seg vakker)

-tenningsnøkkel (en som vil ha deg, hele deg)

...og i tillegg : lane change warning !!! :)

så,kjære frøken, hvilken bilmodell ser du egentlig etter sa du ?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...