Sweet77 Skrevet 24. mars 2012 #161 Skrevet 24. mars 2012 Gentleman, handyman, barsk og mandig. Jeg vil ha en mann som tåler å diskutere, uten å bli usaklig. En som er morsom, snill, intelligent. Med ambisjoner, og drømmer. Som er trygg på seg selv, og står for sine meninger. En som tar ansvar for sine handlinger. Som ikke bruker lenger tid på badet enn meg. En som drikker øl, ikke paraplydrinker! Jeg vil ha en som tåler å bli skitten på hendene. En som er fysisk sterk, men som også har den beste armkroken. En som er mann nok til å vise følelser, uten å lage drama. Som også bryr seg om meg og mine følelser. En som kan sette meg litt på plass de gangene jeg oppfører meg tåpelig. Som utfordrer meg. Og respekterer meg. Jeg vil ha en som er trofast, ærlig og empatisk. En som iblant overrasker meg. Litt spontan, og sporty. En som forstår at jeg trenger venner og familie like mye som jeg trenger ham. Som får meg til å føle meg vakker, selv om morgenen før jeg har vært på badet. En som vil ha meg, hele meg. Og ikke er redd for å vise det. Finnes han? Jeg er faktisk litt i tvil. Eneste jeg ser er umodne gutter som er mest opptatt av å dyrke sitt eget ego. Kanskje alle de beste er tatt? Eller er det jeg som er for kravstor.. Interessant liste, men det jeg lurte mest på når jeg leste den var ........det er fortsatt en mann vi snakker om her...??
Gjest .-L-. Skrevet 24. mars 2012 #162 Skrevet 24. mars 2012 (endret) Jeg er visstnok ung siden jeg tror på kjærligheten Å tro på kjærligheten er helt nomalt etter min mening Men de sier jo 30 er det nye 20 så det så Alltid kjekt å bli puttet i båser av folk. Endret 24. mars 2012 av .-L-.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå