Gå til innhold

Ekte menn -en utdødd rase..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er faktisk litt morsomt å se hvor dårlig gangsyn kvinnfolk har :ler:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Det er faktisk litt morsomt å se hvor dårlig gangsyn kvinnfolk har :ler:

Du er jammen den rette til å snakke om dårlig gangsyn! :skratte:

• Liker 3
Skrevet

Jeg tviler på at dette med gangsyn er spesielt kjønnsbetinget... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tviler på at dette med gangsyn er spesielt kjønnsbetinget... :fnise:

Dårlig gangsyn har ihvertfall ofte med det annet kjønn å gjøre :smoke: hehe

Skrevet

Dårlig gangsyn har ihvertfall ofte med det annet kjønn å gjøre :smoke: hehe

Enig. Menn synes ofte kvinner har dårlig gangsyn, og kvinner synes ofte menn har dårlig gangsyn, så du treffer nok blink når du skriver "det annet kjønn".

• Liker 1
Skrevet

Jeg innrømmer glatt at jeg har hatt dårlig gangsyn to ganger, sånn går det når man tror godt om folk.. :tristbla:

Skrevet

Jeg innrømmer glatt at jeg har hatt dårlig gangsyn to ganger, sånn går det når man tror godt om folk.. :tristbla:

Jeg har dessverre vært der både en og to ganger jeg og...

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Litt morsomt at alle gutta på KG definerer seg som en slik mann TS beskriver... :fnise: Slike menn sitter ikke å skriver flere tusen innlegg på et kvinneforum! ;)

Kan innrømme at jeg ikke er en slik mann trådstarter er ute etter, ikke vil jeg være det heller. "Perfekte" mennesker er kjedelige.

• Liker 1
Skrevet

Kan innrømme at jeg ikke er en slik mann trådstarter er ute etter, ikke vil jeg være det heller. "Perfekte" mennesker er kjedelige.

fint for deg at du ikke er "perfekt og kjedelig". jeg er enig i at de som bruker energi på å fremstå som perfekte er kjedelige. men drømmemannen min er langt fra kjedelig:-)

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor skulle jeg satse på ei som stiller så store krav når jeg vet det finnes andre kvinner som ikke stiller så høye krav som dette? Du vil jo ha en drømmemann ut fra en roman nærmest. Er du selv en slik drømmekvinne?

AnonymBruker
Skrevet

Finnes ekte kvinner?

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Finnes ekte kvinner?

Hva er din definisjon på en ekte kvinne?

Skrevet

Gentleman, handyman, barsk og mandig. Jeg vil ha en mann som tåler å diskutere, uten å bli usaklig. En som er morsom, snill, intelligent. Med ambisjoner, og drømmer. Som er trygg på seg selv, og står for sine meninger. En som tar ansvar for sine handlinger. Som ikke bruker lenger tid på badet enn meg. En som drikker øl, ikke paraplydrinker!

Jeg vil ha en som tåler å bli skitten på hendene. En som er fysisk sterk, men som også har den beste armkroken. En som er mann nok til å vise følelser, uten å lage drama. Som også bryr seg om meg og mine følelser. En som kan sette meg litt på plass de gangene jeg oppfører meg tåpelig. Som utfordrer meg. Og respekterer meg.

Jeg vil ha en som er trofast, ærlig og empatisk. En som iblant overrasker meg. Litt spontan, og sporty. En som forstår at jeg trenger venner og familie like mye som jeg trenger ham. Som får meg til å føle meg vakker, selv om morgenen før jeg har vært på badet. En som vil ha meg, hele meg. Og ikke er redd for å vise det.

Finnes han? Jeg er faktisk litt i tvil. Eneste jeg ser er umodne gutter som er mest opptatt av å dyrke sitt eget ego.

Kanskje alle de beste er tatt? Eller er det jeg som er for kravstor..

Finnes han?

Ja, ikke bare èn. De er godt gjemt og du kommer nok over en til slutt, skal du se. Man må uheldigvis (kanskje) lete gjennom mye andre ikke fullt så gode menn først.

Jeg er så heldig at jeg har kapret en av disse herlige mennene :rodmer:

(Kanskje ikke 100% din beskrivelse til punkt og prikke. Men han er perfekt for meg) :)

Gjest Andria
Skrevet

Ok, samboeren min oppfyller nok ikke absolutt alle kravene, men han er ikke så veldig langt unna. ;) Jeg har vært veldig uheldig med gutter/menn tidligere, så jeg ser på ham som belønningen min for å ha tålt mye dritt. :sjenert::fnise:

Gjest Rastl0s
Skrevet

Ja han finnes.

Finnes det kvinner som ikke har en million krav som må oppfølges og som ikke bare er ute etter status og penger da?

Ja, det gjør det også, men trenger ikke å dra alle under en kam.

AnonymBruker
Skrevet

Ja han finnes.

Finnes det kvinner som ikke har en million krav som må oppfølges og som ikke bare er ute etter status og penger da?

Ja, det gjør det også, men trenger ikke å dra alle under en kam.

"Skjære alle over én kam" heter det.

AnonymBruker
Skrevet

det finnes men det er få og langt i mellom

Gjest Applecore
Skrevet

Det jeg lurer litt på er i hvilken epoke dere mener at alle disse såkalte "ekte" mennene har eksistert, siden de nå muligens er utdødd. :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men hva er en ekte mann da? Jeg tror ikke machograden har så mye med det å gjøre. Kan faktisk være det omvendte(man må hele tiden "brife" el.). En ekte mann har for meg mer med modenhet å gjøre.

Har vokst opp med disse type menn(handymen etc.) rundt meg, så de eksisterer plenty. Må bare lete på riktig sted. Hvis du tar turen litt ut av byen, eller inn i friluftsmiljøer(som andre her påpekte), så finner du de.

Endret av Cordelia
Gjest Rastl0s
Skrevet

"Skjære alle over én kam" heter det.

Du har altså ikke mer å gjøre enn å kritisere og rette opp i alt du leser? Det kan ikke være en helt vanlig "feil" liksom? Kunne ikke brydd meg mindre om hva det "heter" så lenge jeg fikk fram budskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...