Gå til innhold

Hvordan ser drømme dama ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler:

Drømmemannen btw. Et av to unntak fra min hetero-overbevisning (fiks den for meg språknerder).

:rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, har blondt hår :briller:

Går bra, men da skal du helst ha en litt eksotisk øyefarge ;)

Skrevet

Blondt hår og brune øyne, er en veldig suksessfull kombinasjon.

Gjest Eurodice
Skrevet

Er det håp for meg hos noen, tro? Jeg er 169 cm høy, normalt slank (i hvert fall i egne øyne), har mørkebrunt hår og grønne, "lysende" øyne. Noen har til og med sagt at jeg har stjerner i blikket :lur:

Skrevet

Er det håp for meg hos noen, tro? Jeg er 169 cm høy, normalt slank (i hvert fall i egne øyne), har mørkebrunt hår og grønne, "lysende" øyne. Noen har til og med sagt at jeg har stjerner i blikket :lur:

:kose: Sikkert mange som liker deg også!

Skrevet

Helt klart!

Ta en titt på den opprinnelige posten min ;>

Skrevet

Jadda! :rodmer:

Skrevet

Victoria Secret modellene som var på tv2 tidligere i kveld er jo bare helt utrolig flotte. Langt over gjennomsnittet man finner i gata :P

Alle damene der er drømmedamer om man kun fokuserer på det ytre

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Jadda! :rodmer:

Du og jeg har en historie sammen vi :lur: . Det ble for intimt for noen, så du ble oppfordret til å opprette en ny tråd :).

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Natalie Portman og Charlize Theron er begge nyyydelig.

Skrevet

hehe.. Funker grønn? :fnise:

Skrevet

Du og jeg har en historie sammen vi :lur: . Det ble for intimt for noen, så du ble oppfordret til å opprette en ny tråd :).

En egen tråd, ja! :opplyser:

:pisk:

Gjest Eurodice
Skrevet

En egen tråd, ja! :opplyser:

:pisk:

Den har jeg vært på besøk i ;).

Skrevet

Basert på den beskrivelsen der, så sier jeg absolutt ikke nei. Spørs på kjemien da. Den er langt viktigere.

Skrevet

hehe.. Funker grønn? :fnise:

En klar grønnfarge er veldig attraktivt :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Basert på den beskrivelsen der, så sier jeg absolutt ikke nei. Spørs på kjemien da. Den er langt viktigere.

Kjemien er absolutt det viktigste, enig med deg der. Ellers var det hyggelig at utseendet falt i smak ;) .

Skrevet

Kjemien er absolutt det viktigste, enig med deg der. Ellers var det hyggelig at utseendet falt i smak ;) .

Stjerner i blikket, vet du... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...