Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. januar 2012 #81 Skrevet 14. januar 2012 Verdens nydeligste dame er dette
Mr.Omg Skrevet 14. januar 2012 #82 Skrevet 14. januar 2012 Verdens nydeligste dame er dette I disagree, my friend! Hun her var ikke så ille: SAS-dame jeg tilfeldigvis fant på facebook
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #83 Skrevet 14. januar 2012 I disagree, my friend! Hun her var ikke så ille: SAS-dame jeg tilfeldigvis fant på facebook Hun så jo fullstendig gjennomsnittlig ut. 6
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. januar 2012 #84 Skrevet 14. januar 2012 I disagree, my friend! Hun her var ikke så ille: SAS-dame jeg tilfeldigvis fant på facebook Nei, nå skruller du fælt :gjeiper:
Gjest Eurodice Skrevet 14. januar 2012 #85 Skrevet 14. januar 2012 Verdens nydeligste dame er dette Du verden, hvilken autoritet har du for å kunne fastslå det? 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. januar 2012 #86 Skrevet 14. januar 2012 Du verden, hvilken autoritet har du for å kunne fastslå det? Visste ikke at jeg trengte tillatelse? 3
Mr.Omg Skrevet 14. januar 2012 #87 Skrevet 14. januar 2012 Nei, nå skruller du fælt :gjeiper: Jeg skruller da aldri Visste ikke at jeg trengte tillatelse? Jo, du må sende inn søknad til NAV (av alle steder). Og for man tillatelse så gjelder den bare i 1mnd
Gjest True Khaleesi Skrevet 14. januar 2012 #88 Skrevet 14. januar 2012 I disagree, my friend! Hun her var ikke så ille: SAS-dame jeg tilfeldigvis fant på facebook Du synes jo ikke Meghan Fox er pen, så smaken din er nok litt utenom det vanlige. Ikke noe galt med SAS-dama altså.. Men drømmedama? Really?
Gjest Eurodice Skrevet 14. januar 2012 #89 Skrevet 14. januar 2012 Visste ikke at jeg trengte tillatelse? Det har ikke jeg sagt. Men du fastslår at denne damen er verdens vakreste. Det er ca. 7 milliarder mennesker i verden. Det kunne tenkes at noen ikke var enig med deg .
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. januar 2012 #90 Skrevet 14. januar 2012 Jeg skruller da aldri Jo, du må sende inn søknad til NAV (av alle steder). Og for man tillatelse så gjelder den bare i 1mnd Aaah, da beklager jeg. Det visste jeg ikke. Er det vanskleig å få godkjent søknaden eller? 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. januar 2012 #91 Skrevet 14. januar 2012 Det har ikke jeg sagt. Men du fastslår at denne damen er verdens vakreste. Det er ca. 7 milliarder mennesker i verden. Det kunne tenkes at noen ikke var enig med deg . Joa. Men overskriften er: Hvordan ser drømmedama ut? Og da svarte jeg. Trodde det var innlysende at det var min egen mening jeg la ut, og at jeg ikke svarte for alle 7
Mr.Omg Skrevet 14. januar 2012 #92 Skrevet 14. januar 2012 Du synes jo ikke Meghan Fox er pen, så smaken din er nok litt utenom det vanlige. Ikke noe galt med SAS-dama altså.. Men drømmedama? Really? Jeg liker de "vanlige" damene. Så SAS-dama er mer drømmedame enn Megan Fox. Men SAS-dama er ikke den ultimate drømmedame, for jeg kjenner henne ikke. Aaah, da beklager jeg. Det visste jeg ikke. Er det vanskleig å få godkjent søknaden eller? Ja, det er kjempevanskelig. Er nesten bare noe få journalister i mannebladene som får lov til å si hvilke damer som er heite og hvem som ikke er det 3
Gjest True Khaleesi Skrevet 14. januar 2012 #93 Skrevet 14. januar 2012 Jeg liker de "vanlige" damene. Så SAS-dama er mer drømmedame enn Megan Fox. Men SAS-dama er ikke den ultimate drømmedame, for jeg kjenner henne ikke. Ja, det er kjempevanskelig. Er nesten bare noe få journalister i mannebladene som får lov til å si hvilke damer som er heite og hvem som ikke er det Jeg skjønner veldig godt hva du mener og du virker som en herlig fyr. Men du gjør tråden mindre overflatisk! Shame on you! 3
Gjest True Khaleesi Skrevet 14. januar 2012 #94 Skrevet 14. januar 2012 Det har ikke jeg sagt. Men du fastslår at denne damen er verdens vakreste. Det er ca. 7 milliarder mennesker i verden. Det kunne tenkes at noen ikke var enig med deg . Du verden.. Hvem som er verdens vakreste er subjektivt, og ingen kan være direkte uenig med hvem andre synes er vakrest. Om hun synes at hun dama er verdens vakreste, så er hun verdens vakreste. For noen. 4
Mr.Omg Skrevet 14. januar 2012 #95 Skrevet 14. januar 2012 Jeg skjønner veldig godt hva du mener og du virker som en herlig fyr. Men du gjør tråden mindre overflatisk! Shame on you! Takk takk og beklager for at jeg gjør tråden mindre overfladisk
Yme Skrevet 14. januar 2012 #96 Skrevet 14. januar 2012 Jeg har forstått det slik at gutter liker forskjellige jenter. Men hvis du kunne velge hvordan dama di skulle se ut, hvordan ville hun sett ut da? Det varierer veldig... Hvis jenta er kul, begynner jeg å like utseende hennes, og "drømme dama" varierer fra dag til dag omtrent. Hvis jeg kunne lagd en drømmejente her og nå, hadde hu hatt rødtv hår (med krøller) og fregner, grønne øyne, vært slank med timeglassfigur, også hadde hu rukket meg sirka til munnen... Tja, jeg tror det er det jeg kommer på. var jeg flink? 1
Gjest Eurodice Skrevet 14. januar 2012 #97 Skrevet 14. januar 2012 Det varierer veldig... Hvis jenta er kul, begynner jeg å like utseende hennes, og "drømme dama" varierer fra dag til dag omtrent. Hvis jeg kunne lagd en drømmejente her og nå, hadde hu hatt rødtv hår (med krøller) og fregner, grønne øyne, vært slank med timeglassfigur, også hadde hu rukket meg sirka til munnen... Tja, jeg tror det er det jeg kommer på. var jeg flink? Veldig flink .
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. januar 2012 #98 Skrevet 14. januar 2012 Takk takk og beklager for at jeg gjør tråden mindre overfladisk Ja, her er det bare pupper og lår som gjelder. Sånn personlighet og utstråling og sånn får du ta en annen plass
Yme Skrevet 14. januar 2012 #99 Skrevet 14. januar 2012 Veldig flink . Tullprat! Jeg greide jo ikke skrive "rødt" riktig en gang 2
Gjest MorAase Skrevet 14. januar 2012 #100 Skrevet 14. januar 2012 Har jeg forstått menn riktig så er det ingenting som overgår et flott smil. Det vil si et smil som viser ekte glede og ekte varme. Glade kvinner med en varm personlighet er jo rake motsetningen av den forhatte grinete og hatefulle sutrekjerringa. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå