Gjest Bandit Skrevet 25. januar 2012 #161 Skrevet 25. januar 2012 ...som sagt, hun har litt skjevt smil men helhetlig har hun et ganske så symmetrisk ansikt. Da får vi bare velge å være uenige. Hun er for meg selve stjerneeksemplet på at asymmetri funker det også. Mange som reagerer på ansiktet hennes, men som allikevel synes hun er flott. Her er et annet godt eksempel. Uten smil.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #162 Skrevet 25. januar 2012 Og hva er det med henne som er asymmetrisk, annet enn at det ene øyet hennes er litt høyere opp enn det andre (noe som forøvrig er veldig vanlig hos både kjendiser og mennesker generelt).
Gjest Bandit Skrevet 25. januar 2012 #163 Skrevet 25. januar 2012 Og hva er det med henne som er asymmetrisk, annet enn at det ene øyet hennes er litt høyere opp enn det andre (noe som forøvrig er veldig vanlig hos både kjendiser og mennesker generelt). Se på plassering av munn og nese, f.eks. Det fungerer uansett veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #164 Skrevet 25. januar 2012 Se på plassering av munn og nese, f.eks. Det fungerer uansett veldig bra. Det er kun øynene som ser asymmetriske ut i mitt hode. Sikkert på at du ikke blander begrepene nå? Asymmetrisk er ikke det samme som skråstilt/skjev. Faktisk er hun der mer symmetrisk i ansiktet enn f.eks Angelina Jolie (som de fleste nok vil være enige i ser bedre ut enn hun her). 1
Yme Skrevet 25. januar 2012 #165 Skrevet 25. januar 2012 Det er kun øynene som ser asymmetriske ut i mitt hode. Sikkert på at du ikke blander begrepene nå? Asymmetrisk er ikke det samme som skråstilt/skjev. Faktisk er hun der mer symmetrisk i ansiktet enn f.eks Angelina Jolie (som de fleste nok vil være enige i ser bedre ut enn hun her). Med en gang ting ikke speiler hverandre helt, er de asymetriske... Det finnes ikke et menneske i verden, som har symetrisk ansikt, men det er gjort mange undersøkelser som viser at ansikter blir sett på som penere, jo nærmere de er skikkelig symetri. Men, det finnes likevell pene mennesker, som er skjeive og rare i ansiktet. Det går jo til og med ann å være styggatraktiv... At er digg selv om man faktisk er stygg. 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #166 Skrevet 25. januar 2012 Nå skal du få et ærlig svar som ingen skriver før nå: Det er ikke så farlig det som er utenpå. Det viktigste er det som er innefor og da spiller ikke noe hvordan drømme dama ser ut. Høres det bra ut:)
kubrak Skrevet 25. januar 2012 #167 Skrevet 25. januar 2012 Jeg er ikke gutt, men kan jo forsøke, så kan mennene rettë meg. Langt hår (mørkt eller lyst, slett eller krøllet. Så lenge det er langt og fint). Store eller medium naturlige bryster. Timeglassfasong, gjerne brede hofter og en fin sprettrumpe. Mage = kvinnelig. Ikke sixpack ala Fotballfrue men heller ikke bilring. En myk "kosemage" uten for mye eller for lite fett. Helst ikke for mange tatoveringer eller piercinger. Lange ben. Høyde: 160 - 175 Pene tenner Et naturlig vakkert utseendet med ikke altfor mye sminke i fjeset. Slank kroppsbygning. Som om jeg skulle sagt det selv.
PRT Skrevet 25. januar 2012 #168 Skrevet 25. januar 2012 Nå skal du få et ærlig svar som ingen skriver før nå: Det er ikke så farlig det som er utenpå. Det viktigste er det som er innefor og da spiller ikke noe hvordan drømme dama ser ut. Høres det bra ut:) Da kan man jo like gjerne bare være venner.
Steinar40 Skrevet 25. januar 2012 #169 Skrevet 25. januar 2012 Hadde jeg sett ei dame som utseendemessig så ut som drømmedama så hadde jeg blitt mer enn betenkt. Dette hadde blitt altfor slitsomt hadde jeg tenkt da. Det jeg sier her er altså at drømmedama (når det gjelder utseende) ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Kan være greit å være klar over dette.
Yme Skrevet 25. januar 2012 #170 Skrevet 25. januar 2012 Er drømmedama di en sånn "high maintenance"-møkkakjerring, det da, Steinar?
Gjest Eurodice Skrevet 25. januar 2012 #171 Skrevet 25. januar 2012 (endret) Hadde jeg sett ei dame som utseendemessig så ut som drømmedama så hadde jeg blitt mer enn betenkt. Dette hadde blitt altfor slitsomt hadde jeg tenkt da. Det jeg sier her er altså at drømmedama (når det gjelder utseende) ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Kan være greit å være klar over dette. Om man skulle være så heldig eller uheldig ettersom man ser det, å ha et vakkert utseende og en fin kropp, så er man uegnet som partner, mener du? Kan man ikke ha en bra personlighet for det, eller er personligheten omvendt proporsjonal med utseendet? Endret 25. januar 2012 av Belladonna 2
Steinar40 Skrevet 25. januar 2012 #172 Skrevet 25. januar 2012 Er drømmedama di en sånn "high maintenance"-møkkakjerring, det da, Steinar? Jeg har god smak vettu Jeg vet hva som er et bra utseende når jeg ser det. Dessverre er jeg ikke alene om det, og dermed blir disse såkalte drømmedamene fort det store marerittdamene. Folk flest tåler ikke for mye oppmerksomhet.
Gjest "gjest" Skrevet 25. januar 2012 #173 Skrevet 25. januar 2012 Kjenner mange såkalte "heite mennesker" som også er trivelige.
Yme Skrevet 25. januar 2012 #174 Skrevet 25. januar 2012 Jeg har god smak vettu Jeg vet hva som er et bra utseende når jeg ser det. Dessverre er jeg ikke alene om det, og dermed blir disse såkalte drømmedamene fort det store marerittdamene. Folk flest tåler ikke for mye oppmerksomhet. Jeg er enig i at det finnes mange som er sånn, men det er stort sett kvinnfolk som omtrent livnærer seg av mannlig oppmerksomhet, og dermed pynter og kler seg opp der etter. Man har også oppegående, flotte jenter og damer, som ser bra ut, uten å være skikkelig høye på pæra. Smarte mennersker, som faktisk veit at ting som forhold ikke handler om "hva jeg kan få" men også "hva jeg har å gi". Om du ikke har møtt på noen sånne, har du bare vært uheldig, min gode mann, for det er faktisk ganske mange av dem (veldig ofte er dette jenter som har et skikkelig godt forhold til far og/eller storebror)
Steinar40 Skrevet 25. januar 2012 #175 Skrevet 25. januar 2012 Jeg er enig i at det finnes mange som er sånn, men det er stort sett kvinnfolk som omtrent livnærer seg av mannlig oppmerksomhet, og dermed pynter og kler seg opp der etter. Man har også oppegående, flotte jenter og damer, som ser bra ut, uten å være skikkelig høye på pæra. Smarte mennersker, som faktisk veit at ting som forhold ikke handler om "hva jeg kan få" men også "hva jeg har å gi". Om du ikke har møtt på noen sånne, har du bare vært uheldig, min gode mann, for det er faktisk ganske mange av dem (veldig ofte er dette jenter som har et skikkelig godt forhold til far og/eller storebror) Ja, det er ihvertfall ingen fordel når kvinner har et dårlig forhold til sin far. Og hvor mange mennesker treffer man egentlig? Ikke så lett å være heldig da. Lettere å være uheldig.
Yme Skrevet 25. januar 2012 #176 Skrevet 25. januar 2012 Ja, det er ihvertfall ingen fordel når kvinner har et dårlig forhold til sin far. Og hvor mange mennesker treffer man egentlig? Ikke så lett å være heldig da. Lettere å være uheldig. Det går jo litt begge veier da. La oss si at man treffer 3 mennesker i året, bare for å lage en tall. Har man flaks, er 2 av dem kule. Har man uflaks er 2 av dem duste. Hvis det er sånn at man utelukkende treffer folk som ikke er hyggelige, er det logisk å anta at det er noe man selv gjør feil, som kanskje trenger litt forandring.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #177 Skrevet 25. januar 2012 Med en gang ting ikke speiler hverandre helt, er de asymetriske... Det finnes ikke et menneske i verden, som har symetrisk ansikt, men det er gjort mange undersøkelser som viser at ansikter blir sett på som penere, jo nærmere de er skikkelig symetri. Men, det finnes likevell pene mennesker, som er skjeive og rare i ansiktet. Det går jo til og med ann å være styggatraktiv... At er digg selv om man faktisk er stygg. Nettopp. Og hennes ansikt speiler seg veldig godt, med unntak av dette øyet.
Yme Skrevet 25. januar 2012 #178 Skrevet 25. januar 2012 Nettopp. Og hennes ansikt speiler seg veldig godt, med unntak av dette øyet. Når øyet ikke speiler seg, så speiler ikke ansiktet veldig godt. Hu har et mindre symmetrisk ansikt enn de aller fleste. 1
Gjest True Khaleesi Skrevet 25. januar 2012 #179 Skrevet 25. januar 2012 Hva med meg? Langt mørkt hår, brune øyne, slank og veldreid, 174 høy og 60 kg. Har dessverre noen tatoveringer, men minst en av de er faktisk fine... Også lager jeg mat, baker kaker og liker å gjøre rent. BH størrelse : 70 F
Yme Skrevet 25. januar 2012 #180 Skrevet 25. januar 2012 Jeg elsker deg. Vil du bli med meg ut i skogen? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå