Gjest True Khaleesi Skrevet 3. januar 2012 #61 Skrevet 3. januar 2012 (endret) Hvordan er et 'diamantformet' ansikt? Antakeligvis noe slikt: http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.realbollywood.com/up_images/having-wonderful-time6538e.jpg&imgrefurl=http://www.realbollywood.com/2011/08/reese-witherspoon-hubby-wonderful-time-romantic-2nd-honeymoon.html&h=400&w=400&sz=30&tbnid=_VShnhxURbMELM:&tbnh=90&tbnw=90&prev=/search%3Fq%3Dreese%2Bwitherspoon%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=reese+witherspoon&docid=LglOQycUDzdJaM&sa=X&ei=rk8DT4TYBOre4QS38tGNCA&ved=0CFUQ9QEwBQ&dur=1001 Trekanta: http://www.google.no/imgres?q=diamond+shape&hl=no&sa=X&biw=1366&bih=667&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=bOq-CWBeIU2S8M:&imgrefurl=http://blondehairbluejeans.blogspot.com/2011/05/pull-shapes-i-diamond.html&docid=M5cUhdaO4fURaM&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/-CZpssI3hy1c/Td1ud8EzQBI/AAAAAAAAA-8/kz4kIUm2V8w/s1600/3diamond.jpg&w=650&h=538&ei=5U8DT7mwGKeL4gTv5siNCA&zoom=1&iact=hc&vpx=553&vpy=352&dur=1451&hovh=204&hovw=247&tx=114&ty=131&sig=110827389977719147637&page=2&tbnh=133&tbnw=157&start=19&ndsp=21&ved=1t:429,r:9,s:19 Endret 3. januar 2012 av True Khaleesi
Steinar40 Skrevet 3. januar 2012 #62 Skrevet 3. januar 2012 Det finnes ingen drømmedamer. Bare ulike mennesker med individuelle styrker og svakheter. Vil man ha fordelene så må man ta med ulempene på kjøpet. 3
Gjest True Khaleesi Skrevet 3. januar 2012 #63 Skrevet 3. januar 2012 Det finnes ingen drømmedamer. Bare ulike mennesker med individuelle styrker og svakheter. Vil man ha fordelene så må man ta med ulempene på kjøpet. Veldig bra svar. Men rent utseendemessig kan det finnes perfeksjon.
Gjest SemperFi Skrevet 3. januar 2012 #64 Skrevet 3. januar 2012 Veldig bra svar. Men rent utseendemessig kan det finnes perfeksjon. Du sier mot seg selv, flipflop. Kritiserer andre for noe og bytter tilbake når andre skriver annet, flipflop. 4
Steinar40 Skrevet 3. januar 2012 #65 Skrevet 3. januar 2012 Veldig bra svar. Men rent utseendemessig kan det finnes perfeksjon. Tja, jeg er redd det kommer helt an på hvor godt man ser etter I mine øyne finnes det ingen perfekte mennesker. Men det finnes mange som ser mer enn bra nok ut - utseendemessig. Det er grenser for hvor nøye man trenger å være også 1
Gjest Hard Ride Skrevet 3. januar 2012 #66 Skrevet 3. januar 2012 Det er faktisk umulig å beskrive med noe særlig detalj. Hun bør være lavere enn meg, jeg er 184. Drømmedame er slank, og har bra former (hofte, pupper osv. er litt runde), men jeg synes egentlig ikke små pupper f. eks. vil sette en stopper for "drømmedama". Ellers så blåser jeg i farge på øynene, så lenge de er pene. Hårlengde har jeg ingen formening om, da alt fra kort til gørrlangt hår kan være sexy, hvis dama bærer det riktig. Jeg har ingen preferanser innen hudfarge, og når det kommer til tatoveringer eller ei: De kan også være bra, om de er smakfulle. Jeg bryr meg ikke om klesstil, så lenge hun har litt stil. Høres kanskje ut som en tøffel når jeg har så mange åpne muligheter i beskrivelsen min, men kvinner kan være vakre på så mange forskjellige måter at jeg har vanskelig for å skjerpe inn krava. 9
Gjest True Khaleesi Skrevet 3. januar 2012 #67 Skrevet 3. januar 2012 Du sier mot seg selv, flipflop. Kritiserer andre for noe og bytter tilbake når andre skriver annet, flipflop. Jeg synes svaret hans var bedre ordlagt enn visse andres, selv om jeg samtidig mener at svaret hans ikke har så mye i denne tråden å gjøre. Det skal også veldig mye til for å være perfekt utseendemessig, så svaret hans var ikke helt på jordet.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #68 Skrevet 3. januar 2012 Veldig bra svar. Men rent utseendemessig kan det finnes perfeksjon. Reese Witherspoon er nesten perfeksjon - utrolig vakker, men samtidig ikke så "perfekt" at det blir kjedelig. Ansiktet hennes er jo ikke like symmetrisk "perfekt" som for eksempel Angelina Jolie eller Megan Fox (men de ser naturlige ut synes jeg). Witherspoon er utrolig nydelig og naturlig vakker. Hva synes dere om Reese? Drømmedama mi iallfall Synes hun kunne ha lagt på seg noen kilo, bare.... 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #69 Skrevet 3. januar 2012 Unaturlige mente jeg selvfølgelig (om Angelina og Megan), sorry
Gjest True Khaleesi Skrevet 3. januar 2012 #70 Skrevet 3. januar 2012 (endret) Reese Witherspoon er nesten perfeksjon - utrolig vakker, men samtidig ikke så "perfekt" at det blir kjedelig. Ansiktet hennes er jo ikke like symmetrisk "perfekt" som for eksempel Angelina Jolie eller Megan Fox (men de ser naturlige ut synes jeg). Witherspoon er utrolig nydelig og naturlig vakker. Hva synes dere om Reese? Drømmedama mi iallfall Synes hun kunne ha lagt på seg noen kilo, bare.... Reese er kjempesøt hun! Endret 3. januar 2012 av True Khaleesi 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #71 Skrevet 3. januar 2012 Så lenge det finnes flere enn ett menneske her på jorda kan det ikke finnes ett perfekt utseende. "Fysisk perfeksjon" varierer ikke bare med person til person, men også med den enkeltes persons skiftende preferanser. Definisjonen av skjønnhet er subjektiv og fleksibel, og påvirkes i høy grad av en rekke faktorer, deriblant følelser. 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #72 Skrevet 3. januar 2012 Det bildet du har lagt ut, True Kaleesi... hun er bare så vakker!
Fysikeren Skrevet 3. januar 2012 #73 Skrevet 3. januar 2012 Akkurat som om du skulle beskrevet meg Det var nesten spooky wæow! så hun eksisterer faktisk! Søt du, Envy. Fysikeren så nok samme bildet som jeg har sett... nå må jeg jo bare få se et bilde da!
Gjest SemperFi Skrevet 3. januar 2012 #74 Skrevet 3. januar 2012 (endret) Jeg synes svaret hans var bedre ordlagt enn visse andres, selv om jeg samtidig mener at svaret hans ikke har så mye i denne tråden å gjøre. Det skal også veldig mye til for å være perfekt utseendemessig, så svaret hans var ikke helt på jordet. Ok. Endret 3. januar 2012 av SemperFi
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #76 Skrevet 5. januar 2012 - Hun er 168 (+/- 2cm) - Mørkebrunt/svart hår - Brune øyne (kan aksepter en god grønnfarge ;p) - Faste, ikke veldig store pupper - Betydelig smalere midje enn hofter - Ikke modell-tynn, heller litt mer og trent NB: Ser du sånn ut, rop ut! Meg det, untatt at jeg har blå øyner
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #77 Skrevet 14. januar 2012 Langt svart forfoerende haar Gyllenbrun og silkemyk hud Tynne modellarmer men fast og stram rumpe og laar Flat mage 170-175 hoey, 50 KG Pupper trenger ikke vaere store Laaange sexy ben og ikke minst et vakkert og pent smil! gloed i ansikten er viktig
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #78 Skrevet 14. januar 2012 Det finnes ingen drømmedamer. Bare ulike mennesker med individuelle styrker og svakheter. Vil man ha fordelene så må man ta med ulempene på kjøpet. Tull, møt Suk Me. Store fordeler, stor bakdel (som også er en fordel), klager ikke og alltid kåt. 4
Gjest loler Skrevet 14. januar 2012 #79 Skrevet 14. januar 2012 Jeg har dårlig smak Hvorfor dårlig smak? Syntes hun var fin jeg.. også hadde hun så fint hår hihi 4
Mr.Omg Skrevet 14. januar 2012 #80 Skrevet 14. januar 2012 Tull, møt Suk Me. Store fordeler, stor bakdel (som også er en fordel), klager ikke og alltid kåt. Æsj! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå