Fysikeren Skrevet 3. januar 2012 #41 Skrevet 3. januar 2012 Jeg ser sånn ut men har blondt hår. Er vel et sted mellom slank og gjennomsnittlig, en vanlig størrelse Medium. Har litt rundt ansikt. Lurer på en ting: foretrekker dere gutta veldig slanke jenter, eller er en gjennomsnittlig jente med litt runde former også attraktivt? Da er du der du skal være altså! En gjennomsnittlig jente med litt runde former kan være veldig attraktivt! How you doooin'?
Gjest SemperFi Skrevet 3. januar 2012 #42 Skrevet 3. januar 2012 Ei som elsker meg like mye som jeg elsker henne. 8
Fysikeren Skrevet 3. januar 2012 #43 Skrevet 3. januar 2012 Ei som elsker meg like mye som jeg elsker henne. Dette var en meget god beskrivelse av utseende til drømmedama di. 6
Gjest True Khaleesi Skrevet 3. januar 2012 #44 Skrevet 3. januar 2012 Dette var en meget god beskrivelse av utseende til drømmedama di. Er alltid litt morsomt å lese gjennom tråder der alle prøver å framstå som lite overflatisk og politisk korrekt til enhver tid. Kan dere ikke bare være ærlige? 2
Gjest SemperFi Skrevet 3. januar 2012 #45 Skrevet 3. januar 2012 Har ikke en spesifikk drømmedame, blir så om jeg skal skrive ned utseende til hver dame jeg blir betatt av. Smaken endrer seg med humøret. 3
Fysikeren Skrevet 3. januar 2012 #46 Skrevet 3. januar 2012 Er alltid litt morsomt å lese gjennom tråder der alle prøver å framstå som lite overflatisk og politisk korrekt til enhver tid. Kan dere ikke bare være ærlige? Hehe! Ja, det mener jeg og! Føler jeg ga en ganske god og ærlig beskrivelse. Begynte jo selvføgelig å tenke sånn, "hun må være morsom" osv, men så ser jeg at det er jo faktisk ikke det vedkommende spør etter Har ikke en spesifikk drømmedame, blir så om jeg skal skrive ned utseende til hver dame jeg blir betatt av. Smaken endrer seg med humøret. Du har med andre ord ingenting å bidra med i denne tråden da.. 2
Gjest Bandit Skrevet 3. januar 2012 #47 Skrevet 3. januar 2012 Bare meg som synes det er godt å se at det faktisk er noen som ikke bryr seg stort om utseende? Jeg synes det tross alt er bedre enn å komme med en inngående beskrivelse av drømmemannen slik som eksen, og så innse at man ikke var i nærheten. 2
beck's Skrevet 3. januar 2012 #48 Skrevet 3. januar 2012 - Hun er 168 (+/- 2cm) - Mørkebrunt/svart hår - Brune øyne (kan aksepter en god grønnfarge ;p) - Faste, ikke veldig store pupper - Betydelig smalere midje enn hofter - Ikke modell-tynn, heller litt mer og trent NB: Ser du sånn ut, rop ut! Ser sånn ut jeg og, men bare med lange ben og diamantformet ansik..
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #49 Skrevet 3. januar 2012 Bare meg som synes det er godt å se at det faktisk er noen som ikke bryr seg stort om utseende? Jeg synes det tross alt er bedre enn å komme med en inngående beskrivelse av drømmemannen slik som eksen, og så innse at man ikke var i nærheten. Nei, det er ikke bare deg. Jeg har heller ingen direkte mal på hvordan en fremtidig kjæreste bør se ut, rett og slett fordi det ikke er så viktig. Og, jeg må legge til: For meg som kvinne varmer det i sjelen å se at det finnes menn der ute som ikke er så opptatt av utseendet at de lager seg idealerfor drømmedama. Det er gull verdt å lese slikt. 3
Fysikeren Skrevet 3. januar 2012 #50 Skrevet 3. januar 2012 Bare meg som synes det er godt å se at det faktisk er noen som ikke bryr seg stort om utseende? Jeg synes blant annet det er fint å se at folk er i mot rasisme og kvinneundertrykkelse, men det har heller ikke noe i denne tråden å gjøre. Mitt poeng: Jævla irriterende å aldri få svar på det man faktisk spør om i en tråd, uansett hvor fornuftig det vedkommende måtte skrive er. 1
Gjest Bandit Skrevet 3. januar 2012 #51 Skrevet 3. januar 2012 Jeg synes blant annet det er fint å se at folk er i mot rasisme og kvinneundertrykkelse, men det har heller ikke noe i denne tråden å gjøre. Mitt poeng: Jævla irriterende å aldri få svar på det man faktisk spør om i en tråd, uansett hvor fornuftig det vedkommende måtte skrive er. Hadde ingen kommet inn og fortalt at utseendet er underordnet, ville denne tråden gitt et skjevt bilde av sannheten. Da ville noen sjeler her inne stemplet menn som overfladiske. Om du forstår hva jeg mener? Det er mange som ikke vet hvordan drømmedama ser ut, og da burde vel de også kunne vise sin stemme? 2
Gjest True Khaleesi Skrevet 3. januar 2012 #52 Skrevet 3. januar 2012 Hadde ingen kommet inn og fortalt at utseendet er underordnet, ville denne tråden gitt et skjevt bilde av sannheten. Da ville noen sjeler her inne stemplet menn som overfladiske. Om du forstår hva jeg mener? Det er mange som ikke vet hvordan drømmedama ser ut, og da burde vel de også kunne vise sin stemme? Det er nettopp dette jeg er litt på vakt for her inne. Noen av dere ser ut til å være redd for at menn som gruppe får feil stempel, derfor må dere skrive ting dere tror vi vil høre. Med andre ord så blir det lite troverdig når nesten alle skriver slike søte, halvromantiske ting. Selvsagt skal dere få lov til å mene det dere gjør, men det har ingenting i denne tråden å gjøre! Det kalles for poengsamling slik jeg ser det. 2
Gjest Bandit Skrevet 3. januar 2012 #53 Skrevet 3. januar 2012 Det er nettopp dette jeg er litt på vakt for her inne. Noen av dere ser ut til å være redd for at menn som gruppe får feil stempel, derfor må dere skrive ting dere tror vi vil høre. Med andre ord så blir det lite troverdig når nesten alle skriver slike søte, halvromantiske ting. Selvsagt skal dere få lov til å mene det dere gjør, men det har ingenting i denne tråden å gjøre! Det kalles for poengsamling slik jeg ser det. Jeg har ingen interesse av å samle poeng her inne. Jeg er ikke her for å finne meg en potensiell kjæreste, og om du har lest noe av det jeg skriver her inne, så ser du vel også at jeg ikke er her for å pisse kvinner oppetter ryggen heller. Jeg blåser i hva dere vil høre eller ikke. Jeg er bare meg selv. Og jeg har en stemme. Poenget mitt var at hadde dette vært en undersøkelse om hva som virkelig var drømmedama til menn, hadde det også vært med et alternativ for oss det betyr mindre for. Derfor er det bare forfriskende å se at noen skrev at det ikke betyr noe for dem. Jeg var veldig opptatt av at jentene skulle ha langt, blondt hår og blå øyne, inntil jeg ble forelsket i ei jente med kort, brunt hår og brune øyne på ungdomsskolen. Etter det ble jeg forelsket i ei med rødt hår, deretter ei med svart hår og til og med hun gale berta som farget håret grønt. Jeg oppdaget at slike ting ikke hadde noe å si i det hele tatt. Det må være ei dame jeg føler det lille ekstra med. Og jeg aner ikke hvordan min neste kommer til å se ut, nettopp fordi jeg ikke har en spesiell type kvinner jeg går etter. Det er jo tullete at man ikke kan ha en stemme bare fordi man kommer med en annen mening enn det som allerede er skissert. 4
JohnQ Skrevet 3. januar 2012 #54 Skrevet 3. januar 2012 Hmm, det finner jeg ut den dagen jeg møter henne! Men jeg har alltid vært mer tiltrukket av brunetter. Det er også meget sannsynlig at damen har en forholdsvis veldreid figur da jeg selv er veldig opptatt av trening og kosthold.
Envy Skrevet 3. januar 2012 #55 Skrevet 3. januar 2012 - Hun er 168 (+/- 2cm) - Mørkebrunt/svart hår - Brune øyne (kan aksepter en god grønnfarge ;p) - Faste, ikke veldig store pupper - Betydelig smalere midje enn hofter - Ikke modell-tynn, heller litt mer og trent NB: Ser du sånn ut, rop ut! Akkurat som om du skulle beskrevet meg Det var nesten spooky
Gjest Bandit Skrevet 3. januar 2012 #56 Skrevet 3. januar 2012 Akkurat som om du skulle beskrevet meg Det var nesten spooky Søt du, Envy. Fysikeren så nok samme bildet som jeg har sett...
Sweet77 Skrevet 3. januar 2012 #57 Skrevet 3. januar 2012 Bare meg som synes det er godt å se at det faktisk er noen som ikke bryr seg stort om utseende? Jeg synes det tross alt er bedre enn å komme med en inngående beskrivelse av drømmemannen slik som eksen, og så innse at man ikke var i nærheten. Alle bryr seg vel om utseendet. Dvs det må appellere til deg - på en eller annen måte. Å ha en "ideal-greie" som man måler alle mot er en annen sak, tror det fort blir overfladiske forhold av sånt.
Gjest Bandit Skrevet 3. januar 2012 #58 Skrevet 3. januar 2012 Alle bryr seg vel om utseendet. Dvs det må appellere til deg - på en eller annen måte. Å ha en "ideal-greie" som man måler alle mot er en annen sak, tror det fort blir overfladiske forhold av sånt. Selvsagt. Utseendet er en del av totalpakka. Jeg ser det når jeg ser det. Av og til sier det bare bang! Uavhengig om hun er blond eller brunette, store eller små pupper, høy eller lav. Det har jeg lært etter noen år på baken. 1
Envy Skrevet 3. januar 2012 #59 Skrevet 3. januar 2012 Søt du, Envy. Fysikeren så nok samme bildet som jeg har sett... Takk
CaspertheGh0st Skrevet 3. januar 2012 #60 Skrevet 3. januar 2012 Ser sånn ut jeg og, men bare med lange ben og diamantformet ansik.. Hvordan er et 'diamantformet' ansikt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå