Gå til innhold

Hvordan ser drømme dama ut?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Tullprat! Jeg greide jo ikke skrive "rødt" riktig en gang :tristbla:

Nå så jeg at du var kommet til å skrive en "v" i vanvare. Ikke vær lei deg for det, Ymegutten :klem:

Skrevet

Rundt 170 cm. (høyde spiller dog svært liten rolle, bare hun er lavere enn 181!) Kullsvart hår med pin-up frisyre. Slank, men ikke formløs. Gjerne små pupper. Hun hater dagens "mote" med allværsjakke og joggebukse, hun kjører heller klassisk klesstil med en moderne touch. Hun bruker paraply når det regner, og sykler ned grusveien iført sommerkjole ved vårt avslappede sommerhus i Spania, Frankrike eller Italia.

Akk ja, en dag... en dag :rodmer::yvonne:

• Liker 7
Gjest utoginn
Skrevet

Jeg legger ikke ut bilde av henne på KG, men hun er litt lavere enn meg, fine former (i mine øyne), inteligent, livserfaring, åpen for nye kulturer, positiv, oppofrende, positivt syn på medmennesker ...

Skrevet

Rundt 170 cm. (høyde spiller dog svært liten rolle, bare hun er lavere enn 181!) Kullsvart hår med pin-up frisyre. Slank, men ikke formløs. Gjerne små pupper. Hun hater dagens "mote" med allværsjakke og joggebukse, hun kjører heller klassisk klesstil med en moderne touch. Hun bruker paraply når det regner, og sykler ned grusveien iført sommerkjole ved vårt avslappede sommerhus i Spania, Frankrike eller Italia.

HEI! :smilyblomst:

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Manic Pixi Dream Girl.

Skrevet

HEI! :smilyblomst:

Så dere finnes i dette land?! Hvor holder dere til? På slottet? :romeo:

Skrevet

Goog find!

Surely there are men out there looking for their own MPDG to pull them out of their horribly boring lives, but here's the problem: the MBDG as we know her doesn't exist in real life. Because in real life, she is fucking crazy, literally batshit insane. In the real world, this girl would be hospitalized. She would be completely insecure and unsure of herself to the point of self-destruction. And that is the real problem with the MPDG.

http://welovemediacrit.blogspot.com/2009/10/manic-pixie-dream-girl.html

Skrevet

Goog find!

Goog find = Good find, såklart!

Gjest Survival
Skrevet

Hun så jo fullstendig gjennomsnittlig ut.

Nå har ikke jeg noen drømmedame siden jeg er hetero, men vil bare kommentere denne. Jeg tenker at helt gjennomsnittlig høres ganske perfekt ut i disse dager. Sånn i motsetning til ikke helt gjennomsnittlig som dette og dette.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hu er flott! Ser henne hver eneste gang jeg skal noe på telefonen <3

Lasta ned en sånn fin app som gjorde at puppene hennes spretter om jeg rister mobilen :fnise:

Det er ikke noe annet som spretter opp også da, når du ser på henne :lur: ?

Fy skamme meg, nå var jeg frekk :fy_fy: .

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke noe annet som spretter opp også da, når du ser på henne :lur: ?

Det er det faktisk! Hvertfall med den gode fysikkmotoren de har putte i appen jeg lasta ned. Det ser helt ekte ut, Belladonna! :hakeslepp:

Skrevet

- Hun er 168 (+/- 2cm)

- Mørkebrunt/svart hår

- Brune øyne (kan aksepter en god grønnfarge ;p)

- Faste, ikke veldig store pupper

- Betydelig smalere midje enn hofter

- Ikke modell-tynn, heller litt mer og trent

NB: Ser du sånn ut, rop ut! :fnise:

Sorry, har blondt hår :briller:

Skrevet

Glimt/fandenivoldskhet i blikk og smil.

Google-bildesøk > Fandenivolskhet > Resultat

Med andre ord, sier google at du er homo, Hogwash, og du veit godt at internettlenker er et av de beste kildealternativene man har, siden det er så strenge kriterier på hva som blir lagt ut.

• Liker 1
Gjest hogwash
Skrevet

Med andre ord, sier google at du er homo, Hogwash, og du veit godt at internettlenker er et av de beste kildealternativene man har, siden det er så strenge kriterier på hva som blir lagt ut.

:ler:

Var vel spørsmål om drømmedama? ;)

Synes ikke det var mye fandenivoldskhet i hverken smil eller øyne der, men får la det gå for denne gang!

Drømmemannen btw. Et av to unntak fra min hetero-overbevisning (fiks den for meg språknerder).

Skrevet

:ler:

Var vel spørsmål om drømmedama? ;)

Synes ikke det var mye fandenivoldskhet i hverken smil eller øyne der, men får la det gå for denne gang!

Ja, google har talt, så dette er ikke noe å argumentere på, dessverre.

Drømmemannen btw. Et av to unntak fra min hetero-overbevisning (fiks den for meg språknerder).

Du trenger ikke noe bindestrek i "heterooverbevisning". Jeg tror egentlig man bare bruker bindestrek, om man skal sette sammen et navn og et ord, eller sette sammen ord fra to forskjellige språk... Men jeg bare gjetter... Og så lenge du ikke får lyst til å kose med han i drømmene dine, kan du fortsette å være heterooverbevist. Hvis noen klager, kan du fortelle dem at jeg sa det var greit.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...