Gå til innhold

Hvordan ser drømme dama ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Steinar sin drømmedame er en potetnese. Sjarmerende

Hun kan gjerne ha en søt potetnese ;) hehe

Videoannonse
Annonse
Gjest Bustenskjold
Skrevet (endret)

Skulle vel ønske jeg kunne si at det er kun det indre som teller, men du skal faktisk orke og se på partneren også.

Og en kvinne som overhodet ikke tar vare på seg selv og sin feminitet finner jeg lite attraktivt...

Men først og fremst liker jeg at hun er kortere enn meg.

(Ikke at det betyr mye for meg, men da slipper jeg ihvertfall å få høre fra henne at hun ikke kan bruke høye hæler fordi det gjør henne høyere enn meg...)

Øyne som jeg "ikke kan få helt tak i"

(type bunnløse, litt granskende, utforskende, fandenivoldske og som sier : kom og ta meg)

Er svak for litt lengde på håret, men om hun virkelig kler kort hår er heller ikke det noe problem.

Trenger ikke være sylslank, men ikke type stor/BBW.

(nå kan det virke som jeg generaliserer, men dette utsagnet er basert på egne erfaringer. Store jenter har for meg fortont seg som at de prøver å være dominerende i forholdet, samtidig som de ofte ønsker bekreftelse på at de er attraktive.

Funker dårlig for meg siden jeg er alt annet enn tøffel, samt at jeg gir mine komplimenter og kjærlighetserklæringer fra hjertet, ikke av "plikt"..

Selvfølgelig vet jeg at ikke alle store damer er sånn, men det er min erfaring med de jeg har datet/ vært i forhold med)

Aller helst uten tatoveringer. Må hun ha det, kan jeg nok overleve en liten en på skulderen eller ankelen. Men i det store og hele er tatovering totalt turnoff.

Er nok langt mer kravstor når det kommer til indre kvaliteter :)

Endret av Bustenskjold
  • Liker 3
Skrevet

Aller helst uten tatoveringer.

AMEN!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Drømmedama ser ut som

Reese Witherspoon

Har sett flere norske jenter som minner meg om henne :rodmer:

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Jeg kan ikke forklare hvordan drømmedama mi ser ut. Av den enkle grunn at hun har forandret seg utseendemessig omtrent hver gang jeg har blitt forelsket.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Skulle vel ønske jeg kunne si at det er kun det indre som teller, men du skal faktisk orke og se på partneren også.

Og en kvinne som overhodet ikke tar vare på seg selv og sin feminitet finner jeg lite attraktivt...

Men først og fremst liker jeg at hun er kortere enn meg.

(Ikke at det betyr mye for meg, men da slipper jeg ihvertfall å få høre fra henne at hun ikke kan bruke høye hæler fordi det gjør henne høyere enn meg...)

Øyne som jeg "ikke kan få helt tak i"

(type bunnløse, litt granskende, utforskende, fandenivoldske og som sier : kom og ta meg)

Er svak for litt lengde på håret, men om hun virkelig kler kort hår er heller ikke det noe problem.

Trenger ikke være sylslank, men ikke type stor/BBW.

(nå kan det virke som jeg generaliserer, men dette utsagnet er basert på egne erfaringer. Store jenter har for meg fortont seg som at de prøver å være dominerende i forholdet, samtidig som de ofte ønsker bekreftelse på at de er attraktive.

Funker dårlig for meg siden jeg er alt annet enn tøffel, samt at jeg gir mine komplimenter og kjærlighetserklæringer fra hjertet, ikke av "plikt"..

Selvfølgelig vet jeg at ikke alle store damer er sånn, men det er min erfaring med de jeg har datet/ vært i forhold med)

Aller helst uten tatoveringer. Må hun ha det, kan jeg nok overleve en liten en på skulderen eller ankelen. Men i det store og hele er tatovering totalt turnoff.

Er nok langt mer kravstor når det kommer til indre kvaliteter :)

Eller lett skjeløyd?

• Liker 10
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Eller lett skjeløyd?

Det er ikke noe krav nei :lur:

Gjest Eurodice
Skrevet

Potetnese. Kan være ganske søtt faktisk :sjarmor: hehe

Mandel eller kerrs pink? :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Har visst ikke sjans på noen av KG-mennene jeg, med mine tatoveringer... :snurt:

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Åjoda, tatoveringer kan være hot så lenge det ikke er trampstamp eller noe lite kreativt som stjerner, englevinger osv.

• Liker 4
Skrevet

Åjoda, tatoveringer kan være hot så lenge det ikke er trampstamp eller noe lite kreativt som stjerner, englevinger osv.

Har ingen av delene :) Skal få en sommerfugl snart, da! Den blir del av et større design, det blir nok en slik tatovering som er fryktelig turn-off for mange her :fnise:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Er det mer legalt for en kvinne å si at hun helst ønsker seg en mann over 1.80, muskuløs, stor pikk & masse muskler enn det er for en mann å si at han synes tatoveringer generelt er turnoff?

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Er det mer legalt for en kvinne å si at hun helst ønsker seg en mann over 1.80, muskuløs, stor pikk & masse muskler enn det er for en mann å si at han synes tatoveringer generelt er turnoff?

Det burde ikke være det.

• Liker 2
Skrevet

Nå får du ikke høre meg si slike ting (eller se meg skrive det), siden jeg stadig overrasker meg selv med hvor lite utseende betyr noe når jeg blir betatt av noen. Men jeg mente ikke å kritisere noens preferanser med kommentaren min, jeg syns bare det var litt morsomt :fnise: Jeg vil jo heller ikke ha folk som ikke vil ha meg pga tatoveringene, så det er jo greit.

Forøvrig kan jeg love deg at du ikke hadde forventet at jeg hadde tatoveringer om du hadde møtt meg og blitt kjent med meg med klær på. Og med det lurer jeg på, hvis dere blir forelska i ei jente, og siden finner ut at hun har tatoveringer, hvordan reagerer dere da? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke problemet med noen av delene. Liker du ikke jenter med tatoveringer stikker du pikken din ett annet sted. Og er mannen dvask, 160 og har minipikk finner du deg en annen en.

Hva faen er greia med at man skal late som at alt er OK og akseptabelt?

• Liker 2
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Nå får du ikke høre meg si slike ting (eller se meg skrive det), siden jeg stadig overrasker meg selv med hvor lite utseende betyr noe når jeg blir betatt av noen. Men jeg mente ikke å kritisere noens preferanser med kommentaren min, jeg syns bare det var litt morsomt :fnise: Jeg vil jo heller ikke ha folk som ikke vil ha meg pga tatoveringene, så det er jo greit.

Forøvrig kan jeg love deg at du ikke hadde forventet at jeg hadde tatoveringer om du hadde møtt meg og blitt kjent med meg med klær på. Og med det lurer jeg på, hvis dere blir forelska i ei jente, og siden finner ut at hun har tatoveringer, hvordan reagerer dere da? :klo:

Haha ser den :)

Jeg nevnte vel at jeg kan leve med enkelte her & der, men sånne kraftige greier nedover armene og ryggtavla blir i drøyeste laget altså...

Ser ikke problemet med noen av delene. Liker du ikke jenter med tatoveringer stikker du pikken din ett annet sted. Og er mannen dvask, 160 og har minipikk finner du deg en annen en.

Hva faen er greia med at man skal late som at alt er OK og akseptabelt?

Så lenge tråden omhandler hvordan drømmedama ser ut, så diskuterer vi nettopp det...

• Liker 1
Skrevet

- Hun er 168 (+/- 2cm)

- Mørkebrunt/svart hår

- Brune øyne (kan aksepter en god grønnfarge ;p)

- Faste, ikke veldig store pupper

- Betydelig smalere midje enn hofter

- Ikke modell-tynn, heller litt mer og trent

NB: Ser du sånn ut, rop ut! :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- Hun er 168 (+/- 2cm)

- Mørkebrunt/svart hår

- Brune øyne (kan aksepter en god grønnfarge ;p)

- Faste, ikke veldig store pupper

- Betydelig smalere midje enn hofter

- Ikke modell-tynn, heller litt mer og trent

NB: Ser du sånn ut, rop ut! :fnise:

Jeg ser sånn ut ;) men har blondt hår. Er vel et sted mellom slank og gjennomsnittlig, en vanlig størrelse Medium. Har litt rundt ansikt. Lurer på en ting: foretrekker dere gutta veldig slanke jenter, eller er en gjennomsnittlig jente med litt runde former også attraktivt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...