Chien Skrevet 17. juni 2013 #221 Del Skrevet 17. juni 2013 Yeeees! Bestod alle eksamenene så nå kan jeg begynne på et nytt studium uten å ha de eksamenene hengende over meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #222 Del Skrevet 17. juni 2013 Fikk B på alle tre eksamener!!!! lykke!! Går profesjonsstudiet i psykologi. Anonymous poster hash: 2dcc1...210 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 17. juni 2013 #223 Del Skrevet 17. juni 2013 Sensur har falt i et fag, gruppen min fikk A! Feiret med biff i dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #224 Del Skrevet 17. juni 2013 Ferdig med masteren i dag - og fikk A på masteroppgaven Nå er det ferie, så blir det doktorgrad. Anonymous poster hash: a36d7...c25 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #225 Del Skrevet 18. juni 2013 Hhahaahsadvaxhdøbjlshv øBHFSDøaksd svafbdkøJNDVFL OMG TROR JEG STOD PÅ EKSAMEN!!!!! På studentweb blir ikke resultatet røpet før i morgen, men under utdanningsplan del 2 har oppnådde studiepoeng blitt oppdatert til 180. Før stod det 172,5. Kan ikke fatte annet enn at det betyr at jeg står. Har vært shiiiiiiit nervøs. Gjorde det bra på oppgave 1 og 3, mens oppgave 2 (som telte 60%, var jeg litt halveis på). Å herregud. fijbhehinjklnjipbhåonji Anonymous poster hash: 4e12e...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floppesopp Skrevet 18. juni 2013 #226 Del Skrevet 18. juni 2013 Herrejemini! Trodde helt oppriktig at jeg kom til å stryke på den siste eksamen vi hadde, fordi jeg ikke forsto oppgaven og ikke hadde lest teksten den handlet om, men så fikk jeg A... Jeg har sjeldent vært så overrasket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 19. juni 2013 #227 Del Skrevet 19. juni 2013 Ferdig på videregående med 6 på muntlig eksamen! Deilig å endelig kunne begynne på universitet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'amie Skrevet 19. juni 2013 #228 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Har endelig fått alle karakterene for dette semesteret. Endte opp med 2 A-er, 2 B-er og en C (som jeg skal ta opp igjen) :D Hard work pays off! Det diggeste var egentlig at jeg fikk A i faget jeg virkelig ikke liker, men likevel har jobbet en del med, og C i det faget jeg kunne best (leste ikke eksamensoppgavene godt nok) ergo blir det enkelt å ta opp igjen. EDIT: Gratulerer til alle dere andre som er fornøyd med resultatene deres Endret 19. juni 2013 av L'amie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #229 Del Skrevet 20. juni 2013 Har endelig fått alle karakterene for dette semesteret. Endte opp med 2 A-er, 2 B-er og en C (som jeg skal ta opp igjen) :D Hard work pays off! Det diggeste var egentlig at jeg fikk A i faget jeg virkelig ikke liker, men likevel har jobbet en del med, og C i det faget jeg kunne best (leste ikke eksamensoppgavene godt nok) ergo blir det enkelt å ta opp igjen. EDIT: Gratulerer til alle dere andre som er fornøyd med resultatene deres Jeg fikk en rent B-snitt i år, men har ett problem: Jeg vet ikke hva jeg gjorde riktig. Jeg har mulighet til å ringe for å få muntlig tilbakemelding på den skriftlige eksamen, men vet ikke om det er helt "akseptert" å gjøre det når man får A eller B? Ja, jeg vet, jeg burde ikke bry meg om konformitet, men jeg lurer rett og slett på om det er arrogant å ville ha begrunnelse når man får god karakter? Anonymous poster hash: 6221a...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'amie Skrevet 20. juni 2013 #230 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg fikk en rent B-snitt i år, men har ett problem: Jeg vet ikke hva jeg gjorde riktig. Jeg har mulighet til å ringe for å få muntlig tilbakemelding på den skriftlige eksamen, men vet ikke om det er helt "akseptert" å gjøre det når man får A eller B? Ja, jeg vet, jeg burde ikke bry meg om konformitet, men jeg lurer rett og slett på om det er arrogant å ville ha begrunnelse når man får god karakter? Anonymous poster hash: 6221a...fcc Syns ikke det er arrogant i det hele tatt. Det er vel så viktig å vite hva man gjorde riktig på en A- eller B-eksamen, som hva man gjorde feil på C og nedover. Hvis du ikke vet hva du gjorde riktig, burde du absolutt spørre om begrunnelse Greit å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vaskosi Skrevet 20. juni 2013 #231 Del Skrevet 20. juni 2013 Venter på svar i morgen, på skriftlige eksamener! Har gått veldig bra med alle andre eksamener, men gruer meg helt SYKT til i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #232 Del Skrevet 22. juni 2013 6 på eksamen i norsk hovedmål, vg3! Anonymous poster hash: 13408...204 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hva som helst Skrevet 22. juni 2013 #233 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg fikk en rent B-snitt i år, men har ett problem: Jeg vet ikke hva jeg gjorde riktig. Jeg har mulighet til å ringe for å få muntlig tilbakemelding på den skriftlige eksamen, men vet ikke om det er helt "akseptert" å gjøre det når man får A eller B? Ja, jeg vet, jeg burde ikke bry meg om konformitet, men jeg lurer rett og slett på om det er arrogant å ville ha begrunnelse når man får god karakter? Anonymous poster hash: 6221a...fcc Jeg har samme problem Har gjort det bra karaktermessig gjennom hele studieløpet, men vet ikke hva det er som er den hemmelige "oppskriften", derfor sliter jeg med å gi tips til andre om hva de burde gjøre. Jeg har ikke våget å spørre om begrunnelse på noen A enda, jeg tenker jeg klarer meg ved å bare fortsette på samme måte som jeg har gjort så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 25. juni 2013 #234 Del Skrevet 25. juni 2013 Jeg fikk B på siste eksamen og flytter til USA til høsten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oreokaka Skrevet 25. juni 2013 #235 Del Skrevet 25. juni 2013 Jadda, første året er bestått! Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 26. juni 2013 #236 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) . Endret 16. januar 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 26. juni 2013 #237 Del Skrevet 26. juni 2013 hæhæhæhæhæ, jeg fikk faen meg A på begge eksamenene mine dette semesteret, gawd damn jeg føler meg sykt awesome akkurat nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 18. oktober 2013 #238 Del Skrevet 18. oktober 2013 SÅ flinke dere er!!!!!!! Er helt i ekstase over å ha bestått midtsemesteroppgaven i bedriftsøkonomi. Kravet var 7 av 15 rette - jeg fikk 12!!!!!!!! Litt rar glede da - nå får jeg "lov" til å gå opp til eksamen:P hihi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBaker Skrevet 26. oktober 2013 #239 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg fikk godkjent en semesteroppgave etter mye trøbbel, teknisk og ellers! Hyler av glede! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #240 Del Skrevet 5. desember 2013 Hvordan går det med dere, godtfolk?! I dag har jeg hatt matte. To av fire eksamener overstått.... ferien nærmer seg med stormskritt Anonymous poster hash: 28e06...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå