Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det gikk akkurat opp for meg at den gule greia inni Kinderegg (med leken i) skal forestille eggeplommen :daane:

:overrasket:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chuck Norris er en skuespiller, ikke bare en karakter folk bruker i vitser.

Der lærte jeg noe nytt. Jeg har alltid trodd han var USAs svar på Lars Monsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææææ? Er det det som er løsningen!?

Haha ja! Bodde en gang med en gutt som brukte linser så han fikk alltid jobben med å skjære løk!

Jeg var skremmende gammel før jeg fikk vite at kjærlighetshistorien mellom Jack og Rose fra Titanic ikke var sann. Og så husker jeg at jeg ble litt fornærma fordi folk på amerikanske serier alltid gjorde så stor greie av at folk hadde på seg det samme som dagen før. Jeg gjorde jo det titt og ofte. Lille, naive jeg skjønte jo ikke hvorfor det var en big deal.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja! Bodde en gang med en gutt som brukte linser så han fikk alltid jobben med å skjære løk!

Jeg var skremmende gammel før jeg fikk vite at kjærlighetshistorien mellom Jack og Rose fra Titanic ikke var sann. Og så husker jeg at jeg ble litt fornærma fordi folk på amerikanske serier alltid gjorde så stor greie av at folk hadde på seg det samme som dagen før. Jeg gjorde jo det titt og ofte. Lille, naive jeg skjønte jo ikke hvorfor det var en big deal.

Men hvorfor er det en big deal?

Anonymous poster hash: c980b...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er det en big deal?

Anonymous poster hash: c980b...7da

Implikasjonen er at de da har hatt sex med noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant for litt siden ut at det ikke heter rec-liner, men recliner rett frem.. Samboeren syntes det var veldig morsomt.



Anonymous poster hash: 8ff7b...d7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Implikasjonen er at de da har hatt sex med noen.

Åååååååååå.

Nå var det jeg som var treig med å skjønne noe ja :P

Anonymous poster hash: c980b...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel 30 da jeg lærte meg hvilken vei man skulle snu klokken når det var vintertid/sommertid.



Anonymous poster hash: c250a...955
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel 30 da jeg lærte meg hvilken vei man skulle snu klokken når det var vintertid/sommertid.

Anonymous poster hash: c250a...955

Alltid MOT sommeren, har jeg lært! :opplyser: Og forskjellen på brutto og netto... Nettoen er det du står igjen med etter å ha skattet til staten :fnise:

Ble 20 år før jeg lærte meg disse to selv, så ikke noe stress :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gullrekka var. Og den eneste grunnen til at jeg vet det nå, er fordi jeg Googlet det nettopp :) Jeg har alltid trodd at det var snakk om skisport, selvom jeg synes det var litt rart at folk skulle se gullrekka på NRK midt på sommeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Jeg ser du siterte meg og at det gikk opp for meg for 3 år siden, men det hadde jeg jammen meg glemt, så det gikk opp for meg igjen nå! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser du siterte meg og at det gikk opp for meg for 3 år siden, men det hadde jeg jammen meg glemt, så det gikk opp for meg igjen nå! :fnise:

Jeg leste bare noen tilfeldige sider, men dette var helt sikkert ikke min siste aha-opplevelse herfra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Hot Shots og oppdaget akkurat at Washout er den andre mannen i Two and a half men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant for litt siden ut at det ikke heter rec-liner, men recliner rett frem.. Samboeren syntes det var veldig morsomt.

Anonymous poster hash: 8ff7b...d7d

Eksen min sier "race-liner" :-D

Anonymous poster hash: 57aae...aa2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ser på Hot Shots og oppdaget akkurat at Washout er den andre mannen i Two and a half men...

Å? ....Er ikke Charlie en mann, Allan en mann (dvs Two) og så er Jake den halve

siden man ikke er helt en manne-mann enda, men bare en guttevalp (spesielt de første sesongene)? :klo:

Det har alltid jeg trodd..

Endret av Noz
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tar denne som anonym, er litt flaut. Jeg trodde indre enfold betydde indre Østfold, men det kan jo være indre, usentralt strøk i ethvert fylke. Husker når en venninne sa at hun bor i indre enfold trekte jeg at nei, du noe jo i Akershus! :hoho:

Anonymous poster hash: c67ea...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhh..... :sjenert:

Ja... Og jeg synes jeg burde funnet det ut allerede da 2 1/2 kom til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym, er litt flaut. Jeg trodde indre enfold betydde indre Østfold, men det kan jo være indre, usentralt strøk i ethvert fylke. Husker når en venninne sa at hun bor i indre enfold trekte jeg at nei, du noe jo i Akershus! :hoho:

Anonymous poster hash: c67ea...9ef

Virkelig? Jeg trodde Indre Enfold bare ble brukt som artig-nedsettende navn på Indre Østfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...