Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i flere måneder nå sunget "I'm in love with Charles". Sangen het vistnok "I'm an albatraoz". 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har i flere måneder nå sunget "I'm in love with Charles". Sangen het vistnok "I'm an albatraoz". 

 

Off topic, men for en kul sang  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Jeg har i flere måneder nå sunget "I'm in love with Charles". Sangen het vistnok "I'm an albatraoz".

Haha! Eg trudde sangen handla om ei mus i ein lobby 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei han heter John James Preston. Men Big kan jo og bety at han er den store, som i den store kjærligheten osv.

Anonymous poster hash: f3f13...561

Eller referere til hvordan han er nedentil :hoho:

(Sorry ;))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok litt tid før jeg forstod at det står EL bak på skiltene til el-biler.



Anonymous poster hash: 45f76...0e6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det tok litt tid før jeg forstod at det står EL bak på skiltene til el-biler.

Anonymous poster hash: 45f76...0e6

 

 

 

Flisespikkeren meg: Det står faktisk EL på forsiden av skiltet, på baksiden er det speilvendt. Det står både foran og bak på selve bilen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flisespikkeren meg: Det står faktisk EL på forsiden av skiltet, på baksiden er det speilvendt. Det står både foran og bak på selve bilen.

Sukk...

Anonymous poster hash: c755c...4f2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte litt for lang tid på å skjønne at polakk ikke er et yrke :flau:

Også syns jeg det var så trist med "den sørgelige halvkule :grine: " tenkte det var den delen av verden som led av sult, fattigdom, krig osv.. :sjenert:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha kom på en til!

En periode på vgs var det mange som hadde Che Guevara t-skjorter. En venninne hadde tydeligvis ikke skjønt hvem denne personen er, men turte ikke å spørre. En gang skulle jeg bruke PC-en hennes, og så at det som "hvem er skjegge vara" i søkefeltet hennes!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha kom på en til!

En periode på vgs var det mange som hadde Che Guevara t-skjorter. En venninne hadde tydeligvis ikke skjønt hvem denne personen er, men turte ikke å spørre. En gang skulle jeg bruke PC-en hennes, og så at det som "hvem er skjegge vara" i søkefeltet hennes!

 

Skjegge-Vara er jo min "oppfinnelse"!

Trodde jeg, fram til nå ihvertfall  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte litt for lang tid på å skjønne at polakk ikke er et yrke :flau:

 

Dette er ikke noe rart! Språket er sånn. Kategorier dannes, den opprinnelige betydningen viskes ut. "Polakk" har fått betydningen "billig utenlandsk håndtverker". Faktisk kan folk finne på å si (dette har jeg lest) "hvor er din polakk fra?".

Det samme har skjedd med vandal, barbar, quisling, og mange andre. 

 

Også syns jeg det var så trist med "den sørgelige halvkule  :grine: " tenkte det var den delen av verden som led av sult, fattigdom, krig osv..  :sjenert:

 

Har aldri hørt denne før  :fnise:

 

Jeg fant ut i går hvorfor det heter t-skjorte :jepp:

 

Ikke noe rart om man blir usikker, siden mange skriver "te-skjorte" og "t-skje". (Ja, det er motsatt!) Det er også lettere å forstå betydningen om det står T-skjorte  :biggrin:

Endret av Pringle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe rart om man blir usikker, siden mange skriver "te-skjorte" og "t-skje". (Ja, det er motsatt!) Det er også lettere å forstå betydningen om det står T-skjorte :biggrin:

Hehehe, jaa, visste du ikke at man bruker en egen skjorte når man drikker te, kanskje? :fnise:

Edit: det skal sies at jeg aldri har vært usikker på stavemåten til t-skjorte :sprettoy:

Endret av godtesyk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

 

Det tok litt tid før jeg forstod at det står EL bak på skiltene til el-biler.

Anonymous poster hash: 45f76...0e6

 

Samme her! Trudde jeg var så smart da jeg sa "du mamma, den bilen der er en el-bil, vet du hvordan jeg vet det? De fleste (alle jeg hadde sett på turen) har et skilt som starter med EL". 

Vi kjørte en vei med kollektivfelt, og det var en del el-biler som kjørte forbi, og da så jeg at alle hadde skilt som startet med EL, lite viste jeg at el-biler faktisk HAR skilt som starter på EL. Trudde bare det var en tilfelle jeg  :fnise:

 

Må nevnes at jeg har null peiling på biler, og ser ikke forskjellen på opel og mercedes  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg... skjønner ikke, T? kan du forklare :flau:

Er ikke helt sikker, men tror det er at t-skjorte er formet som en T. Hvis du legger den flatt på gulvet f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har to venninner som fant ut i en alder av 20-22, at europa ikke var hele verden... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har to venninner som fant ut i en alder av 20-22, at europa ikke var hele verden...

Har ei venninne som fant ut i en alder av 20 at Norge ligger i Europa :eeeh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...