AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #321 Del Skrevet 7. januar 2012 Kan ikke dette meldes for krenking av personvernet eller noe? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #322 Del Skrevet 7. januar 2012 Nei, det står at mailadresse "will not be published" når man skal legge inn en kommentar. "Ikke en reell epostadresse", oh please... Ip-adressen er enda drøyere.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #323 Del Skrevet 7. januar 2012 Dette stemmer, de møttes på en chatteside. Det er ikke noe galt i det, mange møtes sånn, men å lyve om det og konstruere hele greia som en scene fra 101 dalmatinere... Herregud, så flaut og unødvendig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #324 Del Skrevet 7. januar 2012 Dette stemmer, de møttes på en chatteside. Har også hørt rykter om dette. Bare nysgerrig, hvordan vet du at dette faktisk er sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #325 Del Skrevet 7. januar 2012 Det er ikke noe galt i det, mange møtes sånn, men å lyve om det og konstruere hele greia som en scene fra 101 dalmatinere... Herregud, så flaut og unødvendig. Syns overhodet det ikke er noe galt i det jeg heller! MEN altså, når selv sånne ting er løgn, da kan man egentlig begynne å lure på hva som faktisk er sant av det hun skriver og publiserer på bloggen. Det nyeste nå er jo at treasures går med millionoverskudd og at de har to biler og hus uten gjeld og tjener så bra pr. dags dato at de ikke trenger å jobbe lenger om fire til seks års tid! Dette liret fotballfruen av seg nylig i kommentarfeltet. Noe henger uansett ikke på greip, for i neste øyeblikk skulle mannen ta over farens firma. Og ikke minst måtte hun også passe på å fortelle at både hun og mannen var alt for smarte på BI. Juss ble rett og slett ikke stor nok utfordring for frua som fikk A, som hun var nøye med å si, og at derfor ga hun seg! Også begynte hun liksom på privat jornalistikk skole? Hadde hun hatt slike karraktere ville hun kommet inn på høgskolen. som faktisk gir en bachelor grad og som er en skikkelig utdannelse! Alle vet at de som ikke kommer inn der, kjøper seg inn på privatskoler i stedet! Det gir ikke studiepoeng, ingen grad og koster MYE. Så det blir for dumt om hun tror vi ikke gjennomskuer den. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #326 Del Skrevet 7. januar 2012 Det ser jo ikke ut til at hun lærte så altfor mye på journalist- og jusstudiene.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #327 Del Skrevet 7. januar 2012 Syns overhodet det ikke er noe galt i det jeg heller! MEN altså, når selv sånne ting er løgn, da kan man egentlig begynne å lure på hva som faktisk er sant av det hun skriver og publiserer på bloggen. Det nyeste nå er jo at treasures går med millionoverskudd og at de har to biler og hus uten gjeld og tjener så bra pr. dags dato at de ikke trenger å jobbe lenger om fire til seks års tid! Dette liret fotballfruen av seg nylig i kommentarfeltet. Noe henger uansett ikke på greip, for i neste øyeblikk skulle mannen ta over farens firma. Og ikke minst måtte hun også passe på å fortelle at både hun og mannen var alt for smarte på BI. Juss ble rett og slett ikke stor nok utfordring for frua som fikk A, som hun var nøye med å si, og at derfor ga hun seg! Også begynte hun liksom på privat jornalistikk skole? Hadde hun hatt slike karraktere ville hun kommet inn på høgskolen. som faktisk gir en bachelor grad og som er en skikkelig utdannelse! Alle vet at de som ikke kommer inn der, kjøper seg inn på privatskoler i stedet! Det gir ikke studiepoeng, ingen grad og koster MYE. Så det blir for dumt om hun tror vi ikke gjennomskuer den. Dette stusser jeg også på. Har selv tatt dette studiet, gikk ut med rent A-snitt, noe jeg aldri ha opplevd verken før eller etter. Jeg er en helt vanlig "midt-på-treet"-student. De slipper inn hva som helst på denne skolen, bare de har penger nok. Du trenger ikke å kunne norsk grammatikk en gang(er det noe rart det er mye skrivefeil og dritt i norske medier?). Hadde jeg hatt godt nok snitt så hadd jeg jo SÅKLART tatt utdannelsen på høgskole eller universitet! Er i gang med ordentlig studier nå, siden journalistutdannelsen fra NKF ikke førte til noe annet enn høyere studielån (jeg kunne sikkert fått en jobb i tabloidaviser eller noe ala se&hør om jeg virkelig ville, men jeg var mer interessert i utenriks og litt tyngre saker. På NKF lærer du å oppsøke bloggere og finne opp nyheter som ikke er nyheter). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 7. januar 2012 #328 Del Skrevet 7. januar 2012 Har rapportert tråden nå, for håpe de sletter den. Hadde ikke forundret meg om noen lagde en ny til da men. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #329 Del Skrevet 7. januar 2012 Har rapportert tråden nå, for håpe de sletter den. Hadde ikke forundret meg om noen lagde en ny til da men. Fotballfrue er en såpass offentlig person at tråden får nok stå. At folk diskuterer utseende hennes legger ff opp til selv når hun legger ut "dagens antrekk" bilder osv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 7. januar 2012 #330 Del Skrevet 7. januar 2012 Fotballfrue er en såpass offentlig person at tråden får nok stå. At folk diskuterer utseende hennes legger ff opp til selv når hun legger ut "dagens antrekk" bilder osv. Ja, hun må da nesten forvente å bli mobbet. Du har nok rett, hun fortjener den sikkert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #331 Del Skrevet 7. januar 2012 Ja, hun må da nesten forvente å bli mobbet. Du har nok rett, hun fortjener den sikkert. Jeg synes det er kjempebra at noen setter fokus på alle hennes løgner og på at det perfekte liv hun fremstiller på bloggen ikke er ens med virkeligheten. La oss bare håpe at noen av de fjortenåringene som forguder henne og setter henne på en pidestal leser tråden. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #332 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg synes det er kjempebra at noen setter fokus på alle hennes løgner og på at det perfekte liv hun fremstiller på bloggen ikke er ens med virkeligheten. La oss bare håpe at noen av de fjortenåringene som forguder henne og setter henne på en pidestal leser tråden. Da får de nok sympati for henne, for maken til hetsing og mobbing er det lenge siden jeg har sett. Hvor gamle er dere som sitter her og akker dere over at hun har for tynne eller fyldige lepper og en føflekk i panna og spekulerer rundt alle sider av hennes liv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #333 Del Skrevet 7. januar 2012 Da får de nok sympati for henne, for maken til hetsing og mobbing er det lenge siden jeg har sett. Hvor gamle er dere som sitter her og akker dere over at hun har for tynne eller fyldige lepper og en føflekk i panna og spekulerer rundt alle sider av hennes liv? Jeg tror det mest er et resultat av hennes egen oppførsel. Det er mange bloggere som har silikon, har fikset nesen, leppene etc. De blir ikke diskutert. Caroline blir, fordi hun nekter for det, selvom det er helt openbart. At hun i tillegg "klikker i vinkel" gjør det bare ennå mer interessant å diskutere det. Hun kunne lagt diskusjonen død på sekundet med å si at "ja, jeg har , som alle andre, også føflekker og ja, jeg har fikset på leppene". 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipset Skrevet 7. januar 2012 #334 Del Skrevet 7. januar 2012 Dette stusser jeg også på. Har selv tatt dette studiet, gikk ut med rent A-snitt, noe jeg aldri ha opplevd verken før eller etter. Jeg er en helt vanlig "midt-på-treet"-student. De slipper inn hva som helst på denne skolen, bare de har penger nok. Du trenger ikke å kunne norsk grammatikk en gang(er det noe rart det er mye skrivefeil og dritt i norske medier?). Hadde jeg hatt godt nok snitt så hadd jeg jo SÅKLART tatt utdannelsen på høgskole eller universitet! Er i gang med ordentlig studier nå, siden journalistutdannelsen fra NKF ikke førte til noe annet enn høyere studielån (jeg kunne sikkert fått en jobb i tabloidaviser eller noe ala se&hør om jeg virkelig ville, men jeg var mer interessert i utenriks og litt tyngre saker. På NKF lærer du å oppsøke bloggere og finne opp nyheter som ikke er nyheter). Du kan få bachelorutdannelse ved å gå på NKF. En tar siste året i utlandet. Selv om ikke du fikk noe utav din utdannelse på NKF, så finnes det nok av andre som har lykkes. Ikke dra alle over en kam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #335 Del Skrevet 7. januar 2012 Du kan få bachelorutdannelse ved å gå på NKF. En tar siste året i utlandet. Selv om ikke du fikk noe utav din utdannelse på NKF, så finnes det nok av andre som har lykkes. Ikke dra alle over en kam. Så får man ikke en bachelor på NKF..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 7. januar 2012 #336 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) hu velger jo helt selv å være en "offentlig " person. hadde hu vært et hyggelig og omgjenglig menneske så hadde ikke folk hatt noe å ta hu på. Endret 7. januar 2012 av PurpleRose 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipset Skrevet 7. januar 2012 #337 Del Skrevet 7. januar 2012 Så får man ikke en bachelor på NKF..? Ikke fra NKF i den forstand, men istedenfor å gå 3 år i utlandet kan en gå 2 år på NKF, deretter det siste året på en samarbeidsskole i utlandet. Men det kommer egne bachelorprogram på NKF snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 7. januar 2012 #338 Del Skrevet 7. januar 2012 hu velger jo helt selv å være en "offentlig " person. hadde hu vært et hyggelig og omgjenglig menneske så hadde ikke folk hatt noe å utsi på. Kjenner du henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #339 Del Skrevet 7. januar 2012 hu velger jo helt selv å være en "offentlig " person. hadde hu vært et hyggelig og omgjenglig menneske så hadde ikke folk hatt noe å utsi på. Utsi på? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #340 Del Skrevet 7. januar 2012 Kjenner du henne? JEG kjenner henne ihvertfall ( har skrevet om det litt tidligere i tråden ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg