Gå til innhold

Fotballfrue ser plutselig så gammel ut!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Må si jeg er overrasket over hvor langt Fotballfrue synker når hun svarer leserne sine. Virker som om hun helt mister kontrollen når hun får noe hun oppfatter som kritikk. Damen må være svært usikker på seg selv og veldig opptatt av å opprettholde fasaden.

Angående mannen hennes, er jeg enig i at han likner på et lykketroll. Og det er ikke et kompliment. ;)

Var jeg som postet det med lykketroll, og nei det er ikke positivt fra min side heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

dagbladet NÅ

Enig, send det inn. Hun burde ikke få lov til og drive på slik. :nei:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, send det inn. Hun burde ikke få lov til og drive på slik. :nei:

Signerer :) Send link til denne tråden også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg kom til s. 3 før jeg ikke gadd å lese lenger.

90% av postene handler er om hvor slemme og sjalu folk er som skriver dette.

Hvis folk vil diskutere fotballfrue eller andre bloggere/kjendiser må de få lov til det, uten at ørtåførti folk her inne skal komme med spydige kommentarer om hvor tragiske liv de andre har. Det er jo ikke sånn at hvis du overhører en venninnegjeng på en kafe diskutere noe, at du bryter inn og sier hvor store tapere de er.

Nå er det slik at fotballfrue har valgt å være en offentlig person, og dette ved å åpne livet sitt for offentligheten på en blogg. Da følger det med positive og negative meninger om henne. Så ærlig talt syntes jeg ikke "synd" på henne.

Når de nå skal sies, syntes jeg det er unødvendig å snakke dritt om andre og gjemme seg bak anonymknappen. Det blir for barnslig og useriøst i mine øyne.

Og det irriterer meg med "bedrevitere" som kommer med spydige kommentarer, og ødelegger en diskusjonstråd. Gjelder forøvrig useriøse stygge kommentarer om fotballfrue og, sånn som "hun er støgg ass". Det ødelegger tråden for folk som bruker tid på innleggene.

Jeg liker fotballfrue. Hun virker som ei søt jente, som virkelig prøver hardt og står på. Positivt jente. Hun har selv sagt at hun prøver å være perfekt. Det er det som gjør det så genialt. For hun prøver virkelig å være perfekt, og jeg syntes det er underholdenes. Og hun er virkelig ute etter å tjene mest mulig penger. Som folk sier "fake hår, fake negler, fake lepper, fake øyevipper" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, leste fort igjennom at tråden har utvilka seg i en annen retning. Kan en eller annen som har fulgt tråden hele veien komme med en oppsummering? 12 sider er mye å lese, spesielt når mange av de er unøvdendige kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fra nå av skal jeg slutte å klikke meg inn på bloggen til FF og fore hu med penger til det ekle livet hennes.. Etter å ha lest det hun svarte i kommentarfeltet, som dere har diskutert her, så rant begeret over for min del. Makan til oppførsel fra frua, det gjør meg direkte kvalm! Hun hevder hun ikke godtar usaklige og personlig krenkende kommentarer fra leserne sine, men er det noe hun selv gjør, så er det jo nettopp dette!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oh, leste fort igjennom at tråden har utvilka seg i en annen retning. Kan en eller annen som har fulgt tråden hele veien komme med en oppsummering? 12 sider er mye å lese, spesielt når mange av de er unøvdendige kommentarer.

Har du lest kommentarene hun skrev til en leser ? Som er det som har blitt diskutert nå? De er vel det mest essensielle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ærlig talt så synes jeg hun som kommenterte og spurte var ganske frekk. OG HVA i huleste heite er egentlig problemet med å være stolt over å ha oppnådd noe? Skal man late som man ikke har det bra, fordi andre kan oppleve seg mindreverdige og føle at det er skryting? Haha. Nei da er det ikke fotballfruen som har et problem her;)

Å påstå at det ikke er mulig å drive et eget firma og tjene mye penger uten utdannelse sier litt om kunnskapen til den"M"-damen. Har man en god ide, en interesse for noe og er litt over middels intelligent skal ikke det være et problem.

FOLK er så jævla misunnelige. jeg har ikke ord!

Kom dere opp av sofaen selv. Gjør noe, skap noe nytt.. Skaff dere selvtillit, en hobby. Det er fullt mulig å tjene penger hvis en bare gidder. Kaller fotballfrue lavmål, men jeg vil heller kalle det lavmål å sitte sånn og være sjalu på alle som har oppnådd noe mer enn deg selv her i verden..

Jeg synes ikke det var noe frekt spørsmål i utgangspunktet. Jeg tolket det som et spørsmål på hvordan det var å leve med det fakta at mannen hennes er fotballspiller og hvordan yrket hans bl a bestemmer hvor de skal bo til enhver tid. Hvor lenge varer en kontrakt, 3 år? Jeg tror jeg hadde blitt smårar om jeg visste at alt jeg hadde kunne endret seg over natten, også med tanke på å stifte familie osv. Jeg tenkte faktisk ikke inntekt i det hele tatt...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine kommentarer ble ikke publisert!! Ikke skrev jeg noe stygt eller krenkende heller! Spurte bare om et par spm som:

- hvorfor hun ikke godtar alle kommentarer, slik at en får se mer enn en side av saken.

- poengterte at jeg trodde hun kun slette ufine kommentarer fra leserne, og ikke seg selv! og om hvorfor det originale svaret ble erstattet.

jaja, skal kommentaren bli godkjent må den vel inneholde ord som perfekt liv, nydelig kropp, for en treningsinspirasjon o.l :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Stakkars Fotballfrue.

Hun kan umulig ha det godt. Skulle ønske hun kunne ta av seg maska, være ærlig og åpen. Nå framstår hun rett og slett psykopatisk. Og fryktelig barnslig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kommentarer ble ikke publisert!! Ikke skrev jeg noe stygt eller krenkende heller! Spurte bare om et par spm som:

- hvorfor hun ikke godtar alle kommentarer, slik at en får se mer enn en side av saken.

- poengterte at jeg trodde hun kun slette ufine kommentarer fra leserne, og ikke seg selv! og om hvorfor det originale svaret ble erstattet.

jaja, skal kommentaren bli godkjent må den vel inneholde ord som perfekt liv, nydelig kropp, for en treningsinspirasjon o.l :P

Det er helt klart at kommentaren din ikke oppfylte fortballfrues strenge krav til smisk o.l for å bli publisert nei ;) Men helt ærlig så mener jeg faktisk at media burde lage en sak om det som foregår i kommentarfeltet hennes.. Sensurregimet hennes ligner jo på det som foregikk I Norge og andre land i Europa under 2. verdenskrig.. helt sykt faktisk, hvordan hun holder på, og tror at ingen oppdager det.. Hun ser jo på seg selv som en kjendis, og kjent forretningskvinne, så da er det rett og rimelig at disse særdeles spekulative metodene hennes får litt oppmerksomhet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må dere faenmeeg gi dere. Hvorfor er det så interresant å snakke drit om fotballfruen?

Hun er en nydelig dame, og det tror jeg ingen av oss kan gjøre noe med, samme hvor mye vi hater henne for perfektheten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Nå må dere faenmeeg gi dere. Hvorfor er det så interresant å snakke drit om fotballfruen?

Hun er en nydelig dame, og det tror jeg ingen av oss kan gjøre noe med, samme hvor mye vi hater henne for perfektheten sin.

Haha, har du fått med deg hva hun sa til en leser eller..?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er helt klart at kommentaren din ikke oppfylte fortballfrues strenge krav til smisk o.l for å bli publisert nei ;) Men helt ærlig så mener jeg faktisk at media burde lage en sak om det som foregår i kommentarfeltet hennes.. Sensurregimet hennes ligner jo på det som foregikk I Norge og andre land i Europa under 2. verdenskrig.. helt sykt faktisk, hvordan hun holder på, og tror at ingen oppdager det.. Hun ser jo på seg selv som en kjendis, og kjent forretningskvinne, så da er det rett og rimelig at disse særdeles spekulative metodene hennes får litt oppmerksomhet.

tips en avis du også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Du forstår at det er mer enn hva en ser på utsiden? Tenk deg litt om da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld meg, men perfekt? det er stor forskjell på å være perfekt og fremstille seg selv som perfekt.

jeg leser ikke bloggen og følger skjeldent med på trådene om henne her inne, men noe får jeg jo med meg. og det jeg har fått med meg er langt ifra perfekt!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hater henne for perfektheten sin ? Virkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk skriver stygge ting til meg på bloggen, så publiserer jeg ikke de kommentarene. Rett og slett fordi jeg blir lei meg av dem.

Når de som kommenterer stygt, har lagt ut hele navnet sitt og eventuell mailadresse (hvis jeg ikke kjenner dem) så tar jeg det opp med den personen, desverre er de småfrekke kommentarene desverre ikke så ofte navngitte..Jeg forstår at fotballfruen reagerer som hun gjør, selv om jeg ikke liker måten hun svarer på. MEN Å KOMMENTERE AT HUN SER GAMMEL UT ER BARE PATETISK OG BARNSLIG, og beviser på mange måter hvor sjalu vi er ovenfor hennes perfekt framstilte liv!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...