Gjest RompeRusk Skrevet 6. januar 2012 #301 Del Skrevet 6. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rastløs_89 Skrevet 6. januar 2012 #302 Del Skrevet 6. januar 2012 "Dette er vel den ENESTE jeg har" Javel??? Ett menneske har i gjennomsnitt 100-200 fødselsmerker fordelt på kroppen. Fotballfruen må visst være veldig unik ??? Da må jeg være enda mer perfekt enn fotballfrue, som ikke har en eneste føflekk av den størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 6. januar 2012 #303 Del Skrevet 6. januar 2012 ??? Da må jeg være enda mer perfekt enn fotballfrue, som ikke har en eneste føflekk av den størrelsen. det er vel ingen som sier det må være på størrelse med den? det er snakk om føflekk i det store og hele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #304 Del Skrevet 6. januar 2012 Kan ikke noen gi den dama en sannhetspille snart? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #305 Del Skrevet 6. januar 2012 Kan ikke noen gi den dama en sannhetspille snart? Prøver du å gjøre det pusser hun advokatene sine på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. januar 2012 #306 Del Skrevet 6. januar 2012 Hele Frua er FAKE! OI... Der så hun veldig anderledes ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #307 Del Skrevet 6. januar 2012 OI... Der så hun veldig anderledes ut... På dette bildet ser man flere av "føflekkene" hennes. På kinnbenet og ved neserota 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #308 Del Skrevet 6. januar 2012 "Dette er vel den eneste jeg har." Dette er vel den eneste jeg har??? Hva i all verden er det for en vanvittig urelevant ting å si? Hvorfor må ho presisere det når spørsmålet ikke engang omhandler det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #309 Del Skrevet 6. januar 2012 Hun er jo en perfekt barbiedukke, og barbiedukker har ikke føflekker og vorter. Hun mener vel at det er en skjønnhetsfeil med føflekker, og prøver derfor å si at den er den eneste hun har. Hun syns sikkert føflekker er mer nøytralt enn vorter og derfor sier hun at vorta er en føflekk. Og hun har HVERTFALL ikke kviser, nei gud forby om noen skulle tro det! Enda man så klart og tydelig i en video at hun slettes ikke har så ren hud som det hun påstår. Tydelig at det er mye sminke og redigering på de aller fleste bildene hun poster. Forøvrig er vel føflekker brune? Disse hun har i ansiktet er jo hudfargede klumper. Hun har flere, en på nesen også, pluss kinnet på høyre side. Sikkert enda en grunn til at hun alltid poserer med sin venstre side mot kamera, der har hun bare en vorte og den er helt på siden av nesen. Forøvrig har hun flere føflekker så det er bare løgn. har sett flere på ryggen hennes, og beina. Hun må jo ha et stort problem den dama der. Lystløgner og et seriøst vrengt bilde av virkeligheten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #310 Del Skrevet 7. januar 2012 Hun har flere ganger uttalt at hun føler et press for å være tynn og at hun ville fått høre det av leserne om hun la på seg. Ja hun ville ikke fått negative tilbakemeldinger, men derimot positive! Etter eller annet som skurrer. Er det noen som hadde klaget så er det hennes kjære mann! Jeg tror nok at mannen hennes er med på å påvirke hennes hennes forvridde syn på kropp. De hadde passet perfekt inn i LA. Der har ingen et normalt syn på utseende. God tur! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #311 Del Skrevet 7. januar 2012 Hørte hun møtte mannen på chat og at de så avtalte og møtes med bikkjer i frognerparken. Ganske tragisk at hun ikke bare kan innrømme at de møttes på internett. I stedet har de diktet opp en romantisk filmscene der hundene deres liksom møttes i parken og førte de sammen. Altså, skjer dette i virkeligheten? Og hadde det skjedd så er det lite sansynlig de ville gitt hverandre telefonnummer. Ville du gitt en vilt fremmed person du tilfeldig møter på tur nummeret ditt? Nei.. Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan fortelle sannheten! Er så mange løgner derfra nå at hun nok snart kommer til å gå i surr. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #312 Del Skrevet 7. januar 2012 Se hvordan hun svarer leserne sine!! Altså, greit at hun får kritikk, men etter min mening er det med god grunn! Alle som farer med så mye løgn og konstant blir tatt i løgn, og motsier seg selv konstant vil få negativ omtale. Når skal hun lære seg at det lønner seg å være ærlig. Det er jo ren underholdning sånn hun holder på. Sier en ting og gjør et stikk motsatte. Rett før jul stod hun jo frem i media der hun angret bittert på restylane leppene for noen år siden, hun følte hun så ut som en and, var glad det hadde gått ut av kroppen hennes, og sverget at hun aldri skulle gjøre noe slikt igjen. Omtrent samtidig med dette har plutselig leppene doblet seg i størrelse! Altså sist hun gjorde noe så du det knapt, men nå er de i alle fall tre ganger så store. Hun hadde jo ikke overleppe overhodet, og nå er det plutselig en fyldig leppe der! Nei, det blir for dumt. Føler skam på hennes vegne.. Og slik hun svarer leserne, hun synker ned på et laaaavt nivå når hun henger ut folk slik. hege says: January 6, 2012 at 19:45 Er overrasket over at noen av innleggene her kom med….? Du tåler jo ikke særlig kritikk. OG det er noe push up under den toppen ja, eller silikon…. Hvorfor benekter du det? Reply Fotballfrue says: January 6, 2012 at 19:47 Du er jo virkelig ikke god, dersom du mener jeg ikke har kritikk her. Kjære deg, jeg godkjenner 99 prosent av alle kommentarer. Alle trenger ikke være så bitchy som deg, vet du Hvorfor skal jeg bekrefte noe som helst? Du har ikke krav på å vite noe 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #313 Del Skrevet 7. januar 2012 Hun godkjenner 99 rosent av kommntarer? haha, den var ny!! Og kan hun ikke droppe smilefjesene når teksten tydelig er ment svært frekt, for å såre og henge ut og vise at hun er best. Skal liksom smilefjesene veie litt opp for at hun slenger dritt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #314 Del Skrevet 7. januar 2012 Hun godkjenner 99 rosent av kommntarer? haha, den var ny!! Og kan hun ikke droppe smilefjesene når teksten tydelig er ment svært frekt, for å såre og henge ut og vise at hun er best. Skal liksom smilefjesene veie litt opp for at hun slenger dritt? Smilefjesene er en hersketeknikk. Må le litt av at Lars Kristian må hive seg med i kommentarfeltet for å forsvare fruen sin... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #315 Del Skrevet 7. januar 2012 Personlig syns jeg dette sier alt om dama. Uff, alle burde bare boikotte hele henne, ikke lese bloggen, boka eller handle oss treasures. Hun er jo bare ute etter penger og bekrefter dette gang på gang. nå nylig sa hun at verken hun eller mannen trengt å jobbe om en fire til seks års tid fordi de tjener så godt nå. Da lurer jeg virkelig på hvor mange millioner vi snakker om i året! Skummelt at det kan gå an å tjene så mye penger på å selge juggel, skrive dagbok og kokkelere på kjøkkenet. Hvis det da er sant, hun er jo kjent for å pynte litt på ting.. Hege says: December 31, 2011 at 23:17 Hvorfor legger du så selektivt ut kommentarer? Er du så selvopptatt? Reply Fotballfrue says: January 1, 2012 at 02:41 Jeg godkjenner 99 prosent av alle kommentarer. Det eneste som ikke går gjennom er personangrep og usaklige kommentarer - C Reply Kari says: January 1, 2012 at 11:52 Din personlige tolkning av hva som er “personangrep” og “usakligheter” er vel noe spesiell, eller? Reply Fotballfrue says: January 1, 2012 at 13:34 Nei, Kari. Den er helt normal - C Reply Anna says: January 1, 2012 at 20:09 Jeg har prøvd å kommentere opptil flere ganger, men aldri fått noe godkjent. Ikke personangrep, ikke usakligheter. Reply Fotballfrue says: January 1, 2012 at 20:14 Jasså? Hva med denne? Anna [email protected] 46.9.155.189 Submitted on 2011/12/08 at 17:32 | In reply to Maren. Dere ser da vel at hun har silikon? Ærlig alt. Dessuten svarer hun heller på spørsmål rundt dette, så da er det vel rimelig åpenbart. Veldig saklig kommentar, og i hvert fall ikke personangrep Reply Hege says: January 2, 2012 at 02:00 Rimelig drøyt av deg å legge ut emailadresser på den måten uten å sensurere dem først. Wow, jeg begynner å se hvorfor du får mye kritikk og er omdiskutert i mange nettforum. Dette er langt over grensen, Caroline. Jeg leste også at du ofte lyver, for eksempel løy du om et foto du var med på og sa at det ikke var deg. Tror du andre er så dumme at du kan slippe unna med å forme sannheten etter eget hode? Reply Fotballfrue says: January 2, 2012 at 07:50 Hva i all verden er det du snakker om? Jeg har aldri løyet om noe bilde, jeg har aldri løyet på bloggen i det hele tatt. Jeg vet godt hvilket bilde du snakker om, for det er det eneste bildet noen har linket til, hvor jeg har sagt det ikke er meg. Og det er ikke meg! Herlighet, hvorfor i alle dager skulle jeg lyve om noe sånt? Du skal vite, Hege, at det er mange som er misunnelig på min posisjon, og hva jeg har oppnådd. Det samme gjelder andre kjente personer i Norge, da janteloven står utrolig sterkt. At noen sitter på et anonymt forum og sprer løgner om meg, burde ikke komme som noen overraskelse på deg. Kanskje du burde være litt kritisk til informasjonen du leser? E-posten som er lagt ut, er en ikke-reell adresse, så du kan spare deg for kraftsalvene, og heller sjekke fakta før du kritiserer. - C Reply Jeanette says: January 3, 2012 at 01:54 Din posisjon og det du har oppnådd? Du tror virkelig at du er mye bedre enn alle andre, du? Reply Fotballfrue says: January 3, 2012 at 09:36 Det har da ingenting med det å gjøre Jeg har oppnådd mye, og er i en posisjon hvor folk synes det er interessant å diskutere meg. At du mener det er synonymt med å tro at jeg er bedre enn andre, sier vel mest om deg :/ - C 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #316 Del Skrevet 7. januar 2012 Å legge ut epostadresse og IP til noen som har kommentert? Er dette i det hele tatt lov? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #317 Del Skrevet 7. januar 2012 Å legge ut epostadresse og IP til noen som har kommentert? Er dette i det hele tatt lov? Nei, det står at mailadresse "will not be published" når man skal legge inn en kommentar. "Ikke en reell epostadresse", oh please... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #318 Del Skrevet 7. januar 2012 Å legge ut epostadresse og IP til noen som har kommentert? Er dette i det hele tatt lov? Nei, og det blir spesielt feil, når det til og med står når du registrer deg at e-posten IKKE vil bli vist. Har uansett hørt at kommentaren aldri var godkjent, men at hun gjorde det der og da, for å få ting på sin måte. Hun gjør ALT for å henge ut personer som stiller seg kritisk til henne, og om det betyr å publisere ip-adresse og e-post så er ikke det henne i mot. Hun har valgt å være kjendis, og må tåle kritikk slik hun opptrer. Dette er stygt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #319 Del Skrevet 7. januar 2012 Nei, og det blir spesielt feil, når det til og med står når du registrer deg at e-posten IKKE vil bli vist. Har uansett hørt at kommentaren aldri var godkjent, men at hun gjorde det der og da, for å få ting på sin måte. Hun gjør ALT for å henge ut personer som stiller seg kritisk til henne, og om det betyr å publisere ip-adresse og e-post så er ikke det henne i mot. Hun har valgt å være kjendis, og må tåle kritikk slik hun opptrer. Dette er stygt! Ja, uprofesjonelt for å si det mildt! Disse to skyter seg selv i foten så det holder, og alt det de driver med kommer til å hoppe opp og bite dem i rævva en vakker dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #320 Del Skrevet 7. januar 2012 Hørte hun møtte mannen på chat og at de så avtalte og møtes med bikkjer i frognerparken. Ganske tragisk at hun ikke bare kan innrømme at de møttes på internett. I stedet har de diktet opp en romantisk filmscene der hundene deres liksom møttes i parken og førte de sammen. Altså, skjer dette i virkeligheten? Og hadde det skjedd så er det lite sansynlig de ville gitt hverandre telefonnummer. Ville du gitt en vilt fremmed person du tilfeldig møter på tur nummeret ditt? Nei.. Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan fortelle sannheten! Er så mange løgner derfra nå at hun nok snart kommer til å gå i surr. Dette stemmer, de møttes på en chatteside. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg