AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #261 Del Skrevet 6. januar 2012 i dagens innlegg har hun tatt et nærbilde av seg. Brystene er nesten opp til haka. Ikke si noe annet at de ser mstenkelig kunstige ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #262 Del Skrevet 6. januar 2012 Grunnen til at hun kun poserer med hodet litt til siden, eller i hvertfall på skakke, er at det får ansiktet til å se penere ut. Dette er jo et velkjent triks, det finnes vel knapt et forfengelig menneske som ikke kjenner til dette? Hun har ikke de beste ansiktstrekkene fra naturens side og dette vet hun. Hun har ikke rene nok trekk til å kunne pull off rett-fram-ansiktsbilder, det er bedre litt fra siden hvor man ikke får se alt. I tillegg er hodeformen ikke ideell. Jeg bodde i nærheten av henne i Oslo en periode, og så henne ganske ofte. Her er et bilde fra tiden i SkyHeels, hvor du kan se ansiktet bedre sånn som det er når frua selv ikke kontrollerer vinkelen: http://www.google.no/imgres?q=skyheels&hl=no&biw=1366&bih=706&gbv=2&tbm=isch&tbnid=HLV6voxG6HQDOM:&imgrefurl=http://p3.no/norges-svar-pa-spice-girls/&docid=xcaKFoaWYcepgM&imgurl=http://p3.no/wp-content/uploads/2010/06/skyheels1.png&w=1280&h=720&ei=yvsGT5bjFrLc4QTLsfC-AQ&zoom=1 Det er noe med øynene, nesen og hele sammensetningen som ikke er veldig pent - men som man kan skjule fra visse vinkler. En som kommenterte på p4-artikkelen om SkyHeels (hvor Lars Kristian skjelte ut alle som ikke likte musikken) sa jo at frua er "flat i ansiktet som en angorakatt". Nå er ikke dette ment for å være stygg mot frua, kun for å vise at ALT på bloggen er gjennomtenkt og kontrollert av frua selv. Alt dreier seg om å pynte på sannheten så godt det lar seg gjøre. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #263 Del Skrevet 6. januar 2012 Her er et bilde fra tiden i SkyHeels, hvor du kan se ansiktet bedre sånn som det er når frua selv ikke kontrollerer vinkelen: http://www.google.no/imgres?q=skyheels&hl=no&biw=1366&bih=706&gbv=2&tbm=isch&tbnid=HLV6voxG6HQDOM:&imgrefurl=http://p3.no/norges-svar-pa-spice-girls/&docid=xcaKFoaWYcepgM&imgurl=http://p3.no/wp-content/uploads/2010/06/skyheels1.png&w=1280&h=720&ei=yvsGT5bjFrLc4QTLsfC-AQ&zoom=1 .. Og fortsatt tør hun påstå at hun IKKE har gjort noe med leppene? Jada, hun påstår at det bare er sminke.. Men hun har da duck-lips uten sminke ogs¨å 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #264 Del Skrevet 6. januar 2012 LATTERLIG av henne å nekte for at hun har en vorte i panna! Min lenke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 6. januar 2012 #265 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) .. Endret 6. januar 2012 av Sunshine-92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #266 Del Skrevet 6. januar 2012 HAHAHA, jeg dauer. http://www.varden.no/sport/odd-under-24-ar-1.6468966 Om det ikke er en vorte så er det en utsående føflekk. Hun skjærer den vel bort snart?? Liker også rosablogger pushuppuppene hun har på siste innlegg. Hvem F er det som går sånn ute blant folk med kulepupper under haka egentlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #267 Del Skrevet 6. januar 2012 Min lenke ja, latterlig å nekte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #268 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) i dagens innlegg har hun tatt et nærbilde av seg. Brystene er nesten opp til haka. Ikke si noe annet at de ser mstenkelig kunstige ut. Hun driter seg så jævlig ut med de øyenbryna. Herregud så fæle. Endret 7. januar 2012 av Bond 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #269 Del Skrevet 6. januar 2012 Utseendet hennes har jeg ikke noe å utsette på, hun er da en pen dame. Men å lyve om at hun har en vorte/føflekk i panna er helt døvt. Alle har vel sine "flaws"? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 6. januar 2012 #270 Del Skrevet 6. januar 2012 Utseendet hennes har jeg ikke noe å utsette på, hun er da en pen dame. Men å lyve om at hun har en vorte/føflekk i panna er helt døvt. Alle har vel sine "flaws"? ikke fotballfrue, hu er jo "perfekt"..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #271 Del Skrevet 6. januar 2012 .. Og fortsatt tør hun påstå at hun IKKE har gjort noe med leppene? Jada, hun påstår at det bare er sminke.. Men hun har da duck-lips uten sminke ogs¨å Det er bildevinkel og lebestift! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #272 Del Skrevet 6. januar 2012 Det mest fascinerende (og irriterende) med dama er jo at hun er TOTALT blottet for sjølironi. Jeg pleide å lese gamlebloggen hennes, og i begynnelsen virket hun søt og morsom, og skrev ofte med skråblikk på seg selv. Det skjer aldri lengre. Før var det kjekt å følge med på bloggen hennes, nå er det bare komisk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #273 Del Skrevet 6. januar 2012 Hvorfor nekte for at man har silikon, og så poste bilder hvor det er såå tydelig at jo, det har hun! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #274 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg tror faktisk ikke hun har silikon. Jeg tror hun har kraftig push up bh under treningsbh-en. Flere har jo observert henne med det på SATS. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #275 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg tror faktisk ikke hun har silikon. Jeg tror hun har kraftig push up bh under treningsbh-en. Flere har jo observert henne med det på SATS. Det stemmer. Har sett henne flere ganger der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 6. januar 2012 #276 Del Skrevet 6. januar 2012 ................................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #277 Del Skrevet 6. januar 2012 La igjen en liten kommentar med bilder hvor hun åpenbart har en vorte i pannen, men den har ikke blitt godkjent ennå.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #278 Del Skrevet 6. januar 2012 Hun har jo aldri benektet at hun har en føflekk i panna, hun benekter at det er en vorte. Ærlig talt, jeg hadde faktisk også blitt småsur om noen hadde kommentert føflekken min som en vorte. Har dere aldri før sett en føflekk som står litt utover? Vel jeg har det, min bror har det og ei jeg gikk i klasse med hadde en så stor en på nesen at når hun fjernet føflekken ble nesen halvparten så liten. Men det er likevel ikke en vorte! Sarah Jessica Parker hadde også en slik på haken. Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #279 Del Skrevet 6. januar 2012 La igjen en liten kommentar med bilder hvor hun åpenbart har en vorte i pannen, men den har ikke blitt godkjent ennå.. Dessuten har hun en på siden av nesen også Hvis du tror på julenissen så. Regner med at den er borte i løpet av en uke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #280 Del Skrevet 6. januar 2012 Hun har jo aldri benektet at hun har en føflekk i panna, hun benekter at det er en vorte. Ærlig talt, jeg hadde faktisk også blitt småsur om noen hadde kommentert føflekken min som en vorte. Har dere aldri før sett en føflekk som står litt utover? Vel jeg har det, min bror har det og ei jeg gikk i klasse med hadde en så stor en på nesen at når hun fjernet føflekken ble nesen halvparten så liten. Men det er likevel ikke en vorte! Sarah Jessica Parker hadde også en slik på haken. Min lenke Hvis hun ikke hadde noe problem med den selv, hadde det ikke vært noe stress å svare "det er ikke en vorte, det er en føflekk " 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg