Gå til innhold

Fotballfrue ser plutselig så gammel ut!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

i dagens innlegg har hun tatt et nærbilde av seg. Brystene er nesten opp til haka. Ikke si noe annet at de ser mstenkelig kunstige ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Grunnen til at hun kun poserer med hodet litt til siden, eller i hvertfall på skakke, er at det får ansiktet til å se penere ut. Dette er jo et velkjent triks, det finnes vel knapt et forfengelig menneske som ikke kjenner til dette?

Hun har ikke de beste ansiktstrekkene fra naturens side og dette vet hun. Hun har ikke rene nok trekk til å kunne pull off rett-fram-ansiktsbilder, det er bedre litt fra siden hvor man ikke får se alt. I tillegg er hodeformen ikke ideell. Jeg bodde i nærheten av henne i Oslo en periode, og så henne ganske ofte.

Her er et bilde fra tiden i SkyHeels, hvor du kan se ansiktet bedre sånn som det er når frua selv ikke kontrollerer vinkelen: http://www.google.no/imgres?q=skyheels&hl=no&biw=1366&bih=706&gbv=2&tbm=isch&tbnid=HLV6voxG6HQDOM:&imgrefurl=http://p3.no/norges-svar-pa-spice-girls/&docid=xcaKFoaWYcepgM&imgurl=http://p3.no/wp-content/uploads/2010/06/skyheels1.png&w=1280&h=720&ei=yvsGT5bjFrLc4QTLsfC-AQ&zoom=1

Det er noe med øynene, nesen og hele sammensetningen som ikke er veldig pent - men som man kan skjule fra visse vinkler. En som kommenterte på p4-artikkelen om SkyHeels (hvor Lars Kristian skjelte ut alle som ikke likte musikken) sa jo at frua er "flat i ansiktet som en angorakatt".

Nå er ikke dette ment for å være stygg mot frua, kun for å vise at ALT på bloggen er gjennomtenkt og kontrollert av frua selv. Alt dreier seg om å pynte på sannheten så godt det lar seg gjøre.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

.. Og fortsatt tør hun påstå at hun IKKE har gjort noe med leppene? :fnise:

Jada, hun påstår at det bare er sminke.. Men hun har da duck-lips uten sminke ogs¨å

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

HAHAHA, jeg dauer.

http://www.varden.no/sport/odd-under-24-ar-1.6468966

Om det ikke er en vorte så er det en utsående føflekk.

Hun skjærer den vel bort snart??

Liker også rosablogger pushuppuppene hun har på siste innlegg.

Hvem F er det som går sånn ute blant folk med kulepupper under haka egentlig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

i dagens innlegg har hun tatt et nærbilde av seg. Brystene er nesten opp til haka. Ikke si noe annet at de ser mstenkelig kunstige ut.

Hun driter seg så jævlig ut med de øyenbryna. Herregud så fæle.

Endret av Bond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utseendet hennes har jeg ikke noe å utsette på, hun er da en pen dame. Men å lyve om at hun har en vorte/føflekk i panna er helt døvt. Alle har vel sine "flaws"?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet hennes har jeg ikke noe å utsette på, hun er da en pen dame. Men å lyve om at hun har en vorte/føflekk i panna er helt døvt. Alle har vel sine "flaws"?

ikke fotballfrue, hu er jo "perfekt".....

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

.. Og fortsatt tør hun påstå at hun IKKE har gjort noe med leppene? :fnise:

Jada, hun påstår at det bare er sminke.. Men hun har da duck-lips uten sminke ogs¨å

Det er bildevinkel og lebestift! :kjefte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det mest fascinerende (og irriterende) med dama er jo at hun er TOTALT blottet for sjølironi.

Jeg pleide å lese gamlebloggen hennes, og i begynnelsen virket hun søt og morsom, og skrev ofte med skråblikk på seg selv. Det skjer aldri lengre.

Før var det kjekt å følge med på bloggen hennes, nå er det bare komisk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor nekte for at man har silikon, og så poste bilder hvor det er såå tydelig at jo, det har hun! :klo:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tror faktisk ikke hun har silikon. Jeg tror hun har kraftig push up bh under treningsbh-en. Flere har jo observert henne med det på SATS.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror faktisk ikke hun har silikon. Jeg tror hun har kraftig push up bh under treningsbh-en. Flere har jo observert henne med det på SATS.

Det stemmer. Har sett henne flere ganger der :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

La igjen en liten kommentar med bilder hvor hun åpenbart har en vorte i pannen, men den har ikke blitt godkjent ennå..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har jo aldri benektet at hun har en føflekk i panna, hun benekter at det er en vorte. Ærlig talt, jeg hadde faktisk også blitt småsur om noen hadde kommentert føflekken min som en vorte.

Har dere aldri før sett en føflekk som står litt utover?

Vel jeg har det, min bror har det og ei jeg gikk i klasse med hadde en så stor en på nesen at når hun fjernet føflekken ble nesen halvparten så liten. Men det er likevel ikke en vorte!

Sarah Jessica Parker hadde også en slik på haken. Min lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

La igjen en liten kommentar med bilder hvor hun åpenbart har en vorte i pannen, men den har ikke blitt godkjent ennå..

Dessuten har hun en på siden av nesen også

Hvis du tror på julenissen så. Regner med at den er borte i løpet av en uke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har jo aldri benektet at hun har en føflekk i panna, hun benekter at det er en vorte. Ærlig talt, jeg hadde faktisk også blitt småsur om noen hadde kommentert føflekken min som en vorte.

Har dere aldri før sett en føflekk som står litt utover?

Vel jeg har det, min bror har det og ei jeg gikk i klasse med hadde en så stor en på nesen at når hun fjernet føflekken ble nesen halvparten så liten. Men det er likevel ikke en vorte!

Sarah Jessica Parker hadde også en slik på haken. Min lenke

Hvis hun ikke hadde noe problem med den selv, hadde det ikke vært noe stress å svare "det er ikke en vorte, det er en føflekk :)"

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...