AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2341 Del Skrevet 24. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grisegutt men jeg liker det litt da.. Anonymkode: 2e4e1...954 Nå må dere slutte!!! Anonymkode: 209e6...d22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2342 Del Skrevet 24. mars 2016 Den 1.3.2016 at 7.09, Jacklost skrev: Hvis jeg skal nevne en akkurat nå så er @Lafemmemauvaise en jeg liker veldig godt, hvis man vil vite definisjonen på herlighet så er det bare å tilbringe litt tid med henne Edit: Nå har jeg funnet fram alle de jeg kan tenke på som jeg har lagt merke til på kg og liker, jeg håper ikke jeg har glemt noen! @Hoppetaujenta @PPM @Ennasus @Pusungen @wintergirl @Brimi @Daybreak @Aldrisur @NasseNøff @Frøkensina @stikkontakt @Honeyblossom @Summers @Jessica! @Salka @The Lost Dreamer @gjestvest @Chibi @Karou @Arabella @Sjela @urenluren @Citronella @Zenobia @Løkky @Fame @Mynona @Rumle @Fantastica @FruN @incognita @Lafemmemauvaise @Sitronmelis @Frk.K @Sola de @Perelandra @Hummels @Cartman @ElizabethTaylor @sweety pie @Mann 42 @Stueloff @Sannerlig @Doge @Kjibba @dillyduzit @Pjokkeline @Moonwalker @Lady @Okapi @Ragnar89 @Fireproof @Alja @Stringfellow1 @Bossa Nova @Uredd @AnonGangerTo @Dark Angelina @#Sunrise @ClosedParadise @Honey Dew @daemonia @Glidelås @Wonders Hadde det ikke vært for alle disse hyggelige og trivelige brukerne så hadde jeg ikke fortsatt og kommet tilbake Er enda flere jeg skulle nevnt men de er desverre ikke her lenger :/ Gud så mye fritid jeg har.. Anonymkode: 1630c...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. mars 2016 #2343 Del Skrevet 24. mars 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 1630c...725 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 24. mars 2016 #2344 Del Skrevet 24. mars 2016 Tusen takk @Ardwinna Jeg liker deg og, i likhet med så mange andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2345 Del Skrevet 24. mars 2016 Jeg liker @Salka Hun virker hyggelig, god humor har hun også. Ellers liker jeg @Jacklost @O.G. @Jerry Lee @Cartman @Hoppetaujenta og mange andre. Anonymkode: a5569...9f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 24. mars 2016 #2346 Del Skrevet 24. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker @Salka Hun virker hyggelig, god humor har hun også. Ellers liker jeg @Jacklost @O.G. @Jerry Lee @Cartman @Hoppetaujenta og mange andre. Anonymkode: a5569...9f8 Er glad i deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2347 Del Skrevet 24. mars 2016 1 minutt siden, Cartman skrev: Er glad i deg også Og du er ikke glad i noen du da? Anonymkode: a41ff...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 24. mars 2016 #2348 Del Skrevet 24. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker @Salka Hun virker hyggelig, god humor har hun også. Ellers liker jeg @Jacklost @O.G. @Jerry Lee @Cartman @Hoppetaujenta og mange andre. Anonymkode: a5569...9f8 Nei så hyggelig! Tusen takk! Jeg blir nesten aldri nevnt i sånne tråder, så det var koselig. Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvem du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2349 Del Skrevet 24. mars 2016 4 minutter siden, Cartman skrev: Er glad i deg også Ntååååå... Anonymkode: a5569...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 24. mars 2016 #2350 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du er ikke glad i noen du da? Anonymkode: a41ff...5b8 Joda. Jeg er litt glad i deg også. Du har en spesiell plass i hjertet mitt. Den plassen er viet utelukkende til deg. Når jeg får satt meg ned etter en lang arbeidsdag kjenner jeg hjerte mitt dunke. Det dunker for deg. Kun deg. Jeg blir så utrolig glad og så utrolig trist. Glad fordi jeg vet at du finnes. Trist fordi jeg aldri kan få deg. Endret 24. mars 2016 av Cartman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2351 Del Skrevet 24. mars 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: Joda. Jeg er litt glad i deg også. Det er har spesiell plass i hjertet mitt. Den plassen viet utelukkende til deg. Når jeg får satt meg ned etter en lang arbeidsdag kjenner jeg hjerte mitt dunke. Det dunker for deg. Kun deg. Jeg blir så utrolig glad og så utrolig trist. Glad fordi jeg vet at du finnes. Trist fordi jeg aldri kan få deg. Hvorfor kan du aldri få meg? Anonymkode: a41ff...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 24. mars 2016 #2352 Del Skrevet 24. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan du aldri få meg? Anonymkode: a41ff...5b8 Du er som en stjerne. Du lyser så sterkt og du er så nær, men likevel så langt unna. Du er et mysterium, en skjønnhet og et symbol. Et skjønnhetssymbol. Vakrere enn alt annet. Jeg er som en planet. Jeg går rundt stjernen, men holder alltid en viss avstand. Kommer jeg for nær, så blir jeg brent. Hva kan en planet gjøre for å få en stjerne? Planeten vil bare fortsette å gå i banen rundt stjernen. Alltid glad for at stjernen eksisterer. Alltid trist fordi den ikke kan komme for nær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2353 Del Skrevet 24. mars 2016 4 minutter siden, Cartman skrev: Du er som en stjerne. Du lyser så sterkt og du er så nær, men likevel så langt unna. Du er et mysterium, en skjønnhet og et symbol. Et skjønnhetssymbol. Vakrere enn alt annet. Jeg er som en planet. Jeg går rundt stjernen, men holder alltid en viss avstand. Kommer jeg for nær, så blir jeg brent. Hva kan en planet gjøre for å få en stjerne? Planeten vil bare fortsette å gå i banen rundt stjernen. Alltid glad for at stjernen eksisterer. Alltid trist fordi den ikke kan komme for nær. Har du røyka noe i kveld? Anonymkode: a41ff...5b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 24. mars 2016 #2354 Del Skrevet 24. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har du røyka noe i kveld? Anonymkode: a41ff...5b8 Jeg er en ikke-røyker. Ta et kompliment når du får det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2355 Del Skrevet 24. mars 2016 15 minutter siden, Cartman skrev: Jeg er en ikke-røyker. Ta et kompliment når du får det Du snakker som om du vet hvem jeg er Anonymkode: a41ff...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2356 Del Skrevet 24. mars 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du snakker som om du vet hvem jeg er Anonymkode: a41ff...5b8 Nå blander jeg meg oppi hele den romlemantiske seansen deres, men jeg tolket Cartman omvendt. At du er en anonym anonymbruker som er helt anonym og derfor en stjerne fordi du er så langt unna. Det er jo ikke mulig å få deg fordi du er helt anonym. Anonymkode: 3ddaf...bef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 24. mars 2016 #2357 Del Skrevet 24. mars 2016 @Aurora M. Jeg liker deg for din store omsorg for og kunnskap om katter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora M. Skrevet 25. mars 2016 #2358 Del Skrevet 25. mars 2016 3 timer siden, Perelandra skrev: @Aurora M. Jeg liker deg for din store omsorg for og kunnskap om katter. Så koselig da Perelandra. Takk det samme til deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 25. mars 2016 #2359 Del Skrevet 25. mars 2016 9 timer siden, Aurora M. skrev: Så koselig da Perelandra. Takk det samme til deg! Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. mars 2016 #2360 Del Skrevet 25. mars 2016 Den 24.3.2016 at 11.35, Jacklost skrev: @Mysticgirl Et nytt og fint tilskudd til kg Hun er både snill og hyggelig mot andre på forumet, jeg setter pris på slike brukere Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå