Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

25 minutter siden, Kraula skrev:

Alle i MFB-tråden, haha. Dere er legender, @Lafemmemauvaise, @Auri, @Poppie, @Wenda, samt mange andre, og ikke minst alle ABer som bidrar (som hun som postet på Adams matkasse). 

10 av 10 til hele gjengen.

Oi så koselig! Nå ble jeg glad 😊 Du er bra selv! Sitter mange ganger og fniser godt av kommentarene dine :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
40 minutter siden, Kraula skrev:

Alle i MFB-tråden, haha. Dere er legender, @Lafemmemauvaise, @Auri, @Poppie, @Wenda, samt mange andre, og ikke minst alle ABer som bidrar (som hun som postet på Adams matkasse). 

10 av 10 til hele gjengen.

Takk det samme, du mi skjermdump-dronning! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Jacklost skrev:

Link?

Velkommen skal du være! Kan anbefale de siste 10-11 sidene i første omgang, om du ikke orker å starte i oktober 2015. :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Sunday, March 20, 2016 at 19.41, AnonymBruker skrev:

@Jerry Lee er så flott. Skriver mye saklig og fornuftig :blomst:

Anonymkode: cd34a...b2e

Åååh. Det var da veldig hyggelig! Ble faktisk rørt.

Tusen takk.  💏 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Det er en jeg liker godt på kg og som jeg synes er ganske hyggelig og snill :) @fullkornspasta Jeg håper du aldri sletter deg selv :klem1:

Jeg har også fått sansen for @Egiett  :) Hun har blitt en del av sosial delen av forumet og hun bidrar med et godt humør :)

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jacklost skrev:

Det er en jeg liker godt på kg og som jeg synes er ganske hyggelig og snill :) @fullkornspasta Jeg håper du aldri sletter deg selv :klem1:

Jeg har også fått sansen for @Egiett  :) Hun har blitt en del av sosial delen av forumet og hun bidrar med et godt humør :)

Men i alle dager! :hjerter: Så hyggelig:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egiett
6 timer siden, Jacklost skrev:

Det var en hyggelig overraskelse, tusen takk! :) Det er gjensidig - du er en veldig trivelig bruker. Ble glad da jeg skjønte du var tilbake på forumet! :)

Når jeg først er her inne, kan jeg jo nevne @Hoppetaujenta, @Rumle, @Zenobia, @Tøytigern, @HarryDotter, @Pringle, @Runforit, @kisskissbangbang, @incognita, @Perelandra, @Rainstorm, og garantert flere jeg har glemt i øyeblikket. Noen av dere for gode svar, noen for en herlig humor, og noen for begge deler :)

Endret av Egiett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
Et øyeblikk siden, Egiett skrev:

Det var en hyggelig overraskelse, tusen takk! :) Det er gjensidig - du er en veldig trivelig bruker. Ble glad da jeg skjønte du var tilbake på forumet! :)

Når jeg først er her inne, kan jeg jo nevne @Hoppetaujenta, @Rumle, @Zenobia, @Tøytigern, @HarryDotter, @Pringle, @Runforit, @kisskissbangbang og garantert flere jeg har glemt i øyeblikket. Noen av dere for gode svar, noen for en herlig humor, og noen for begge deler :)

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Egiett skrev:

Når jeg først er her inne, kan jeg jo nevne [...] @Perelandra [...] og garantert flere jeg har glemt i øyeblikket. Noen av dere for gode svar, noen for en herlig humor, og noen for begge deler :)

Tusen takk for det!:roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker
17 minutter siden, Cartman skrev:

:rodmer::hjerte:

:kyss2: Ett lite AB-kyss fra meg ;-) 

Anonymkode: 2e4e1...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.2.2016 at 0.56, Lafemmemauvaise skrev:

Takk og i lige måde!

Med høy fare for å glemme noen i all hast, her er et lite utvalg av flotte folk:...

@Ardwinna ...

Oi, jeg har jo glemt å takke så aller ærbødigst for hyggelig tilbakemelding!
Jeg kan helt ærlig si at det i aller høyeste grad er gjengjeldt, du er ei grepa dame! I all påskegleden kan jeg også trekke frem @Kraula, @Severus, @NasseNøff, @incognita, @Hummels, @Alja, @Cartman, @Auri, @Wenda, @Honey Dew, @Fotballflue, @daemonia, @Cambria , @Brimi, @Shinigami, @Sitronmelis, @Mahnaz, @Balian de Ibelin, @Pawn Hearts og i tillegg Skruf og Tøytigern som jeg ikke får til å tagge!

Jeg har sikkert glemt masse fine og artige folk men dette er i hvertfall et fint utvalg :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:kyss2: Ett lite AB-kyss fra meg ;-) 

Anonymkode: 2e4e1...954

Takk :hjerte: Kysset ditt føltes som morfin. Alle bekymringer og alle former for smerte forsvant. Hele verden ble redusert til deg :hjerte: Min dyrebareste edelsten!

Sender deg et kyss tilbake :hjerte:

tumblr_m84luujZfv1qjmjw9o1_400.gif 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

@Ardwinna Har ikke sett henne så mye på kg men av det jeg har sett så virker hun som en kul og trivelig bruker :)

@Mysticgirl Et nytt og fint tilskudd til kg :) Hun er både snill og hyggelig mot andre på forumet, jeg setter pris på slike brukere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...