Kraula Skrevet 15. mars 2016 #2301 Del Skrevet 15. mars 2016 Alle i MFB-tråden, haha. Dere er legender, @Lafemmemauvaise, @Auri, @Poppie, @Wenda, samt mange andre, og ikke minst alle ABer som bidrar (som hun som postet på Adams matkasse). 10 av 10 til hele gjengen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 15. mars 2016 #2302 Del Skrevet 15. mars 2016 25 minutter siden, Kraula skrev: Alle i MFB-tråden, haha. Dere er legender, @Lafemmemauvaise, @Auri, @Poppie, @Wenda, samt mange andre, og ikke minst alle ABer som bidrar (som hun som postet på Adams matkasse). 10 av 10 til hele gjengen. Oi så koselig! Nå ble jeg glad 😊 Du er bra selv! Sitter mange ganger og fniser godt av kommentarene dine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 15. mars 2016 #2303 Del Skrevet 15. mars 2016 27 minutter siden, Kraula skrev: Alle i MFB-tråden, haha. Dere er legender, @Lafemmemauvaise, @Auri, @Poppie, @Wenda, samt mange andre, og ikke minst alle ABer som bidrar (som hun som postet på Adams matkasse). 10 av 10 til hele gjengen. Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. mars 2016 #2304 Del Skrevet 16. mars 2016 40 minutter siden, Kraula skrev: Alle i MFB-tråden, haha. Dere er legender, @Lafemmemauvaise, @Auri, @Poppie, @Wenda, samt mange andre, og ikke minst alle ABer som bidrar (som hun som postet på Adams matkasse). 10 av 10 til hele gjengen. Takk det samme, du mi skjermdump-dronning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 16. mars 2016 #2305 Del Skrevet 16. mars 2016 26 minutter siden, Jacklost skrev: Link? Velkommen skal du være! Kan anbefale de siste 10-11 sidene i første omgang, om du ikke orker å starte i oktober 2015. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #2306 Del Skrevet 20. mars 2016 @Jerry Lee er så flott. Skriver mye saklig og fornuftig Anonymkode: cd34a...b2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. mars 2016 #2307 Del Skrevet 22. mars 2016 Den Sunday, March 20, 2016 at 19.41, AnonymBruker skrev: @Jerry Lee er så flott. Skriver mye saklig og fornuftig Anonymkode: cd34a...b2e Åååh. Det var da veldig hyggelig! Ble faktisk rørt. Tusen takk. 💏 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 22. mars 2016 #2308 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) Det er en jeg liker godt på kg og som jeg synes er ganske hyggelig og snill @fullkornspasta Jeg håper du aldri sletter deg selv Jeg har også fått sansen for @Egiett Hun har blitt en del av sosial delen av forumet og hun bidrar med et godt humør Endret 22. mars 2016 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullkornspasta Skrevet 22. mars 2016 #2309 Del Skrevet 22. mars 2016 1 time siden, Jacklost skrev: Det er en jeg liker godt på kg og som jeg synes er ganske hyggelig og snill @fullkornspasta Jeg håper du aldri sletter deg selv Jeg har også fått sansen for @Egiett Hun har blitt en del av sosial delen av forumet og hun bidrar med et godt humør Men i alle dager! Så hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egiett Skrevet 22. mars 2016 #2310 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) 6 timer siden, Jacklost skrev: Det er en jeg liker godt på kg og som jeg synes er ganske hyggelig og snill @fullkornspasta Jeg håper du aldri sletter deg selv Jeg har også fått sansen for @Egiett Hun har blitt en del av sosial delen av forumet og hun bidrar med et godt humør Det var en hyggelig overraskelse, tusen takk! Det er gjensidig - du er en veldig trivelig bruker. Ble glad da jeg skjønte du var tilbake på forumet! Når jeg først er her inne, kan jeg jo nevne @Hoppetaujenta, @Rumle, @Zenobia, @Tøytigern, @HarryDotter, @Pringle, @Runforit, @kisskissbangbang, @incognita, @Perelandra, @Rainstorm, og garantert flere jeg har glemt i øyeblikket. Noen av dere for gode svar, noen for en herlig humor, og noen for begge deler Endret 22. mars 2016 av Egiett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 22. mars 2016 #2311 Del Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, Egiett skrev: Det var en hyggelig overraskelse, tusen takk! Det er gjensidig - du er en veldig trivelig bruker. Ble glad da jeg skjønte du var tilbake på forumet! Når jeg først er her inne, kan jeg jo nevne @Hoppetaujenta, @Rumle, @Zenobia, @Tøytigern, @HarryDotter, @Pringle, @Runforit, @kisskissbangbang og garantert flere jeg har glemt i øyeblikket. Noen av dere for gode svar, noen for en herlig humor, og noen for begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 22. mars 2016 #2312 Del Skrevet 22. mars 2016 Den 3/20/2016 at 19.41, AnonymBruker skrev: @Jerry Lee er så flott. Skriver mye saklig og fornuftig Anonymkode: cd34a...b2e Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 22. mars 2016 #2313 Del Skrevet 22. mars 2016 7 timer siden, Egiett skrev: Når jeg først er her inne, kan jeg jo nevne [...] @Perelandra [...] og garantert flere jeg har glemt i øyeblikket. Noen av dere for gode svar, noen for en herlig humor, og noen for begge deler Tusen takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. mars 2016 #2314 Del Skrevet 23. mars 2016 18 timer siden, Summers skrev: Enig. Takk til deg, og. ☺ God påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2315 Del Skrevet 24. mars 2016 Min @Cartman Anonymkode: 2e4e1...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 24. mars 2016 #2316 Del Skrevet 24. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min @Cartman Anonymkode: 2e4e1...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2317 Del Skrevet 24. mars 2016 17 minutter siden, Cartman skrev: Ett lite AB-kyss fra meg ;-) Anonymkode: 2e4e1...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 24. mars 2016 #2318 Del Skrevet 24. mars 2016 Den 28.2.2016 at 0.56, Lafemmemauvaise skrev: Takk og i lige måde! Med høy fare for å glemme noen i all hast, her er et lite utvalg av flotte folk:... @Ardwinna ... Oi, jeg har jo glemt å takke så aller ærbødigst for hyggelig tilbakemelding! Jeg kan helt ærlig si at det i aller høyeste grad er gjengjeldt, du er ei grepa dame! I all påskegleden kan jeg også trekke frem @Kraula, @Severus, @NasseNøff, @incognita, @Hummels, @Alja, @Cartman, @Auri, @Wenda, @Honey Dew, @Fotballflue, @daemonia, @Cambria , @Brimi, @Shinigami, @Sitronmelis, @Mahnaz, @Balian de Ibelin, @Pawn Hearts og i tillegg Skruf og Tøytigern som jeg ikke får til å tagge! Jeg har sikkert glemt masse fine og artige folk men dette er i hvertfall et fint utvalg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 24. mars 2016 #2319 Del Skrevet 24. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ett lite AB-kyss fra meg ;-) Anonymkode: 2e4e1...954 Takk Kysset ditt føltes som morfin. Alle bekymringer og alle former for smerte forsvant. Hele verden ble redusert til deg Min dyrebareste edelsten! Sender deg et kyss tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. mars 2016 #2320 Del Skrevet 24. mars 2016 @Ardwinna Har ikke sett henne så mye på kg men av det jeg har sett så virker hun som en kul og trivelig bruker @Mysticgirl Et nytt og fint tilskudd til kg Hun er både snill og hyggelig mot andre på forumet, jeg setter pris på slike brukere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå