Gå til innhold

Tynne vs frodige jenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sorry, men hår under armene? :nei:

Ja, veit du kva, kvinner har faktisk hår andre plassar enn på hovudet, akkurat som menn.

Tykkjer det blir feil å samanligne dama med mørkt hår med den slanke blondina, som fleire har påpeika, er biletet av sistnemnte photoshoppa og fiksa. Eg tykkjer dama med mørkt hår var lubben/lett overvektig, men ikkje direkte feit. Ho hadde sikkert sett mykje betre ut i eit anna lys, med ei anna frisyre, anna posering osv. Påkledd ser ho nok også ein del slankare ut enn naken. Eg tykkjer ho var tøff som stilte opp sånn, eg, og ho hadde definitivt ikkje ein stygg kropp!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

Ja, veit du kva, kvinner har faktisk hår andre plassar enn på hovudet, akkurat som menn.

Tykkjer det blir feil å samanligne dama med mørkt hår med den slanke blondina, som fleire har påpeika, er biletet av sistnemnte photoshoppa og fiksa. Eg tykkjer dama med mørkt hår var lubben/lett overvektig, men ikkje direkte feit. Ho hadde sikkert sett mykje betre ut i eit anna lys, med ei anna frisyre, anna posering osv. Påkledd ser ho nok også ein del slankare ut enn naken. Eg tykkjer ho var tøff som stilte opp sånn, eg, og ho hadde definitivt ikkje ein stygg kropp!

Ok så hver gan du ser bildet av noen som er pen så måå de være photoshoppa?

Og jo det hadde hun.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg mener du er i overkant glad i å slenge dritt om kropper du ikke finner tiltrekkende, og jeg har da lov til å mene det. Det finnes nyanser her i verden, og det finnes måter å uttrykke seg på. Men jeg forventer ikke forståelse for dette fra noen som anser andre mennesker som stygge.

Ja om jeg har lyst å slenge dritt så slenger jeg dritt. Og hvorfor er det ikke lov å mene at noen er fysisk stygge egentlig?

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok så hver gan du ser bildet av noen som er pen så måå de være photoshoppa?

Og jo det hadde hun.

Nei, men eg kan sjå at biletet var photoshoppa. Det er ikkje det same som at eg meiner kroppen til dama var "juksa" med for å sjå finare ut, det har eg inga meining om, har ikkje peiling på sånt, men du kan sjå tydeleg på lysforhold, "glattheita" over heile biletet osv at det har vore i gjennom litt redigering. Biletet av den lubne dama kunne ha sett vesentleg betre ut med tilsvarande redigering, var poenget mitt.

Kva akkurat du eller eg tykkjer om kroppen til denne dama, er vel irrelevant, kan ikkje folk berre ha den kroppen dei har, då? Er det ikkje flott at folk ser forskjellige ut? Må folk kommentere at nokon ser stygge ut når dei ikkje passar inn i idealet? Ganske trist med folk som stadig må kritisere andres utsjånad.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om jeg har lyst å slenge dritt så slenger jeg dritt. Og hvorfor er det ikke lov å mene at noen er fysisk stygge egentlig?

Det er fullstendig lov. Men det betyr ikke at det er særlig modent. Om dama på bildet er slem eller snill som person er revnende likegyldig, det er likefullt lite respektfullt å bruke ordet "stygg" om kroppen hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er hun her ekte eller "manipulert", hun virker to good to be true...med andre ord urealistisk kropp!

Jeg hadde en i klassen med lignende kropp, hun var nydelig. Det er fullt mulig å se sånn ut.

Jeg er iallefall glad for at jeg ikke har brystvorter som dekker halve puppene mine.

Jeg antar at du ikke har tenkt å få barn?

HVA`?? Er da ikke bare meg som snakker negativt om andres kropper her. Dessuten aner jeg ikke hvem dama er. Jeg ser bare åssen hun ser ut. Jeg vet jo ingenting annet om henne, så jeg aner ingenting om hva slags menneske hun er.

Vent, hva? Er det greit å snakke dritt om utseende til noen bare fordi du ikke kjenner dem personlig? Og er det greit bare fordi andre gjør det samme?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er iallefall glad for at jeg ikke har brystvorter som dekker halve puppene mine.

Har du barn du? Det er en naturelig ting at det brune rundt brystvorta blir større (og mørkere) når en er gravid og ammer, dette fordi at barnet skal finne brystet. Damer med veldig små brystvorter og lite areola kan ha store vansker med å amme barna sine, ikke alle selfølgelig, men flere. Så fra naturen sin side, er det bra med mye areola. Så det er bra med et høvelig stort brunt område.

Hva som er fint kan man vel diskutere i evigheter, for alle er forskjellige, å liker forskjellige ting.

Syns du virker veldig umoden,og lite opplyst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er iallefall glad for at jeg ikke har brystvorter som dekker halve puppene mine.

Ja. Så du er glad for at du ikke er født med genetisk anlegg for å få stort areolaområde. (Det heter nemlig areola, ikke brystvorte.)

Så bra for deg at du ikke har det, det ville vært ganske fælt.

Jeg for eksempel, har tenkt mange ganger at jeg er glad for å ikke ha genetisk anlegg for kreft - slik som et par av venninnene mine har.

Forskjellige folk, forskjellige fokus.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er iallefall glad for at jeg ikke har brystvorter som dekker halve puppene mine.

Leit at ikke det finnes en "un-like" knapp egentlig.

And I'm looking at you, BettyBoop28.

Endret av AnitaB
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på feite kvinner som lite tiltrekkende og stygt. Kim kardashian er ikke feit, litt former, men dere feite damer kan ikke kategorisere henne i deres gruppe. Sunne kropper er best, Fotballfruen er mye finere enn feite damer, men Kim Kardashians kropp er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg ser på feite kvinner som lite tiltrekkende og stygt. Kim kardashian er ikke feit, litt former, men dere feite damer kan ikke kategorisere henne i deres gruppe. Sunne kropper er best, Fotballfruen er mye finere enn feite damer, men Kim Kardashians kropp er best.

Nå er det vel strengt tatt ikke de feite damene som kategoriserer Kim K i "deres gruppe".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på feite kvinner som lite tiltrekkende og stygt. Kim kardashian er ikke feit, litt former, men dere feite damer kan ikke kategorisere henne i deres gruppe. Sunne kropper er best, Fotballfruen er mye finere enn feite damer, men Kim Kardashians kropp er best.

Jepp, og masse kvinner siklet over Peter Steele sin penis, er dog urealistisk at alle menn kommer til å se slik ut.

Andre igjen sikler over oppegående hjerner - ser ikke ut til at alle kan oppfylle det kravet heller, gitt.

Trist, men sant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hele går jo på preferanser. Dealbreakere kommer i alle størrelser og fasonger. Heldigvis er en persons helvete, en annen persons lykke. Det er da ikke noe vits å hisse seg opp over preferanser, da man selv også er i besittelse av preferanser. Hvem kan si at deres preferanser er bedre enn en annens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hvis man ikke tenner på en person står man fritt til å tenke hva man vil om både utseende og oppførsel, og det mest normale er å bare holde seg unna dem og finne noen man tenner på. Men her på KG gjøres det ofte et nummer ut av å grave dypt i det negative ordforrådet hver gang man ser noen man synes er uattraktiv. Det er tross alt forskjell på å tenke "ikke aktuell som sexpartner/kjæreste" og styre elegant unna, og å se ned på folk og kalle dem for stygg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke tenner på en person står man fritt til å tenke hva man vil om både utseende og oppførsel, og det mest normale er å bare holde seg unna dem og finne noen man tenner på. Men her på KG gjøres det ofte et nummer ut av å grave dypt i det negative ordforrådet hver gang man ser noen man synes er uattraktiv. Det er tross alt forskjell på å tenke "ikke aktuell som sexpartner/kjæreste" og styre elegant unna, og å se ned på folk og kalle dem for stygg.

Det er jo alltid slik på forum som dette. Man har ubetenksomme personer som stuper inn i en debatt med ekstreme meninger, og noen vil alltid føle seg truffet. Har man ikke hode til det, bør man ikke henge slike steder. Iallefall ikke oppsøke debatter der man vet man kan bli støtt. Det er iallefall en leveregel for undertegnede.

Jeg er selv opplært til å holde kjeft når jeg ikke har noe pent å si, men det er ikke alle som er av den oppfatning. Ei venninne av meg er tynn. Ikke noe spiseforstyrrelser der i gården. Hun trener masse og har høy forbrenning. Hun forteller om venninner som kommer bort til henne og forteller henne hvor tynn hun er, og at hun med fordel kunne spist mer. Hun har begynt å svare med at de kunne med fordel trene mer og spise mindre. Det har blitt en betent bombe, ettersom disse tok det så dårlig. Jeg har mine preferanser, men holder klokelig kjeft. Og preferansene mine endrer seg merkelig nok noe etter hvem jeg holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hele går jo på preferanser. Dealbreakere kommer i alle størrelser og fasonger. Heldigvis er en persons helvete, en annen persons lykke. Det er da ikke noe vits å hisse seg opp over preferanser, da man selv også er i besittelse av preferanser. Hvem kan si at deres preferanser er bedre enn en annens?

Problemet er ikke at noen har preferanser, men at disse preferansene blir usunne når de kommer i to kategorier:

- Ikke aksept for andre som ser annerledes ut enn ens egne strenge preferansekategori(alt annet er stygt, kvalmt og usunt)

- Preferanser som tilsier at mennesker må hige hardt etter å oppnå, og som ikke er sunt for hverken psyke eller fysikk. For eksempel preferanser om å være ekstremt trent/tynn(gjerne en kombinasjon), preferanser som gjerne vil kreve plastisk kirurgi, eller preferanser som krever at man spiser unormalt mye og er helt inaktiv.

Du sier i samme vending at venninna di er tynn - og har høy forbrenning, samtidig som hun trener mye.

Det kan godt medføre riktighet at hun har høy forbrenning. Men hverken du eller jeg vet om hun sliter med spiseforstyrrelser, eller kjenner bakgrunnen for hennes hyppige treningsnivå. Vi vet heller ikke hva hun spiser ved siden av.

Men jeg vet at mange kvinner og menn tar ibruk ganske sterke virkemidler for å oppnå idealer, og lar seg trigge ekstra av den positive oppmerksomheten de får.

De fronter gjerne dette som "jeg er opptatt av å holde meg i form", "det er viktig å spise sunt" - eller - "det er sunt med former, jeg kan ikke slanke meg til døde og det er stygt å være syltynn"

Sannheten er at veldig mange, mange flere enn vi aner - enten trener overstadig eller overspiser i skjul og egentlig har et helt forskrudd kroppsbilde.

Faktisk, den venninnen jeg har som har fått aller mest positiv oppmerksomhet for kropp er den samme kvinnen som siden hun var 14 år har slitt med spiseforstyrrelser. Det er halve livet hvor hun har tenkt på mat og trening døgnet rundt.

Livet hennes er på mange måter ødelagt av det, og hun blir indirekte oppfordret til å fortsette, fordi hun "er jo så flott og sexy". Hun tolker det slik direkte selv.

Så jo, noen preferanser er langt bedre enn andres - og det er de normalt sunne preferansene, som aksepterer at man kan har varierende gener, utgangspunkt og livsfaser hvor man endrer utseende i varierende grad innenfor en rimelig grense.

Det er forskjell på å like brunetter og på å like en helt bestemt vektklasse og penis/BHstørrelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, enkelte fatter visst ikke trådstarter med vilje, virker det som..

For det som er spørsmålet er: Hvorfor har menn sex med frodige kvinner hvis de egentlig bare liker tynne kvinner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har besvart det spørsmålet mange ganger.

Ethvert menneske har andre mennesker i sin omgangskrets. Disse andre menneskene er bedre/dårligere til diverse roller. Noen er gode til å diskutere livet med over en kopp kaffe, noen er gode til å feste med, noen er gode til å dra på ferie med og noen er gode til mer jobbrelaterte ting.

Det samme overføres til det seksuelle og innenfor samliv.

Noen er gode kun innenfor det seksuelle, noen er perfekte innenfor samliv og noen få er nettopp begge.

Eksempelvis er ei jente som er schtrammere enn ei trampoline, men fullstendig blåst i topplokket, kjempebra til det seksuelle - not so much innenfor samliv - dette etter min smak.

Ei som har den perfekte personligheten er ypperlig for samliv, men dårlig for det seksuelle. Igjen etter min smak.

Noen har ingen vesentlige preferanser innenfor det seksuelle, og store innenfor samliv. Andre motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...