Gå til innhold

Tynne vs frodige jenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

En soleklar hylles til det de mener er det vakreste i verden. Nemlig den dramatiske kurvede kvinnen.

Hva gjør deg så sikker på at alle kunstnere kun maler yting de syns er vakkert? Og hvorfor prøver du å framstille de som vakrere enn andre kvinner?

Dessuten, feit og kurvet er ikke det samme

Endret av BettyBoop28
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gjør deg så sikker på at alle kunstnere kun maler yting de syns er vakkert? Og hvorfor prøver du å framstille de som vakrere enn andre kvinner?

Fordi de dramatiske kurvede kvinnene er vakrere enn andre kvinner, for meg.

Dessuten, feit og kurvet er ikke det samme

Sant.

Men vi dramatiske kurvede kvinner blir mye godt behandlet på samme måte som overvektige kvinner i samfunnet. Det er for mye av oss, vi er ikke radmagre og spinkle, vi er seksuelle, uten å være sexy og classy i samfunnnets øyne. Det er det de radmagre damene som er. Og det er dem som får være kjærester. Vi er jo kun bra nok for et ligg, i følge den her tråden og andre tråder på forumet.

Det er en ganske snedig erfaring, tro meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En soleklar hylles til det de mener er det vakreste i verden. Nemlig den dramatiske kurvede kvinnen.

kan vi et eksempel på en "dramatisk kurvet" kvinne? I billed form altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne se en "dramatisk kurvet" kvinne. Vet at flere trekker frem kim k og Hun i mad men, så hadde vært gøy å se noen andre.

Nå er ikke jeg helt sikker, men betyr ikke dramatisk noe slikt som overdrevent? Altså en overdrevent kurvet kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vi et eksempel på en "dramatisk kurvet" kvinne? I billed form altså.

Ok. Legger ved bilde av en samtidig dramatisk kurvet kvinne, som litt for mange mennesker har omtalt som feit.

KimK4-092810-0001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Legger ved bilde av en samtidig dramatisk kurvet kvinne, som litt for mange mennesker har omtalt som feit.

KimK4-092810-0001.jpg

Så dramatisk kurvet er det samme som formfull? Eller mener du at det en forskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan godt kalle det formfull.

Men du kaller det dramtisk kurvet kvinne fordi det høres bedre ut? :sjenert: Høres litt ut som når selgeren omtaler seg som Account Manager, bare for at det skal høres finere ut.

Dette med Kim Kardashian tror jeg er litt forskjellig utifra person til person. Jeg (som er slank/tynn) legger merke til at kim omtales som verdens største sex-symbol, drømmedama, osv. Mens du (som er en dramtisk kurvet kvinne?) får vel heller med deg den delen av befolkningen som mener hun er feit.

Jeg mener Kim er et sunt forbilde, og en vakker kvinne, bare for å ha sagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kaller det dramtisk kurvet kvinne fordi det høres bedre ut? :sjenert: Høres litt ut som når selgeren omtaler seg som Account Manager, bare for at det skal høres finere ut.

Vel, jeg kaller det en dramatisk kurvet kvinne pga det er hva vi er. kvinnelige inn/ut former er hva som kjennetegner vår kropp. Om det høres bedre ut enn "formfull" aner ikke. Kan godt være det høres bedre ut for andre mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg kaller det en dramatisk kurvet kvinne pga det er hva vi er. kvinnelige inn/ut former er hva som kjennetegner vår kropp. Om det høres bedre ut enn "formfull" aner ikke. Kan godt være det høres bedre ut for andre mennesker.

[/quote

Ok da henger jeg med. Men da er vel feks sherry britton også en dramtisk kurvet kvinne? Selv om hun er slank og smal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da henger jeg med. Men da er vel feks sherry britton også en dramtisk kurvet kvinne? Selv om hun er slank og smal?

Niks, Sherry hadde ingen akter å snakke om, bare store pupper. Det blir noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun hadde jo en utrlog smal og definert midje i tilegg.Men vi har jo ulite meniger, jeg menr at dette er formfulle/dramatisk kurvede kvinner:

http://www.listal.com/list/ultimate-hourglass-figures

Når du har rumpe, midje, pupper og rumpe og pupper er "like stor", har du timeglassfiguren.

Stikkordet her er inn/ut former. Både rumpe og pupper skal være der. Ikke bare pupper og midje. Det er ikke timeglassfigur, det er noe helt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du har rumpe, midje, pupper og rumpe og pupper er "like stor", har du timeglassfiguren.

Stikkordet her er inn/ut former. Både rumpe og pupper skal være der. Ikke bare pupper og midje. Det er ikke timeglassfigur, det er noe helt annet.

eehh Jeg er helt sikker på at alle disse kvinnene har rumpe. Om dette er definisjonen din er kim en typisk pærefigur, altså noe helt annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eehh Jeg er helt sikker på at alle disse kvinnene har rumpe. Om dette er definisjonen din er kim en typisk pærefigur, altså noe helt annet!

Kim har timeglassfigur. Og intet feil med pærefiguren heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim har timeglassfigur. Og intet feil med pærefiguren heller.

Enig, faktisk er det er ingen feil med noen figurer. Jeg står på mitt, kvinene i linken er formfulle. Hva vil du definere dem som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig, faktisk er det er ingen feil med noen figurer. Jeg står på mitt, kvinene i linken er formfulle. Hva vil du definere dem som?

De er dramatiske kurvede kvinner. Mange av dem hadde blitt avfeid som feit i dag. Marilyn Monroe, f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...