Gjest Delphina Skrevet 1. januar 2012 #121 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. januar 2012 #122 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #123 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Takk i like måte, alle sammen! Lillemor er helt rar i dag igjen. Har bare klenget på meg siden hun kom igjen, og bare sutret. I tillegg er fingringen på julepynten veldig forverret! Det begynte så smått på tirsdag, men roet seg, og i dag har det vært ekstremt. Virker som hun har trodd i dag at hun må være ulydig for å få oppmerksomheten min, enda jeg gir henne så mye kos hun vil, om hun kommer bort til meg. Og å legge seg? Et kapittel for seg selv... I skrivende stund sitter jeg i mørket i en godstol på loftstuen, med en sovende N på brystet. Fikk inn og ut i halvannen time der hun bare sutra, og da jeg tok henne opp, tok det ca 2 minutter, så sov hun. Tør ikke flytte meg helt med en gang. På toppen av alt begynner jeg å bli ordentlig syk, og det passer jo dårlig til onsdag. Mirakelkurer mottas med takk! Det ble forferdelig klagete, men vi har det fint utenom altså. Hadde en fin nyttårsaften i går. Pinnekjøtt, poteter, gulrøtter, kålrabistappe, surkål, rødkål, vossakorv, mør og ribbefett til middag (samme som på julaften) Og så satt vi hele familien og spilte scrabble og gruble til midnatt, med riskrem og snop på bordet. Tente på noen stjerneskudd før lille skulle legge seg, og det var stor stas! Hun sov seg gjennom rakettene, men våknet litt etter det ble stille for mat. Veldig fornøyd med det I natt tror jeg det kan bli rabalder. Merker det lett på kveldene. Håper dere alle får et strålende 2012! Om fire-fem dager håper jeg at jeg kan senke skuldrene, og komme sterkere tilbake her inne. Leser bøkene deres hver dag, men har ikke overskudd til å svare. Endret 1. januar 2012 av Neala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 1. januar 2012 #124 Del Skrevet 1. januar 2012 Hva skjer på onsdag? Svigermoren min sverger til grapefruktkjerneekstrakt (?) som mirakelkur for alt, men jeg vet ikke. Jeg er så skeptisk at jeg aldri har prøvd. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #125 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Er litt bedre i dag, heldigvis N er sååå flink for tiden! Lærer mange nye ting! Skriver en liste for min egen del, så er det litt oversiktlig - Når jeg spør om hun skal ha på tørr bleie, så går hun til baddøra. - Når jeg sier hun skal plukke opp lekene sine, så legger hun dem i en sånn gjennomsiktig "veske" (som giraffen Sophie kom i). - Når jeg spør om hun er sulten, går hun til stolen sin. - Hun sitter på huk hele tiden, men når jeg sier hun skal sitte fint, så setter hun seg på rumpa. - Hun går til trappa hos mormor og bestefar, og roper på tanta heeele tiden ("Tatta??" ) - Hun legger alt hun ser oppi gåvogna, og triller av gårde. Øver seg på å svinge med den. - Har blitt flink å peke. Sitter med coveret til Drømmehagen-dvden og peker på riktig sted når jeg spør hvor Hinkel Pinkel, Hopsideisi og Makka Pakka er. - Pinsettgrepet er virkelig på plass! - Øver på å drikke av glass, så lenge det ikke er mye i. - Slurper i seg så mye som bare det med sugerør. - Når hun nærmer seg noe hun vet hun ikke har lov å røre, sier hun "nå-nå-nå" og rygger - Sender slengkyss. - Lager "indianer-rop". - Setter ringer på et sånt stabletårn. - Når mamma (altså, min mamma) spør om å få en nuss, og hun sitter ved siden av pappa, så dytter N ansiktet hennes mot pappa, sånn at de skal kysse - Når hun ser en pute så legger hun seg ned og koser, selv om hun ikke bruker pute selv. - Når jeg sier f.eks. at hun skal si til mormor at hun skal komme, så gjør hun store viftebevegelser mot seg. Oppdaterer sikkert snart, når jeg kommer på mer. Det meste har kommet i jula, noe før, så det har virkelig skjedd store sprang! --- I dag har jeg hjulpet mamma å rydde skuffer og skap i gangen og på vaskerommet. Det gikk 10-11 poser med klær og sko i container! Pluss at jeg fant igjen litt som tilhører meg Endret 4. januar 2012 av Neala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 3. januar 2012 #126 Del Skrevet 3. januar 2012 Innom for å ønske deg et godt nytt år, og en fin tirsdag Så flink N er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 3. januar 2012 #127 Del Skrevet 3. januar 2012 Nååmmin! Så flink N er! Det er virkelig et stort sprang. Her skjer ting veldig fort også, hun her vokser til og gjør mye rart. Nå pludrer hun her nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2012 #128 Del Skrevet 3. januar 2012 Wow, skal si hun er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 3. januar 2012 #129 Del Skrevet 3. januar 2012 Så flink hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. januar 2012 #130 Del Skrevet 3. januar 2012 Ååh, ny dagbok, og nytt nivk, det hadde jeg ikke fått med meg Må ta meg et skippertak på KG og oppdatere meg en dag, er knappest innom i min egen bok for tiden. Merkelig hvor selvsentrert man blir av å få småttiser Håper dere har hatt ei fin jul, og at dere får et fantastisk 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #131 Del Skrevet 3. januar 2012 Ja... Jeg er veldig stolt over den lille snuppa Velkommen tilbake, Monthe --- Lang dag. Blir en veldig mye lenger dag i morgen. Måtte den snart være over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 3. januar 2012 #132 Del Skrevet 3. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. januar 2012 #133 Del Skrevet 4. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #134 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Takk for klemmer, snupper! --- Må føye litt til den lista! - Når mamma (altså, min mamma) spør om å få en nuss, og hun sitter ved siden av pappa, så dytter N ansiktet hennes mot pappa, sånn at de skal kysse - Når hun ser en pute så legger hun seg ned og koser, selv om hun ikke bruker pute selv. - Når jeg sier f.eks. at hun skal si til mormor at hun skal komme, så gjør hun store viftebevegelser mot seg. Endret 4. januar 2012 av Neala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 4. januar 2012 #135 Del Skrevet 4. januar 2012 Det er så herlig å se alt det nye de lærer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #136 Del Skrevet 4. januar 2012 Det er så herlig å se alt det nye de lærer seg! Ja, er det ikke vel? Man blir jo så STOLT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. januar 2012 #137 Del Skrevet 4. januar 2012 Så flink hun er! Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #138 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg har så lyst på en kaffemaskin, bare en enkel en. Som jeg kan lage kakao, te og forskjellige typer kaffe på. (Ok, jeg ser at det var kanskje ikke enkelt ) Den jeg har mest lyst på er Bosch Tassimo, men jeg har jo egentlig ikke råd. Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 4. januar 2012 #139 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg elsker Bosch Tassimo maskinen Vi har Nespresso nå, men skal prøve å få solgt den så jeg kan få råd til en Tassimo! Kakaoen er kjempegod Hvis du søker på Kelkoo finner du de ganske rimelige på nett tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #140 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg vet de er til salgs her for 699,-, så jeg må tenke grundig gjennom det Hvordan er det å få tak i kapsler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå