AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #5041 Del Skrevet 27. juni 2014 Fordi jeg får ting som ikke finnes i Norge. Jeg elsker vaskemaskinsåla og håndsåpa, og så får jeg en dame på kjøpet. :-) Anonymous poster hash: 5bba5...fa9 hva er en vaskemaskinskål?Anonymous poster hash: 92341...5ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #5042 Del Skrevet 28. juni 2014 Det lurer jeg også på. :-) Anonymous poster hash: 5bba5...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #5043 Del Skrevet 28. juni 2014 Vaskemaskinsåpa. Det gjør jeg også. :-) Anonymous poster hash: 5bba5...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #5044 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg lurer på om noen har bestilt Magensium fra iHerb før, og kan anbefale en som garantert er lovlig å importere? Jeg sliter sånn med å finne ut om det er lov. Jeg har sett på en som er innenfor grenseverdiene, men er 6 mnd forbruk? Jeg skjønner ikke dette jeg. Anonymous poster hash: 4df96...506 Magnesium er vel ikke et spesielt "vanskelig" produkt? Jeg har tidligere bestilt denne som jeg mente var uproblematisk å importere, og det gikk helt fint. Anonymous poster hash: a6913...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 28. juni 2014 #5045 Del Skrevet 28. juni 2014 Er det noen som har noen gode proteinbarer eller diettbarer å anbefale? Jeg er så lei av å kjøpe slike barer som smaker dritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 29. juni 2014 #5046 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg lurer på om noen har bestilt Magensium fra iHerb før, og kan anbefale en som garantert er lovlig å importere? Jeg sliter sånn med å finne ut om det er lov. Jeg har sett på en som er innenfor grenseverdiene, men er 6 mnd forbruk? Jeg skjønner ikke dette jeg. Anonymous poster hash: 4df96...506 Vitaminer/mineraler/kosttilskudd som regnes som legemidler i større doser enn det som er lov å selge i Norge bør du importere fra EU/EØS. UK er kanskje det beste landet å bestille fra. bigvits.co.uk har jeg brukt mange ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #5047 Del Skrevet 3. juli 2014 Har vært nysgjerrig på produktene fra Storehouse Foods http://www.iherb.com/Storehouse-Foods i en stund,så til slutt måtte jeg tese de ug og de kan virkelig anbefales. Jeg har nå testet ut http://www.iherb.com/Storehouse-Foods-Chunky-Corn-Chowder-Soup-Gluten-Free-3-0-oz-85-g/51762 http://www.iherb.com/Storehouse-Foods-Creamy-Potato-Cheddar-Soup-Gluten-Free-3-0-oz-85-g/51764 http://www.iherb.com/Storehouse-Foods-French-Quarter-Chicken-Gumbo-Gluten-Free-3-0-oz-85-g/51761 og de falt alle i smak. I samme pakke fikk jeg disse kjeksene http://www.iherb.com/Lucy-s-Gluten-Free-Cinnamon-Thin-Cookies-5-5-oz-156-g/34202#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=lucy's%20gluten%20free%20cinnamon%20thin%20cookies&rc=17&sr=null&ic=1 og da var farlig gode Anonymous poster hash: 4f715...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #5048 Del Skrevet 6. juli 2014 Noen som har kjøpt proteinpulver eller barer? Anonymous poster hash: b0278...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemon-aid Skrevet 6. juli 2014 #5049 Del Skrevet 6. juli 2014 Mrs. Meyers håndsåpe-lavendel har jeg pleid å kjøpe mye Veldig god!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #5050 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg ser det nå er tilbud fra iHerb om gratis internasjonal frakt for bestillinger over 40 dollar, ut juli måned. Kan dette på noen som helst måte være verd å benytte seg av? Eventuelt for hvor tunge og hvor stor bestilling vil dette være verd å vurdere? Er det noen som kjenner avgiftene som kommer i tillegg? Jeg har aldri bestilt over avgiftsfri grense før, men hvis man først gjøre en større og ikke minst tung bestilling, kan det kanskje være aktuelt? Anonymous poster hash: a6913...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. juli 2014 #5051 Del Skrevet 18. juli 2014 Barer jeg liker godt: http://www.iherb.com/search?kw=larabar&x=0&y=0#p=1 Synes alle er gode i smak. Det som er godt med disse er at de er naturlige, så de smaker ikke kunstig dritt som de fleste andre barer gjør. Ellers har jo disse et godt rykte: http://www.iherb.com/Quest-Nutrition men selv synes jeg de smaker litt unaturlig, på tross av de påstår å være naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 18. juli 2014 #5052 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg ser det nå er tilbud fra iHerb om gratis internasjonal frakt for bestillinger over 40 dollar, ut juli måned. Kan dette på noen som helst måte være verd å benytte seg av? Eventuelt for hvor tunge og hvor stor bestilling vil dette være verd å vurdere? Er det noen som kjenner avgiftene som kommer i tillegg? Jeg har aldri bestilt over avgiftsfri grense før, men hvis man først gjøre en større og ikke minst tung bestilling, kan det kanskje være aktuelt? Anonymous poster hash: a6913...160 Jeg tror ikke det er stort å spare, nei. Og man kan faktisk ikke benytte "tilbudet" på sendinger over 1,8 kg så jeg nå. Så dersom du har en vare på ønskelisten som veier veldig lite og koster mer enn 200 NOK per stykk så er det mulig å spare 4$.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 23. juli 2014 #5053 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Noen som vet hva som skjedde med Barbara's Bakery Snackimals? :O Så de var merket som discontinued, betyr det at de tas helt ut av sortimentet? Rakk ikke bestille småposer med chocolate chip cookies en gang... De finnes i større pakninger, bestilte nettopp disse i går. Problemet er vel at man spiser nesten opp alle med en gang.. Ellers har de disse ser jeg, ser ut som det er kommet med større pose. Endret 23. juli 2014 av Vorin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dude91 Skrevet 23. juli 2014 #5054 Del Skrevet 23. juli 2014 Ellers har jo disse et godt rykte: http://www.iherb.com/Quest-Nutrition men selv synes jeg de smaker litt unaturlig, på tross av de påstår å være naturlig. Synes at det er fantastisk gode (spesielt banana nut muffin)! De inneholder stevia (et lavkalorisk søtningsstoff). Sannsynligvis derfor du ikke synes de smaker naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. juli 2014 #5055 Del Skrevet 23. juli 2014 Synes at det er fantastisk gode (spesielt banana nut muffin)! De inneholder stevia (et lavkalorisk søtningsstoff). Sannsynligvis derfor du ikke synes de smaker naturlig. Jeg bruker stevia mye i matlaging selv, så er nok ikke derfor. Er noe annet rart med smaken gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #5056 Del Skrevet 25. juli 2014 Synes at det er fantastisk gode (spesielt banana nut muffin)! De inneholder stevia (et lavkalorisk søtningsstoff). Sannsynligvis derfor du ikke synes de smaker naturlig. Her gjelder det å huske at 0,8 gram Stevia per dag for en person på 50 kg er regnet som høyeste inntak som ikke er helseskadelig.. Og at høyt inntak er linket til infertilitet.. Sånn siden alle plutselig påstår at Stevia er kjempesunt... Anonymous poster hash: 8d5ab...915 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #5057 Del Skrevet 10. august 2014 Har de fettredusert mandelmel på iherb? Har forresten prøvd proteinbar fra Pure Protein og "daddelsjokoladebrownie" (i mangel av bedre ord). Proteinbarene var gode, men blir ikke noen favoritt. Liker quest bedre, men disse er en noe billigere (12 barer fra quest koster litt under 170kr, mens 12 av disse koster ca 110kr). Daddel-greiene var veldig gode, men man blir fort avhengig Anonymous poster hash: ca503...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5058 Del Skrevet 11. august 2014 Har de fettredusert mandelmel på iherb? Har forresten prøvd proteinbar fra Pure Protein og "daddelsjokoladebrownie" (i mangel av bedre ord). Proteinbarene var gode, men blir ikke noen favoritt. Liker quest bedre, men disse er en noe billigere (12 barer fra quest koster litt under 170kr, mens 12 av disse koster ca 110kr). Daddel-greiene var veldig gode, men man blir fort avhengig Anonymous poster hash: ca503...482 Ikke det jeg har funnet, dessverre. De har bare hva jeg har funnet 5 forskjellige produkter med mandelmel, noen med madler malt med skall og andre uten. Anonymous poster hash: a6913...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 11. august 2014 #5059 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg har absolutt ingen erfaring med iHerb, men jeg har lest en del om å bruke store doser D-vitaminer og har lyst til å prøve det. Søker man på D-vitaminer på iHerb får man imidlertid tusenvis av treff... Noen som har prøvd noe og har anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 11. august 2014 #5060 Del Skrevet 11. august 2014 Noen som har kjøpt proteinpulver eller barer? Anonymous poster hash: b0278...92f Jeg har kjøpt dette pulveret: http://www.iherb.com/MRM-Low-Carb-Protein-French-Vanilla-1-784-lbs-810-g/15244#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=low%20carb%20protein&rc=2737&sr=null&ic=2 Funker veldig bra i smoothies og pannekaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå