Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg i tillegg til mine andre favoritter, bestilt eucalyptus-olje til den nette sum av $3,81.

Jeg har nemlig søkt på nettet og funnet at mynte og eucaluptus (og agurk!) skal virke avskrekkende på veps! :) Gleder meg til å prøve. Åh så deilig å kunne gå vepsetider i møte uten å frykte å få de inn gjennom åpne vinduer... hvis det funker, da.



Anonymous poster hash: a6913...160
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest auroravictoria

Nå har jeg i tillegg til mine andre favoritter, bestilt eucalyptus-olje til den nette sum av $3,81.

Jeg har nemlig søkt på nettet og funnet at mynte og eucaluptus (og agurk!) skal virke avskrekkende på veps! :) Gleder meg til å prøve. Åh så deilig å kunne gå vepsetider i møte uten å frykte å få de inn gjennom åpne vinduer... hvis det funker, da.

Anonymous poster hash: a6913...160

Oh det fattet min interesse. Har en INTENS frykt for veps! Hvordan skal du bruke den egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Et lite praktisk spørsmål til dere Iherb'ere: når det står at et produkt (i dette tilfellet en pose chips) er "best if used by 07/02/14", skal det da leses som 7. februar eller 2. juli? Jeg tenkte først at chipsen var gått ut på dato men så begynte jeg å stusse litt siden jeg vet at datoer av og til skrives annerledes i USA.

Svar mottas med veldig takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite praktisk spørsmål til dere Iherb'ere: når det står at et produkt (i dette tilfellet en pose chips) er "best if used by 07/02/14", skal det da leses som 7. februar eller 2. juli? Jeg tenkte først at chipsen var gått ut på dato men så begynte jeg å stusse litt siden jeg vet at datoer av og til skrives annerledes i USA.

Svar mottas med veldig takk :)

2. juli

Anonymous poster hash: 67ca8...64b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. juli

Anonymous poster hash: 67ca8...64b

av og til skrives annerledes i USA.

Det er ikke bare av og til. Det er standard i USA at dato skrives motsatt av oss.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Det er ikke bare av og til. Det er standard i USA at dato skrives motsatt av oss.

Det er opprinnelig standard ja, men det hender seg faktisk at "vår" type datoformat brukes i USA også nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse her er UTROLIG gode: http://www.iherb.com/Raw-Revolution-100-Calorie-Organic-Live-Food-Bar-Chocolate-Crave-20-Bars-0-8-oz-22-g-Each/48032#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=raw%20revolution&rc=20&sr=null&ic=6

De minner veldig om Raw Bite Cacao. De er ganske små, så man blir ikke akkurat mett av de. Men de stille søtsuget på jobb :)



Anonymous poster hash: ca503...482
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh det fattet min interesse. Har en INTENS frykt for veps! Hvordan skal du bruke den egentlig?

Jeg tenkte jeg skulle svette noen dråper i åpne vinduskarmer. Andre forslag?

Da jeg søkte etter wasp repellent, kom jeg også over det som står oppført under forslag 5 her flere steder. Tror vepsen at det er allerede et vepsebol der skremmes den vekk. Man får også visstnok kjøpt falske vepsebol, som denne: http://www.gardeners.com/Natural-Wasp-Deterrent/36-561,default,pd.html

Jeg har spart litt brunpapir og skal forsøke å mekke noe, kanskje til og med lage bol av brun pappmaché. Og om man da også dynker den i litt eucalyptus.. og veps liker angivelig heller ikke agurk, noen nevner også kanel..

Her har du en oppskrift på peppermyntespray.

Anonymous poster hash: a6913...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Palmolive tørker ut huden.



Anonymous poster hash: 5bba5...fa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en shampo og balsam å anbefale? Trenger en som er mild mot hodebunnen siden jeg har atopisk hud og får veldig lett irritert og sår hodebunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyprodukter kanskje?



Anonymous poster hash: 5bba5...fa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en shampo og balsam å anbefale? Trenger en som er mild mot hodebunnen siden jeg har atopisk hud og får veldig lett irritert og sår hodebunn.

Kanskje origins ville vært noe for deg?

Litt o t, men hvis du sliter med irritert hud så anbefaler jeg veldig dusjfilteret fra Chanson. Merker stor forskjell på kløe og irritasjon etter jeg begynte med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje origins ville vært noe for deg?

Litt o t, men hvis du sliter med irritert hud så anbefaler jeg veldig dusjfilteret fra Chanson. Merker stor forskjell på kløe og irritasjon etter jeg begynte med det!

Skal sjekke ut origins. :) dusjfilter? :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke ut origins. :) dusjfilter? :P

Ja, filtrerer vekk rester av klor og kalk som irriterer huden. Jeg lovpriser dette produktet både for hud og hår :)

Koster ca 600 kr, og varer leeeenge..jeg trenger bare refill ca annenhvert år :)

Skal finne link!

http://www.chanson.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=7&category_id=2&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=22

Endret av 2shy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, filtrerer vekk rester av klor og kalk som irriterer huden. Jeg lovpriser dette produktet både for hud og hår :)

Koster ca 600 kr, og varer leeeenge..jeg trenger bare refill ca annenhvert år :)

Skal finne link!

http://www.chanson.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=7&category_id=2&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=22

Åh, takk for tips. Får prøve det når jeg har litt bedre råd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser de har en del shampooer og balsamer på iherb.

Jeg skulle hatt noe for å få mye fuktighet inn i mitt slitte hår, vil ha litt mer glansfullt hår.

Er det noen som har noe å anbefale?

Gjerne noe som ikke er på iherb og om noen har tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de har en del shampooer og balsamer på iherb.

Jeg skulle hatt noe for å få mye fuktighet inn i mitt slitte hår, vil ha litt mer glansfullt hår.

Er det noen som har noe å anbefale?

Gjerne noe som ikke er på iherb og om noen har tips :)

Joico som du får hos frisøren. Kjør på med proteinkuren også, håret ditt vil få en ny hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som bestiller calcium citrate på iherb? Skjønner ikke stort av hva som er lov til å importere og ikke når det kommer til doser og verdier. Sleng gjerne med link til den du kjøper. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...