Gå til innhold

Psykologisk analyse ABB


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor mener så mange at han er psykisk syk? Etter det jeg forstår, mener ABB at han er i krig. I krig er det vanlig å drepe motstandere. Man trenger ikke å være psykisk syk for å gjennomføre slike handlinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor mener så mange at han er psykisk syk? Etter det jeg forstår, mener ABB at han er i krig. I krig er det vanlig å drepe motstandere. Man trenger ikke å være psykisk syk for å gjennomføre slike handlinger.

Det faktum at han tror han er i krig, kvalifiserer til å si han ikke er helt i vater..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener så mange at han er psykisk syk? Etter det jeg forstår, mener ABB at han er i krig. I krig er det vanlig å drepe motstandere. Man trenger ikke å være psykisk syk for å gjennomføre slike handlinger.

Intressant med folk som støtter Breiviks handlinger, gitt.

Det er best for deg at folk ikke finner ut hvem du er og hvor du bor, siden da vil det trolig gå hardt ut over deg, stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det faktum at han tror han er i krig, kvalifiserer til å si han ikke er helt i vater..

Så alle som er i krig er ikke i vater?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intressant med folk som støtter Breiviks handlinger, gitt.

Det er best for deg at folk ikke finner ut hvem du er og hvor du bor, siden da vil det trolig gå hardt ut over deg, stakkar.

Hvor står det at jeg støtter Breiviks handlinger?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her står det at du støtter Breivik:

Hvorfor mener så mange at han er psykisk syk? Etter det jeg forstår, mener ABB at han er i krig. I krig er det vanlig å drepe motstandere. Man trenger ikke å være psykisk syk for å gjennomføre slike handlinger.

Hvis du ikke skjønner at det er dette du sier, så anbefaler jeg deg å holde munn.. :gjeiper:

Ditt behov for å forsvare denne fysaken er mildt sagt underlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke det du indikerer over her..

Men du er muligens ikke helt i vater :fnise:

Nei. Det jeg indikerer er at ABB ikke nødvendigvis er psykisk syk. Jeg mener at det er en uting å skulle si at samtilige som utfører horrible handlinger som det ABB har gjort, gjør det fordi de er psykisk syke. I og med at krigshandlinger blir utført på annet grunnlag enn psykisk lidelse, så kan vel det samme gjelde i ABB sitt tilfelle.

Jeg synes forøvrig at det er sykt av deg å si at jeg holder med ABB sine holdninger, og håper at du går i deg selv og tenker deg nøye om hva du skriver til andre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det jeg indikerer er at ABB ikke nødvendigvis er psykisk syk. Jeg mener at det er en uting å skulle si at samtilige som utfører horrible handlinger som det ABB har gjort, gjør det fordi de er psykisk syke. I og med at krigshandlinger blir utført på annet grunnlag enn psykisk lidelse, så kan vel det samme gjelde i ABB sitt tilfelle.

Jeg synes forøvrig at det er sykt av deg å si at jeg holder med ABB sine holdninger, og håper at du går i deg selv og tenker deg nøye om hva du skriver til andre.

:skratte:

Du trenger virkelig å skjønne rekkevidden av det du uttaler på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det at du støtter Breivik:

Hvis du ikke skjønner at det er dette du sier, så anbefaler jeg deg å holde munn.. :gjeiper:

Ditt behov for å forsvare denne fysaken er mildt sagt underlig.

Er det mulig? Det jeg sier er at det kan ligge andre mekanismer enn psykiske lidelser bak ABB sine handlinger. Å drepe noen fordi det er krig er en måte for personer å forklare sine handlinger. Psykiske lidelser er en annen forklaring.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Du trenger virkelig å skjønne rekkevidden av det du uttaler på nettet.

Du har tydeligvis ikke lest mye psykologi skjønner jeg. Dersom du har, så vil du kunne forstå at krig er en handling som rettferdiggjør for en selv (soldater, krigførere, osv) det å skulle drepe andre. Drapene har et formål. Dersom ABB mener at han er i krig, så er det en måte han muligens rettferdiggjør sine handlinger. Det betyr ikke at jeg mener at ABB sine handlinger er rikige. Det jeg forsøker å si er at det ikke nødvendigvis er psykiske lidelser som får mennesker til å drepe hverandre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis ikke lest mye psykologi skjønner jeg. Dersom du har, så vil du kunne forstå at krig er en handling som rettferdiggjør for en selv (soldater, krigførere, osv) det å skulle drepe andre. Drapene har et formål. Dersom ABB mener at han er i krig, så er det en måte han muligens rettferdiggjør sine handlinger. Det betyr ikke at jeg mener at ABB sine handlinger er rikige. Det jeg forsøker å si er at det ikke nødvendigvis er psykiske lidelser som får mennesker til å drepe hverandre.

Og det du driver med, på nett, er å rettferdiggjøre Breivik, noe som gjør at jeg tviler sterkt på deg som menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det du driver med, på nett, er å rettferdiggjøre Breivik, noe som gjør at jeg tviler sterkt på deg som menneske.

Da synes jeg at du skal forklare på hvilken måte jeg rettferdiggjør ABB sine handlinger.

Det å forklare noe, betyr på ingen måte at man er enig i det man forklarer. Å le og skrive smileys er på ingen måte med å skape en konstruktiv debatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da synes jeg at du skal forklare på hvilken måte jeg rettferdiggjør ABB sine handlinger.

Det å forklare noe, betyr på ingen måte at man er enig i det man forklarer. Å le og skrive smileys er på ingen måte med å skape en konstruktiv debatt.

Du må gjerne fortsette å sitte på nett og fortelle verden hvordan man kan forklare at Breiviks handlinger er rasjonelle og kan forsvares, men jeg har ikke til hensikt å hjelpe deg med det.

Siden jeg mener terror ikke kan forsvares på noe plan med mindre man selv er terrorist og ønsker å ramme andre.

Du kan kvasi-årsaksforklare så mye du vil, men jeg betakker meg for å sitte å brodere ut hvor fornuftig hans handlinger er hvis, dersom ,whatever , xyz er tilfelle.

Mannen er kriminell og har drept. Jeg trenger ikke forklare det, da jeg ikke trenger hjelp til å forstå at det han gjorde var egoistisk motivert ondskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det du driver med, på nett, er å rettferdiggjøre Breivik, noe som gjør at jeg tviler sterkt på deg som menneske.

Jeg tror du troller. Det kan ikke være mulig å være så fastlåst, ignorant og trangsynt på en gang.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må gjerne fortsette å sitte på nett og fortelle verden hvordan man kan forklare at Breiviks handlinger er rasjonelle og kan forsvares, men jeg har ikke til hensikt å hjelpe deg med det.

Siden jeg mener terror ikke kan forsvares på noe plan med mindre man selv er terrorist og ønsker å ramme andre.

Du kan kvasi-årsaksforklare så mye du vil, men jeg betakker meg for å sitte å brodere ut hvor fornuftig hans handlinger er hvis, dersom ,whatever , xyz er tilfelle.

Mannen er kriminell og har drept. Jeg trenger ikke forklare det, da jeg ikke trenger hjelp til å forstå at det han gjorde var egoistisk motivert ondskap.

Selvsagt er han kriminell og en drapsmann. Har jeg sagt noe annet? Jeg har heller ikke sagt at terror er noe som kan forsvares.

Det jeg sier er at det kan ligge andre mekasnimer enn en psykisk lidelse bak hans handlinger. Krigføring er en slik mekanisme. En mekanisme som ABB kan ha brukt for å rettferdiggjøre sine egne handlinger. Jeg sier ikke at jeg på noen som helst måte er ute etter å rettferdiggjøre ABB sine handlinger eller vil ha han frikjent. Jeg vil ha han dømt for de handlingene han har utført. Men man kan ikke trekke en konklusjon om at han er psykisk syk dersom han ikke er det. Man trenger ikke å være psykisk syk for å drepe andre.

Jeg regner selvsagt med at de som vurderer ABB også har tenkt den tanken jeg (og helt sikkert andre tenker) at han har brukt krig som en måte å redusere sin kognitive dissonans på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne fortsette å sitte på nett og fortelle verden hvordan man kan forklare at Breiviks handlinger er rasjonelle og kan forsvares, men jeg har ikke til hensikt å hjelpe deg med det.

Siden jeg mener terror ikke kan forsvares på noe plan med mindre man selv er terrorist og ønsker å ramme andre.

Du kan kvasi-årsaksforklare så mye du vil, men jeg betakker meg for å sitte å brodere ut hvor fornuftig hans handlinger er hvis, dersom ,whatever , xyz er tilfelle.

Mannen er kriminell og har drept. Jeg trenger ikke forklare det, da jeg ikke trenger hjelp til å forstå at det han gjorde var egoistisk motivert ondskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne fortsette å sitte på nett og fortelle verden hvordan man kan forklare at Breiviks handlinger er rasjonelle og kan forsvares, men jeg har ikke til hensikt å hjelpe deg med det.

Siden jeg mener terror ikke kan forsvares på noe plan med mindre man selv er terrorist og ønsker å ramme andre.

Du kan kvasi-årsaksforklare så mye du vil, men jeg betakker meg for å sitte å brodere ut hvor fornuftig hans handlinger er hvis, dersom ,whatever , xyz er tilfelle.

Mannen er kriminell og har drept. Jeg trenger ikke forklare det, da jeg [/b]ikke trenger hjelp til å forstå at det han gjorde var egoistisk motivert ondskap.

Ikke meg du svarte, men hva du trenger og ønsker er irrelevant her. Vi diskuterer på et saklig nivå. Er det vanskelig så kan du gå et annet sted for å drive med navlebeskuelse.

Og det heter "utbrodere". Ikke brodere ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch, den svei!

:ironi::grine:

Skjønner ikke hvorfor mange her inne har sånn maks behov for å være frekk. Jeg skrev hva jeg mente, og det er det dette forumet er til for. Ta deg en bolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...