Gå til innhold

Kvinnelig soldat måtte bade naken sammen med mannlige soldater


Larsern

Anbefalte innlegg

Jeg er bare realistisk. Jeg er alltfor feminin, pen og sexy - og KÅT til å verve meg inn i forsvaret...det er sannheten.

Jeg ville aldri passet inn der. Jeg hadde nok bare siklet selv også på menn der og gjordt mye galt der og lagd masse splid og sjalusi blant mennene i forsvaret... Det hadde blitt INTERN KRIG om jeg hadde vervet meg inn i forsvaret ...he he

Herregud- menn har faktisk flere ganger havnet i håndgemeng og slossing, pga MEG .

Så jeg er neppe innbildsk. Bare realistisk.

Med dette innlegget ditt, så tror jeg faktisk at du er ei stygg usikker jente som later som at du er så pen at alle menn svimer av bare du blunker meg øyet til dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"1 svart person måtte bade med 30 hvite personer"...ser likheta?

Kvalmt av dere som i det hele tatt annerkjenner en så sexistisk problemstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du ha da? Egne kvinnedo ute på øvelsen?

Jeg var selv på øvelse, og prøvde disse utedoene. Rimelig rart å "sitte" og drite (man kunne ikke sitte på doen, den var av ett eller annet mykt materiale), og presse ut en kabel på ett toalett som bare var plassert litt vekk ifra teltene (ingen tildekning med busker eller noe). Husker det var noe snakk om enkelte sjenerte folk som ble sendt til sykehus på lengre øvelser, fordi de nekte å drite (de var forøvrig menn).

Artig.

Jeg prøvde meg også på ett snøbad i nærheten av teltet, kliss naken. Jævlig kaldt, men effektivt. Ikke så effektivt med undertøy på, sannsynligvis.. :sjenert:

Tja... Hva med å fjerne skillene på garderober og brakker når man først er i gang, slik at menn og kvinner dusjer sammen, deler samme brakke og deler samme toalett? Det kunne jo blitt interessant for mannfolka, det... :ironi:

Bare sånn siden du tydeligvis synes det er helt greit at man blir tvunget til å vise hele seg og alle private deler til gud og hvermann...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med dette innlegget ditt, så tror jeg faktisk at du er ei stygg usikker jente som later som at du er så pen at alle menn svimer av bare du blunker meg øyet til dem.

Men hørte du ikke da, AB, hva Gjest sa... HAN vil ha henne selv om hun ser ut som en PADDE !! Og hvis han vil, så vil sikkert andre det også, og da blir det jo slåsskamp, da jo... :bryllup:

Nei, sorry, jeg mener :krangle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"1 svart person måtte bade med 30 hvite personer"...ser likheta?

Kvalmt av dere som i det hele tatt annerkjenner en så sexistisk problemstilling.

Det er ikke sexistisk, det er realiteten i verdenssamfunnet vårt.

Hadde det vært helt problemfritt for en kvinne å kle av seg blant masse fremmede menn, så hadde saken vært en annen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en utrolig patroniserende og dum ting å si. pøbelsara' timestamp=1321552653' post='10013312]

For en utrolig patroniserende og dum ting å si. Hun var på øvelse i førstegangstjeneste, ikke i krig. Og både hun, befalet og de mannlige soldatene hadde fint overlevd om hun hadde fått lov til å bade litt unna de andre.

Hun ble utsatt for et unødvendig og fornedrende overgrep, og heldigvis vil befalet få refs for denne episoden.

La oss se hva forsvaret selv sier om førstegangstjeneste:

Førstegongsteneste gjev grunnleggjande soldatutdanning. Du lærer blant anna å opptre sjølvstendig, følgje ordrar og handtere våpen. I tillegg får du erfare korleis det er å bu, jobbe og samarbeide tett med andre menneske.

Noreg treng personar som kan forsvare landet viss det oppstår ein situasjon med krise eller krig. Verneplikta og førstegongstenesta sørgjer for at Forsvaret har øvd personell i heile landet.

Skjønner du nå at førstegangstjeneste faktisk er opplæring i krig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Selveste Womenwomen stikker innom, og plutselig handler tråden om sex?

Kanskje kvinner og forsvaret faktisk er en dårlig blanding?

(Nå leser jeg forresten at en AP-politiker krever at selve forsvarsministeren skal involveres). Only in Norway.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At forsvarsledelsen endrer politikk er greit. Å ikke opplyse om det og å refse en løytnant som praktiserer slik det alltid har vært er dårlig personalpolitikk. Forsvaret er direkte illojal mot en av sine ansatte og en dårlig arbeidsgiver.

Enig!

Dersom forsvarsledelsen etter mye mediaoppslag endrer politikken, så er dette noe de bør informere tydelig til alle som skal lede tropper etter denne endringen.

Jeg leser at de påstår at dette har aldri skjedd før, ingen i militæret har noengang måttet bade nakne sammen, verken kvinner eller menn... merkelig da, at så mange menn har opplevd akkurat det i militæret selv. Og også merkelig at endel kvinner i militæret har opplevd at det å bade nakne under oppdrag har skjedd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hørte du ikke da, AB, hva Gjest sa... HAN vil ha henne selv om hun ser ut som en PADDE !! Og hvis han vil, så vil sikkert andre det også, og da blir det jo slåsskamp, da jo... :bryllup:

Nei, sorry, jeg mener :krangle:

ja, for wommanwomman er jo en så vakker dame, selv om ingen har sett henne!

Tror faktisk at jeg vil ha henne!

Internett fight!!!!!!!!!!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss se hva forsvaret selv sier om førstegangstjeneste:

Skjønner du nå at førstegangstjeneste faktisk er opplæring i krig?

Jeg er ikke dum, og vet hva førstegangstjeneste er. Jeg mente ikke at hun ikke var i øvelse til krig, jeg mente at hun ikke var i krig. Forøvrig mener jeg at befalet med sin tvilsomme holdning til rekruttene og hang til maktmisbruk, utsetter soldatene sine for mye større fare enn en jente som ber om å få bade litt unna de andre når de er på øvelse. Det var forøvrig ikke en øvelse i å krysse elv/vann som en del av en militær operasjon, det var utøvelse av personlig hygiene. Og da virker denne maktuutøvelsen helt fullstendig unødvendig, Hun hadde blitt akkurat like ren litt lenger unna sine mannlige kolleger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, for wommanwomman er jo en så vakker dame, selv om ingen har sett henne!

Tror faktisk at jeg vil ha henne!

Internett fight!!!!!!!!!!! :skratte:

Skaff dere et rom, vi diskuterer viktige manneting her. :regler:

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare realistisk. Jeg er alltfor feminin, pen og sexy - og KÅT til å verve meg inn i forsvaret...det er sannheten.

Jeg ville aldri passet inn der. Jeg hadde nok bare siklet selv også på menn der og gjordt mye galt der og lagd masse splid og sjalusi blant mennene i forsvaret... Det hadde blitt INTERN KRIG om jeg hadde vervet meg inn i forsvaret ...he he

Herregud- menn har faktisk flere ganger havnet i håndgemeng og slossing, pga MEG .

Så jeg er neppe innbildsk. Bare realistisk.

Jeg prøver bare å fortelle hvorfor JEG ikke passer inn i forsvaret : )Og hvorfor norsk forsvar ville blitt kraftig svekket med kvinner som meg i forsvaret.

Det er risikabelt for forsvaret å ha kvinner som eks meg, i forsvaret sitt...

Dersom det faktisk skulle blitt krig ...

Gutta ville ikke klare å følge ordre eller gjøre jobben sin 100% i enkelte tenkte situasjoner ...det kan tenkes - ordre nekt og brudd. Kunne JEG bli brukt imot dem selv. Av sleske og slue fiender...det er tenkelig.

Dette skjer ofte.Gisseltaking og lureri. Menn som har følelser for dama og skal leke helt og beskytter. Det er egentlig FARLIG for norsk forsvar å ha kvinner i forsvaret.

Fienden kan utøve extra sterkt psykisk og traumatisk press - mot medsoldatene. Ved å bruke de kvinnelige medsoldatene som pressmiddel, lokkeduer, gissel, trusler ,vold og tortur .Voldsomt sterkt psykisk og traumatisk presmiddel mot dere.

Det er farlig psykisk for de mannlige medsoldatene. I en reell krigssituasjon....

Egentlig mener jeg at kvinner ikke burde være i forsvaret i det hele tatt .

Og at norsk forsvar BLIR SVEKKET av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere vet, det var FLERE jenter der. Og alle guttene ble bedt om å stå med ryggen til, med trussel om at dersom de snudde seg, ville det blir refs umiddelbart.

Stadig nye ting som kommer frem! Jeg begynner å lure om han løytnanten fikk refs fordi media skrev om det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er ikke "likestilling", men humiliation!!

Speiler du deg selv i befalene da?

Det du antyder diskriminerer lesbiske og homofile samt seksualiserer. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver bare å fortelle hvorfor JEG ikke passer inn i forsvaret : )Og hvorfor norsk forsvar ville blitt kraftig svekket med kvinner som meg i forsvaret.

Det er risikabelt for forsvaret å ha kvinner som eks meg, i forsvaret sitt...

Dersom det faktisk skulle blitt krig ...

Gutta ville ikke klare å følge ordre eller gjøre jobben sin 100% i enkelte tenkte situasjoner ...det kan tenkes - ordre nekt og brudd. Kunne JEG bli brukt imot dem selv. Av sleske og slue fiender...det er tenkelig.

Dette skjer ofte.Gisseltaking og lureri. Menn som har følelser for dama og skal leke helt og beskytter. Det er egentlig FARLIG for norsk forsvar å ha kvinner i forsvaret.

Fienden kan utøve extra sterkt psykisk og traumatisk press - mot medsoldatene. Ved å bruke de kvinnelige medsoldatene som pressmiddel, lokkeduer, gissel, trusler ,vold og tortur .Voldsomt sterkt psykisk og traumatisk presmiddel mot dere.

Det er farlig psykisk for de mannlige medsoldatene. I en reell krigssituasjon....

Egentlig mener jeg at kvinner ikke burde være i forsvaret i det hele tatt .

Og at norsk forsvar BLIR SVEKKET av det.

De fleste kvinner er jo burugler og hårete rødstrømper, og ikke magisk tiltrekkende overjordisk vakre sexgudinner som deg, ww, så bare du holder deg langt unna forlegningene, vil det nok gå bra, skal du se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Jeg prøver bare å fortelle hvorfor JEG ikke passer inn i forsvaret : )Og hvorfor norsk forsvar ville blitt kraftig svekket med kvinner som meg i forsvaret.

Det er risikabelt for forsvaret å ha kvinner som eks meg, i forsvaret sitt...

Dersom det faktisk skulle blitt krig ...

Gutta ville ikke klare å følge ordre eller gjøre jobben sin 100% i enkelte tenkte situasjoner ...det kan tenkes - ordre nekt og brudd. Kunne JEG bli brukt imot dem selv. Av sleske og slue fiender...det er tenkelig.

Dette skjer ofte.Gisseltaking og lureri. Menn som har følelser for dama og skal leke helt og beskytter. Det er egentlig FARLIG for norsk forsvar å ha kvinner i forsvaret.

Fienden kan utøve extra sterkt psykisk og traumatisk press - mot medsoldatene. Ved å bruke de kvinnelige medsoldatene som pressmiddel, lokkeduer, gissel, trusler ,vold og tortur .Voldsomt sterkt psykisk og traumatisk presmiddel mot dere.

Det er farlig psykisk for de mannlige medsoldatene. I en reell krigssituasjon....

Egentlig mener jeg at kvinner ikke burde være i forsvaret i det hele tatt .

Og at norsk forsvar BLIR SVEKKET av det.

Nåja, du står nok ikke i fare for å bli utkalt til noe militært. 40-åringer ++ er for gamle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo en svakhet å ikke klare å eliminere avfallsstoffer? Man blir hemmet i funksjonen som soldat. Og da må man jo teste om greier å drite foran troppen? Er jo ikke alltid man har muligheten til å gjemme seg vekk.

Så det er ikke en merkelig argumentasjon.

Flere her bruker nettopp samme type argumentasjon når de sier at det er for å teste grenser og psyke at slike prosjekter (synes i dette tilfellet at "prosjekt" er et bedre ord enn "øvelse") settes i gang.

Vasse over ett vad i flokk kan jeg forstå. Å drite i flokk er bare tull. Ser du forskjellen?

Men det er riktig at å drite under øvelsen er viktig. Som nevnt tidligere var det noen som holdt seg til de fikk forstoppelse. Det er ikke sunt for en selv, eller for andre i teltet (fis). Dassene på min øvelse var ikke særlig private heller, selv om de var satt opp litt avsides.

På sin plass at overordnede for øvelsen kommer med en beklagelse. De som ikke skjønner hvorfor, trenger å lære seg hva ydmykelse og krenkelse egentlig betyr.

Red.: skrev lek istedet for øvelse. Rettet.

Ledelsen i forsvaret er mer politikere enn forsvarsfolk idag, så det er ikke rart det kommer beklagelser for noe som burde være uproblematisk. Det er ikke akkurat noen som har dødd her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver bare å fortelle hvorfor JEG ikke passer inn i forsvaret : )Og hvorfor norsk forsvar ville blitt kraftig svekket med kvinner som meg i forsvaret.

Det er risikabelt for forsvaret å ha kvinner som eks meg, i forsvaret sitt...

Dersom det faktisk skulle blitt krig ...

Gutta ville ikke klare å følge ordre eller gjøre jobben sin 100% i enkelte tenkte situasjoner ...det kan tenkes - ordre nekt og brudd. Kunne JEG bli brukt imot dem selv. Av sleske og slue fiender...det er tenkelig.

Dette skjer ofte.Gisseltaking og lureri. Menn som har følelser for dama og skal leke helt og beskytter. Det er egentlig FARLIG for norsk forsvar å ha kvinner i forsvaret.

Fienden kan utøve extra sterkt psykisk og traumatisk press - mot medsoldatene. Ved å bruke de kvinnelige medsoldatene som pressmiddel, lokkeduer, gissel, trusler ,vold og tortur .Voldsomt sterkt psykisk og traumatisk presmiddel mot dere.

Det er farlig psykisk for de mannlige medsoldatene. I en reell krigssituasjon....

Egentlig mener jeg at kvinner ikke burde være i forsvaret i det hele tatt .

Og at norsk forsvar BLIR SVEKKET av det.

"jeg er så pen" "jeg er så deilig" jeg er så sexy" "forsvaret ville blitt svekket med kvinner som meg" Seriøst, ta å legg ut et bilde av deg så kan vi på kvinneguiden bedømme om du er så jævli rå som du selv tror!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...