Gjest Hulderjenta Skrevet 28. april 2004 #81 Del Skrevet 28. april 2004 Da jeg gikk inn på linken så så jeg fort at det var en kanin og ikke en hund... :oops: Men jeg syntes han lignet på en hund akkurat på bildet du har på avataren din, og han kommer til å forbli hund for meg Takk for linken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 29. april 2004 Forfatter #82 Del Skrevet 29. april 2004 Voff, voff! Den er grei Huldra du kan godt kalle meg "Brutus" (eller et annet typisk hundenavn) Først få ut litt frustrasjon: Så bygge opp litt motivasjon: Sånn at jeg er klar til neste uke: (OK, så har vi helgen allerede i morgen. Får vel legge inne endel: Og prøve å unngå: ) Dette tror jeg er oppskriften på at IKM virkelig skal bli IKM denne gangen! Vi skal klare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 29. april 2004 #83 Del Skrevet 29. april 2004 Legger denne oppskriften på minne og tar den sånn rundt 17 mai tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. april 2004 #84 Del Skrevet 30. april 2004 God Helg!!! Håper oppskriften din virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 30. april 2004 #85 Del Skrevet 30. april 2004 Heisann! Tusen takk for besøk i dagboken min! Kan love deg at når du blir gravid og snart har termin vil du også kjenne etter slike tegn.. Ville bare ønske deg en kjempefin helg, og lykke til med prøvingen! Håper det klaffer snart! -Klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #86 Del Skrevet 3. mai 2004 Takk for hilsner jenter! Har hatt en super weekend, selv om det ble mindre festing enn planlagt. Årets første utepils fikk vi i alle fall tatt! Deilig! Tanta har stikki og det er bra! Litt snålt er det at jeg både i går og i dag har stikkinger som jeg pleier å ha før og under EL. Kan EL komme på dag 7?? Har vært veldig uggen i magen den siste mnd. også, så det er mulig det bare er treg mage som gir meg disse vondtene. Får huske å kjøpe rosiner eller kanskje svisker, da tenker jeg det blir fart i sakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. mai 2004 #87 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei! :D Det ble årets første utepils på meg også denne helga :rosasmil: Jeg blir så glad når det er vår! Og full av optimisme for at en blå bølge skyller innover land snart Da blir det ikke mange prøvere igjen på KG. Da blir det nemlig mange gravide her! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. mai 2004 #88 Del Skrevet 5. mai 2004 til deg som startet IKM-tråden i prøverforumet! Det var en god ide!! :D Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. mai 2004 #89 Del Skrevet 6. mai 2004 Enig med Hulderjenta! IKM-tråden var en veldig god ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 7. mai 2004 #90 Del Skrevet 7. mai 2004 Innom en kjapp tur for å ønske gooood helg! fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. mai 2004 #91 Del Skrevet 7. mai 2004 Enig med Hulderjenta! IKM-tråden var en veldig god ide! Enig jeg også God helg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. mai 2004 #92 Del Skrevet 7. mai 2004 GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 10. mai 2004 Forfatter #93 Del Skrevet 10. mai 2004 Kjære dagbok, og besøkende! Ja her hadde det vært mange innom! Hyggelig med ønsker om god helg, og det har det vært også. Er det mandag i dag?? Javisst, helgen har gått fort! Det har vært sommer med late dager på terassen, venner på besøk, grilling, is og bikini. Da var jeg alene altså... i bikinien mener jeg, snakk om å være bleik! Så bra at mange likte IKM tråden! Nevnte vel at jeg hadde funnet den på Snart Gravid, ikke noe jeg fant på selv med andre ord... Bra at du tok ansvar Cappo og lagde tråden for Juni. I dag er jeg så glad! Jeg har gått ned 5 kg :o på et halvt år. Siden jeg ikke har gjort noe for å gå ned så syntes jeg det er bra! Regner med at det er de kg som kom med p-pillene som renner av nå etter som p-pille hormonene forlater kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #94 Del Skrevet 11. mai 2004 Kjære dagbok! Arrrrgg! Har UVI, vet ikke om hvor mange ganger jeg har lest det i andre dagbøker her inne altså. Vi jenter skal ikke ha det lett, er det ikke det ene, så er det det andre. Var hos legen i går så om etpar dager er jeg vel i tipp topp form igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 12. mai 2004 #95 Del Skrevet 12. mai 2004 Uff UVI er noe drit!!!!! Drikk masse tranebærjuice og nype-te! Styrker ting der nede God bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #96 Del Skrevet 12. mai 2004 Takk, det skal jeg huske på, men tranbærjuice smaker jo pjuk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. mai 2004 #97 Del Skrevet 14. mai 2004 Håper du blir kvitt UVI'en!!! Ikke godt nei :-( God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. mai 2004 #98 Del Skrevet 14. mai 2004 GOD HELG OG HAPPY 17. MAI :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. mai 2004 #99 Del Skrevet 14. mai 2004 Heisann! Innom for å ønske deg en god helg og en fortreffelig 17.Mai :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 16. mai 2004 #100 Del Skrevet 16. mai 2004 Romler innom i natten og legger igjen en helge hilsen, samt at jeg ønsker deg og dine en solfyldt og heidundrende 17. mai feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg