Gå til innhold

Kommer storken til GadgetGirl?


GadgetGirl

Anbefalte innlegg

Jeg er i hvertfall spent! :o

Teste snart?

For vår skyld :ler:

Krysser, krysser og krysser for et positivt resultat!

:tommelsmil::hoppe::tommelsmil:

Klem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte bare innom å sniklese litt :oops: Kunne jo hende det var kommet noe her som ga svar på min nysgjerrighet :oops: MEN nei da :-?

Ha en fortsatt fin Pinsehelg så kikker jeg innom igjen om litt :-)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en god :klem:

...har du sett noe til Tanta forresten....??

Klem fra Capri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaaaaaa så spennende!!!!!!

Løp og tttt..... eh.. nei det var det JEG ikke skal foreslå nei....... hihi!!! :hoho:

Er så spent på dine vegne!!!!!!!!!

løp og test for vår skyld da... klarte ikke å la være :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Hmmmm... Siden Gadget ikke er her for tiden så må det være ett av to:

Enten så er hun så lei seg fordi tanten har kommet at hun ikke orker å være her, og da, Gadget, trenger du en :trøste:

Eller så er hun så lykkelig fordi hun er gravid at hun svever høyt oppe i de rosa skyer, og der er det ikke internet, så derfor kan hun ikke oppdatere dagboken sin :ler2:

Håper du har det bra, Gadget! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hmmmm... Siden Gadget ikke er her for tiden så må det være ett av to:

Enten så er hun så lei seg fordi tanten har kommet at hun ikke orker å være her, og da, Gadget, trenger du en :trøste:

Eller så er hun så lykkelig fordi hun er gravid at hun svever høyt oppe i de rosa skyer, og der er det ikke internet, så derfor kan hun ikke oppdatere dagboken sin :ler2:

Håper du har det bra, Gadget! :klem:

Håper du flyter avgårde på en stor rosa sky :Nikke:

Vil også sende deg en stor klem og ønske om en fortreffelig helg vennen :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Jeg sendte PM for over en uke siden, og den har ikke Gadget en gang lest... :sjenert:

Håper alt står bra til, Gadget, gi en lyd hvis du er innom uten å være logget på!

Litt bekymret, jeg... :sjenert:

(Har vel ikke reist på ferie uten å si i fra...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

:murvegg: Hvor skal jeg begynne???:murvegg:

Fikk så utrolig dårlig samvittighet nå som jeg endelig kom innom for å kikke i dagboka mi. :grine: Alle som har vært innom og vært bekymret og lurt...

Får vel begynne med å forklare hvorfor det plutselig ble slutt på innlegg for meg:

Satt midt i en «samtale» med Cappo om testing eller ikke testing. Skulle poste svaret mitt om at; "ja, jeg var kanskje litt spent nå" (ble veldig gira på testing pga. Cappos engasjement). Istedet for «ditt innlegg er postet» får jeg «Denne adressen er stengt! Om du har spørsmål om horfor den har blitt stengt ta kontakt med: Navnet på IT ansvarlig»

OOPS! Tatt på fersken...

Tydigvis har noen oppdaget stor trafikk på KGs sider og stengt tilgangen for alle brukere. Må inrømme at jeg var pålogget store deler av dagen, og det er jo ikke akkurat effektivt å arbeide når man MÅ sjekke om det har kommet noen nye innlegg hele tiden. :sjenert:

Tiden etterpå ble ett vakum... Lurte på hvordan det gikk med jentene, hvem har blitt gravide ol. Tanta kom jo til meg så der var det jo ikke noe spenning lenger...

Men så ble jeg litt positiv i gjen da! Nå kanskje jeg blir gravid, muligens var det avholdenhet fra KG som skulle gjøre susen. Det er jo noen som har spekulert i det.

Og da kan jeg jo komme med en opplysning ang. det: DET HJELPER IKKE Å IKKE SUR®FE PÅ KG!

Om jeg ikke tar helt feil så har jeg rukket å ha besøk av Tante 2 ganger siden siste innlegg.

Hva har skjedd siden sist?

Jeg har hatt den berømmelige syklusen uten EL! Frustrerende 42 dager gikk det og jeg testet og testet, NEGATIVT. Siden jeg temper så visste jeg jo at EL ikke hadde vært, men det finnes jo alltid et håp...

Syklusen etter har jeg prøvd med hostesaft. Har hatt EL og er i dag på Dag32. IKM i morgen 10. august. OG JEG KOMMER TIL Å TESTE I MORGEN!

Nå gidder jeg nemlig ikke mer venting, ikke teste, vente å se... Uutholdelig, jeg får heller svi av noen kroner på tester. SÅ VET DU MED SIKKERHET som det heter i reklamen! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss her var det mye nytt! Graviditetsdagbøkene ligger ikke alfabetisk lenger eller er det bare denne biblioteksmaskina som tuller?

Nye baby smilyes også håper jeg kan bruke en i min egen dagbok snart!

Har lest i boka mi i gjen. Vanskelig med hva en skal skrive når en har vært borte så lenge. Føler at jeg aldri blir ferdig. Hulderjenta har vært bekymret ser jeg, og jeg får så dårlig samvittighet! Har svart på PM hun sendte meg, det var det første jeg gjorde i dag!

Klem til Bizzy, Cappo, Murmeldyret og alle andre som ikke gav opp håpet om at jeg kom innom igjen. Jeg har det helt fint. Kan faktisk ikke ha det stort bedre tror jeg. Inne i den siste feriuka (av 3) har fått med meg allt penværet som har vært på østlandet i sommer. Bader og koser meg. Neste uke er det jobb igjen, en uke så reser jeg en uke til Mallorca!

Har som sagt IKM i morgen. Litt dårlig timet dette her, burde jo visst om det blir PP 8 eller 9 mnd til bleieskift før jeg oppdaterte her, men når jeg først hadde muligheten kunne jeg ikke la være.

Prøver å komme meg innom og oppdatere ca. en gang i mnd. heretter. Sitter på biblioteket i dag. Skal prøve å time det slik at jeg får skrevet meg på IKM trådene på prøverforumet. Mannen kommer til å lure grusomt! Kona får mensen og raser avgårdet for å leie bøker??? Håper ikke det kommer til å ta så lang tild før det blir "bolle i ovnen" her.

Skal se om jeg ikke får ordnet oppdatering for denne IKM en også ganske snart. Er jo litt spent, har mensmurringer og det pleier jeg ikke å ha før IKM. Tanta kommer somregel veldig overraskende.

Ble vanskelig å legge igjen hilsner hos andre, det blir så rart når jeg har gått glipp av så mye... Får se hvordan jeg ordrer det etterhvert.

Vel, dette ble veldig langt. Men tror jeg har fått med meg det meste nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Koselig at du er tilbake!!! :klem2:

Krysser fingrene for deg, og håper på snarlige baby-smilies i dagboken din :tommelsmil:

Kos deg i sommervarmen, og ha en flott tur til syden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...