Gå til innhold

Kommer storken til GadgetGirl?


GadgetGirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai

17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai

17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai

17mai17mai17mai

hipphipphipphipphipphi

hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra

hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra

hipphipphipphipphipphi

17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai

17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai

17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai

17mai17mai17mai

Håper du får en riktig fin 17 Mai feiring!

Klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :D

Hvordan står det til med deg da?

Håper UVIen er over for lenge siden. Det er noe ordentlig herk :evil:

Ønsker deg ei fin uke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk og rask!

UVI'en ble borte etter en tre dagers pillekur!

17. mai kort oppsummert:

Is

Brus og pølser

Barnetog

Middag med venner

Masse skjønne barn og duverden for mange gravide mager!!! Nå som det har gått et halvt år med prøving føler jeg virkelig at vi begynner å nærme oss målet. Neste 17. mai kanskje jeg er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, Murmel, det rekker vi!

*drømme* Trille trille trille, tror jeg kommer til å kle det!

I dag er det akkurat en uke til IKM, og puppene er ikke ømme! Etter p-pille slutt har de pleid å være det i 2 uker før...

Hva skjer'a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

En uke til IKM! :o Spennende!!

Min kropp er helt dustete med sånne PMS-ting; forrige syklus ble aldri puppene mine ømme. Det svinger litt hos meg - noen ganger kan jeg omtrent ikke ta av meg BHen, andre ganger kjenner jeg ingenting. Kanskje din kropp er like dustete..? :ler2:

Krysser fingrene for blått kryss om en uke! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat nå sitter jeg ialle fall her og syntes at kroppen er dustete! :hoho:

Men duverden hvor deilig det egentlig har vært denne syklusen. Føler virkelig at jeg er meg selv når disse puppene ikke tar oppmerksomheten hele tiden.

Au, ouch, au, ouch, au, ouch, au, ouch, au, ouch (Gadget ned en trapp...)

Hyyyyl hviiin! (Gadget tror mannen har tenkt til å ta på puppene...)

AU! (Gadget mannen tok på puppene.)

Ang. spennende uke: Jeg har bena godt plantet på jorden og har små forhåpninger til denne perioden. Tempen har fulgt samme mønster i denne perioden som i forrige.

Men jeg har jo hørt at rarere ting har jo skjedd! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Ønsker deg en god uke! :klem: Uansett hva du forventer og ikke forventer skal skje til helgen, så er det jo spennende likevel! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i Hulderjenta, takk for det!

En vet jo aldri hva som kan skje...

Kjære dagbok!

Denne syklusen har jeg som sagt vært mer meg selv, kroppslig sett, enn noen annen syklus etter p-pillene. :-)

Vi har gjort så godt vi kan hele tiden... Men nå, etter et halvt år tror jeg jeg endelig kan si at skjer det så skjer det! Det har kanskje litt med min utolmodighet å gjøre, men kanskje mest med det varme været og lange dager. Nå har vi sååå mange planer at tiden går utrolig fort. Sansynligheten for at jeg kommer til å begynne å stresse med prøvingen igjen er derimot stor etter årets sommerferie. Men det er jo ikke før i begynnelsen av august, og mye kan skje på den tid.

Ahhhh.. Livet er herlig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å lese ditt positive innlegg! :D

Misunner deg som har så mange planer at du kanskje klarer å koble av litt i sommer. Det hadde vært noe det :wink:

Men det unner jeg deg!

Når det gjelder alle disse symptomene og fravær av dem, så har jeg selv gitt opp :ler:

Sist jeg var prøver, så var hele syklusen stabil som ei klokke.

Nå holder kroppen min meg for narr gang på gang :roll:

:tommelsmil: for ei positiv helg!

Nattklem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med å krysse for positiv helg :wink:

:tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil:

Det at syklusen er tilbake til vanlig, og du mangler tegnene du har hatt de gangene det ikke har klaffet :roll: Ja det må da være et positivt tegn? :wink:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt til å åpne dagens "Kjære dagbok" innlegg med:

:tommelsmil: Positiv helg til alle som er innom boka mi!

Og så... plutselig slo det meg hva jeg tror jentene mente! :o

Teste positivt! :hoho:

Så langt hadde jeg ikke tenkt engang! :sjarmor:

:ler: He he, og dette skal liksom være prøverdagboka mi hvor alle tanker om baby laging skal ha fritt utløp! Gadget er litt distre... :klaske:

Vel, så over til dagens innlegg: Fant ut at jeg faktisk er litt dårlig på å skrive hvilke "symptomer" som er normalt i løpet av syklusen. Og det er somregel disse siste dagen før IKM at symptomene blir fremtredende. Tankene svirrer rundt i hodet og det store spørsmålet er: Var det sånn forrige mnd.?

Oppsummering:

Ikke EL vondter/murringer

Øm ca. 7 dager før (mot "normalt" 14-12 dager, slitsomt!!!)

Mensmurringer en hel dag, husker ikke vilken dag det var???

Så ingenting, kanskje litt mer sekret? Men det tror jeg jo alltid...

Også mensmurringer litt til og fra hele denne uken.

I dag er det dag 31 og jeg har mensmurringer og lotion sekret.

Denne oppsummeringen var egentlig bare ment for meg selv slik at jeg kan gå tilbake ved en senere anledning for å konkludere med at: Neida du er ikke gravid denne gangen heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære dagbok!

Tempen var i dag fortsatt på samme nivå som i forrige syklus. Vet ikke om jeg har murringer eller om jeg bare er sulten... Dette er også første IKM jeg ikke har peiling på eventuell termin i tilfelle IKM blir IKM. Snakk om å være avslappet i forhold til prøving! Er litt overrasket over meg selv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh.. Kjære dagbok!

Ble litt kluss med tempen i dag. Våknet tidlig så jeg tempet 1 time før, og nå husker jeg ikke om tempen skal justeres opp eller ned når man temper før tiden. Men uansett så vil den være lavere enn i går. Brystene er fremdeles litt ømme og sekret som i går. Sjekket på pernilles sider ang. sekret. Og slik det har vært på slutten av denne mnd. passer ikke inn i hvordan det er skissert på hennes sider. Har hatt menssmerter i flere omganger i dag og hver gang trodd at nå er det i gang, men nei...

Mulig tanta har forskjøvet seg. Jeg pleier tross alt å være øm i 14 dager før. Ingenting er avgjort ennå, pleier å få kveldsbesøk så det er bare å smøre seg med tolmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:oops: :oops: :oops:

...ja....men...eh....... er du ikke litt spent???

:oops: :oops: :oops:

Cappo tusler ut igjen med hengende hode og hengeleppe.... :oops:

FOR Å IKKE Å SNAKKE OM NYSSGJERRIG!!!!!! LØP OG TEST!!!!!!! NÅ!!!!

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...