Gå til innhold

Kommer storken til GadgetGirl?


GadgetGirl

Anbefalte innlegg

Koselig å ha deg "hengende" på KG igjen selv om det er litt sånn avogtil :)

Spent om du har bolle i ovnen nå .... Krysser i allefall alt jeg har!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære dagbok!

Jammen hadde du ikke havnet over på side 2. Vet ikke helt om jeg liker denne sammenslåingen... Trivdes så godt i A-G g jengen. Men det er nok bare en vanesak.

:kjempesinna:Tanta kom på dag 36!:kjempesinna:

Da er det bare å begynne på’n igjen. Testet på IKM og den var selvfølgelig blendahvit. Det var greit da å være forberedt på at det ikke var noe på gang. Blir like kvalm etter EL hver mnd. jeg... :klaske:

Nå vil jeg ringe og snakke med legen, det har jo tross alt gått 9 mnd med prøving, vi kunne hatt et lite barn nå. Snufs... :roll: Skulle egenlig ringt før vi drar på ferie, men jeg har en tendens til å utsette ting jeg ikke liker, og leger liker jeg ikke!

Hei til Siam og Maddie koselig med nye mennesker, må nok innom bøkene deres for å bli litt bedre kjent. Bizzy og Cappo kjenner jeg fra før, hyggelig at dere stikker innom!

Dag 7 PP8

IKM ca.14. september

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei og hopp kjære dagbok!

Fikk mulighet for en nett-tur og da går jo ferden til KG selvfølgelig. Er i dag på 25 og puppene har såvidt begynnt å føles ømme. Denne PP har gått fort (til nå), sydenferie sørget for det. Temping og andre syssler har blitt lagt på hylla så jeg vet ikke engang hvor landet ligger. (Mine sykluser har jo i det siste vært meeeget uforutsigbare!)

På denne oppdateringen kan jeg opplyse om at jeg ikke regner med at det er min tur denne mnd. Så ikke regn med meg Siam. Jeg tar i stedet sikte på en juni :babysmokk: Får håpe at det gir Cappo plass som mai-mamma!

Nå har jeg fått time hos legen Murmel tok deg på ordet der! På IKM datoen min skal vi inn til samtale. Takk for de blå vibbene Hulderjenta det gjør meg glad! Men siden jeg ikke får bruk for de denne mnd. gjør jeg sånn som jeg har sett de små barna i gata gjør. *holder opp en hånd* Hånden sender alle vibber tilbake til avsender! Koselig at du også har vært innom Bizzy :klem: tilbake!

Prøver å forske litt på hva jeg kan finne ut om HSG røntgen nå, for det er den undersøkelsen jeg gjerne vil at legen skal sende meg videre til.

Gadget surfer videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:KM :grine:

Neste KM er 16. oktober.

Vært hos legen, ja, skal begynne med å ta blodprøver på dag 23 ca.

Begynner virkelig å føle meg som ufrivillig barnløs nå, har hittil kun vært deprimert når jeg har skjønt at tanta kommer på besøk. Denne gangen ble jeg nødt til å felle en tåre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Gadget!!!

Tusen takk for hilsen i dagboken min :)

Joda det klaffet visst for oss denne gangen... overraskende egentlig for jeg var forberedt på tantebesøk...

Det var noen som sa eller skrev at barnet selv velger når det vil bli født så kanskje førstefødte deres har lyst å bli et sommerbarn?

Ønsker deg lykke til videre og krysser fingerene for full klaff!!!

Spennende med legebesøket!

Skal være flinkere til å holde meg oppdatert på andres dagbøker nå... har ikke vært her inne så ofte før... nettopp for at jeg ikke skulle stresse med babyen....

Masse klemmer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?)

Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556

Ha en fin dag! :klem: fra Månebarnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

:dagensrose:

Takk for alle hilsener!

Alt står bra til med meg og KM er fremdeles den 16. oktober. Siden storken ikke har klart å finne veien til oss for levering av :babysmokk: så får jeg vel prøve å bli fortrolig med min nye status som ufrivilligbarnløs.

Derfor har jeg tenkt til å takke for meg som dagbokskriver og vil med dette stenge dagboken.

Bokke-nikke-neie-snu-meg-omkring

og heie litt for de som ennå holder ut!

:heiajente::heiajente::heiajente::heiajente::heiajente:

:klem: GadgetGirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...