Gå til innhold

Kommer storken til GadgetGirl?


GadgetGirl

Anbefalte innlegg

:vinke: Hei!

Har hatt en hektisk men super helg. Desverre har mannen vært på rally i Sverige, så om jeg har hatt EL denne helgen så har den gått oss hus forbi. Jeg har vært på shopping i Oslo sammen en venninne som bor der. Var så sliten når jeg kom hjem at jeg var helt kvalm og uggen.

Når det gjelder EL tegn så har jeg ingen :roll:

Er ikke superfokusert på prøving denne syklusen og dårligere fokus blir det nok neste syklus. Det er to grunner til det:

1. Spenningen og de super romantiske tankene om å "lage barn" har liksom blitt litt borte ettersom tiden har gått.

Kall meg gjerne utålmodig.

2. November og desember er allerede fulle med merkedager og gebursdager, så om jeg kan velge så ville jeg helst sett at vi ivår familie kke satte fler barn til verden de mnd. (og det kan jeg jo påvirke.)

Kall det gjerne omvendt psykologi :hoho:

Det var det jeg mente i dag men kjenner jeg meg rett så kanskje det blir litt mer spennende etter den 17. feb. (IKM)

Dag 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kl 1000. Seriøst kvalm, uggen.

(PS pleier stadig å bli kvalm men det er somregle i forbindelse med at jeg stresser er trøtt eller sliten.)

Yaiks, det stikker i lysken, venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagbok!

IKM er om en uke, men siden forrige syklus var så ute og kjørte har jeg fastsatt testdato til 1. mars. Før dette er det ikke lov å tisse på pinne, håpe, tro og drømme.

*prøver å komme meg ned på jorda!*

Ups... glemte det nesten, ømme bryster fra i går. Det kan stemme med livet før p-piller: Ømme bryster en uke før mens.

Dag 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei GadgetGirl!

Nå håper jeg det fikser seg for oss snart!! Det trenger vi og fortjener vi....

Jeg er også skikkelig kvalm og uggen om dagen,og føler meg ikke bra i det hele tatt. Måtte slepe meg ut av døra for å handle litt i stad. Hadde ingenting jeg hadde lyst på her hjemme. Har holdt senga/sofaen i 3 dager nå....Krysser fingrene på at dette er positivt...Hvis ikke så....... :evil:

Stor klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: Det holder jeg med deg i Lilletrollet. Har fulgt med i bøkene til alle som nermer seg IKM de siste ukene og ikke tenkt noe serlig på meg selv. Men nå begynner det å skje ting i min kropp igjen!

Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke så spennende lenger...

Alle tegn er borte. Tror det jeg har kjent fra før bare har vært i min fantasi.

Har en skikkelig "nedtur dag". I går var jeg sikker på at jeg var gravid, gira meg skikkelig opp og bekymret meg for når/hvordan de skulle få vite det på jobben osv. :oops:

Ja, i dag blir jeg flau av å tenke på det, holdt på å begynne å grine til frokosten. Jeg vil ha barn, nå! :cry:

Det som gjør meg ennå mer trist er at jeg egentlig ikke har noen grunn til å være så utolmodig. De jentene her inne som ikke lenger har tall på hvilken pp de er i, som har gått med håpet hver mnd. i 1 år eller mer. At de klarer å holde motet oppe og være positive, det står det respekt av!

Jeg krysser fingrene for de som har prøvd lengre enn meg og håper dere kommer i lykkelige omstendigheter i nærmeste fremtid. De fortjener de!

*Sukk*

(Slutt å tenke på deg selv hele tiden GadgetGirl. :evil: )

Dag 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :D

Skjønner akkurat hvordan du har det!

Og du er absolutt IKKE egoistisk!

Håper virkelig det lykkes snart både for deg og alle oss andre her :wink:

Ønsker deg ei god helg!

Klem fra Murmeldyret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagbok!

Takk for hyggelig hilsen murmeldyret, det er godt å høre at jeg ikke er alene! Det er jo det som er så flott med å ha denne dagboken. Man får tilbakemelding fra likesinnede og engasjerte jenter. En ting var jeg nok ikke helt klar over når jeg startet denne dagboken: hvor engasjerende det var!

I helgen (og til nå denne uka) har jeg tenkt hardt og lenge og bestemt meg for å pause dagboken. Jeg kommer nok til å slenge innom prøverforumet fortsatt. Men orker ikke å være med på flere oppturer og nedturer. Man blir så bevisst når man kjenner etter tegn og analyserer i dagboken flere ganger i uken. :o

Dagboken vil bli tatt i bruk igjen så fort jeg blir gravid (eller senest om et år om vi må videre til utredning)!

So long! :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kjære dagbok!

:evil: Ikke gravid ennå! :evil:

Men jeg klarer ikke å holde meg unna KG. Pausen er avlyst for jeg trenger visst et sted å skrive om oppturer og nedturer. Forrige var tung :cry:. Men nå har jeg fått et litt annet forhold til det hele. Her snakket mye med Gadget mannen i det siste og det hjelper godt!

I forrige syklus kom tanta på dag 33, i dag er jeg på dag 31. Tegnene jeg får fra kroppen min sier at det blir dag 33 denne perioden også. Brystene er heller ikke så ømme lenger. Torsdag er det 14 dager siden de ble ømme, SLITSOMT! I går hadde jeg sinnsykt vondt i hodet, skarpe menssmerter (uten at det kom noe...)

Intet håp for noen baby denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagbok!

I dag er dagen, tanta må komme nå, hvis ikke er det ingen logikk i mine sykluser. :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Trist om tanta kommer...

Men hyggelig at du vil være sammen med oss igjen :wink:

Klem fra murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se at du er tilbake :D

Krysser fingrene for at det snart klaffer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Så fint at du fortsatte å skrive! :D Det er faktisk litt godt å ha et sted å skrive om både gode og dumme ting. Godt å vite at man ikke er alene, og å kunne dele sorger og gleder med folk i samme situasjon. prøving er stort sett en "hemmelig" affære, det er liksom ingen som får vite om det. Så man er veldig alene om det. Derfor er KG og prøver-forumet veldig godt å ha for å lufte tankene sine!

Krysser fingrene for deg og prøvingen! :danse:

:klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Ååå så hyggelig! Takk for besøket Murmel, Capricorn og Hulderjenta :hoppe:

Hva tenkte jeg på som måtte ta pause fra denne hyggelige gjengen???

Dag 5 Tanta kom hun på dag 33. Samme som forrige gang, så det er jo noe positivt! :hoho: Nå kan jeg allerede sette 26.04. som IKM. :danse:

Når ekstakt EL er vet jeg ikke ennå og siden jeg begynner å bli litt utålmodig i prøvingen, har jeg nå bestillt termometer på SG. Det kostet ikke så mye men jeg håper at det trigger graviditetsfeen til å sende meg en liten en. Helst i første tempeperiode slik at jeg aldri får vite når EL er.

"Hemmelig" ja! Det er ikke så enkelt det når man endelig er klar! :sjarmor: I begynnelsen følte jeg at alle så på meg at jeg ikke knaska piller lengre. Nå er det rett før jeg sier til atte at det faktisk ikke er så lett som alle tror å " lage barn". Men jeg holder meg, av en eller annen grunn tror jeg det vil bli vanskelig om min arbeidsgiver får vite at jeg jobber med å "komme meg i permisjon" (det er jo den siden de ser). Ikke det at jeg har problemer med sær arbeidsgiver ol. men man har jo hørt visse skrekkhistorier. Inntil det smeller så får jeg skrible litt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempekoz tilbake Jeg har hatt en super dag! :P

Har fått mega påskeegg på jobben og har stappa i meg sjokolade i hele dag. Nå må jeg sette på lokket slik at det ikke er tomt før jeg kommer hjem. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lest i dagboken til en av KG jentene som er så heldig og har blitt gravid. Det ga meg litt inspirasjon! (Det er skikkelig motiverende når noen som har prøvd i lengre tid endelig får det til.)

I dag er jeg på dag... hm... 6 tror jeg. Det som har vært så rart er at tantebesøkene har endret seg så veldig i forhold til hvordan de var før jeg begynnte med p-piller. De tre besøkene jeg har hatt har vart i ca. 2 dager, MOOT NORMALT (Leif Juster): 4 dager på p-piller og 6 dager før jeg begynnt med p-piller.

Jeg håper og tror at dette betyr at kroppen ennå er i vill ubalanse og at den virkelige prøvingen først starter etter at tanta får kreftene tilbake og gir meg en skikkelig rød uke!

(*Mums mums* har tatt med mega påskeegg hjem :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom for å ønske deg en riktig god påske;håper du får en fuin påske uke!

Stor klem :klem: fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...