Yme Skrevet 22. november 2011 #201 Del Skrevet 22. november 2011 Er det vanskelig å sloss i disse spillene. har prøvd noe lignende men da døde jeg bare hele tiden. Jeg tenker nok at du må regne med å dø en del, om du ikke er vandt med sånne spill. Det er lettest på PC, siden man sikter med musa (umulig med sånn som er innebygd i laptopper) i forhold til xbox eller ps, hvor man har styrespak. Det tar ikke lang tid å venne seg til da, og man kan sette ned vanskelighetsgraden på spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 22. november 2011 #202 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg tenker nok at du må regne med å dø en del, om du ikke er vandt med sånne spill. Det er lettest på PC, siden man sikter med musa (umulig med sånn som er innebygd i laptopper) i forhold til xbox eller ps, hvor man har styrespak. Det tar ikke lang tid å venne seg til da, og man kan sette ned vanskelighetsgraden på spillet. Om jeg er litt nerd om jeg spiller det? ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 22. november 2011 #203 Del Skrevet 22. november 2011 Om jeg er litt nerd om jeg spiller det? ..... Skal mer til for å være nerd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 22. november 2011 #204 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Om jeg er litt nerd om jeg spiller det? ..... Hehe, jeg vil ikke si du er noe mer nerd enn andre som spiller det Men, er det nerdete av meg at jeg faktisk sitter her og lærer meg introsangen til spillet, på gitar? :gjeiper: Endret 22. november 2011 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 22. november 2011 #205 Del Skrevet 22. november 2011 Elder Scrolls har jo lenge vært å regne som et spill for nerder, i hvert fall med morrowind tror jeg, men det ser ut som det er litt mer mainstream nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #206 Del Skrevet 22. november 2011 Skyrim er et skikkelig bra spill, men ser for meg at det er et av de hvor man spiller det såpass at man går totalt lei og legger det bort i en skuff etter et par uker... Ellers verdt å nevne at star wars the old republic skal i gang med "åpen" beta nå. Hvis man ønsker å nørde litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. november 2011 #207 Del Skrevet 22. november 2011 Man er ikke nerd om man spiller, men kanskje heller geek. Og det anser jeg som en positiv ting. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 22. november 2011 #208 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg synes det er trist at de ikke har Khajiit og Bosmer giftepartnere. Hva skal min stakkar lille Khjaiit gjøre, han hun slo av en prat med på trade caravan utenfor Whiterun var jo litt av en hunk. Du får finne deg ein argonian då Det er ein slags.. mellomting... med reptilhud.. Eg har funnet 4 potensielle partnere eg liker; ein dark elf, ein imperial, ein breton og ein nord :gjeiper: Det er flere vanskelighetsgrader, Betty, så du kan starte med en forholdsvis lav vanskelighetsgrad. Det er utrolig kjekt spill, så åpent at du kan gjøre hva du vil. Vil du være stolt kriger med sverd og skjold? Snikmorder? Jeger med bil og bue? Magiker som studerer ved College of Winterhold? Tyv, som gjør oppdrag for Thieves Guild? Vanlig borger som tjener sine penger gjennom å lage alkymiske potions, lage mat og selge til taverns, være blacksmith som lager våpen og selger til våpenbutikker? Slå deg ned i en by, gifte deg, kjøpe en hest og et hus? Mulighetene er så mange! Eller slik som meg, ein stolt kriger med sverd som snikdreper med pil og bue mens ho setter fyr på folk & fe og stjeler fra hus og lommer og stæsjer lootet i huset sitt før ho tar av på den kule hesten sin. :gjeiper: Eg er egentlig litt skuffet over noen av questene og quest-line i de forskjellige gruppene (tjuveguild osv). Syns de var bedre og morsommere i Oblivion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. november 2011 #209 Del Skrevet 22. november 2011 Hvilken race er du, Apophis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 22. november 2011 #210 Del Skrevet 22. november 2011 Åå, jeg har så lyst på Skyrim! Bare redd jeg skal bli altfor, altfor hekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 22. november 2011 #211 Del Skrevet 22. november 2011 Du må forbedre skillen din, enten ved å trene hos ein person og betale for det, eller bruke magien ein god del for å få opp skillen. Ved bedre skill får du satt poeng der du vil oppgradere, men du må gjerne ha perken før den du egentlig vil ha for å kunne få den (følge linja i stjernebildet liksom, du kan ikkje hoppe over eit punkt). Jeg velger den første på stjernebildet, men det fungerer ikke å oppgradere. Det er ikke bare på destruction det er sånn. Er det bare meg som ikke har heeelt kontroll på de forskjellige byene? Begynner å bli godt kjent i Whiterun, men de andre er jeg helt lost i :gjeiper: Blander dem sammen..Glemmer også i hvilken by forskjellige folk bor, så "find on map" er helt nødvendig for min del Tidligere i tråden er det noen som sier at de skal lage en helt ny karakter. Begynner dere fra scratch da? Det høres utrolig kjedelig ut iallefall, å ta samme quests igjen etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 22. november 2011 #212 Del Skrevet 22. november 2011 Hvilken race er du, Apophis? Dark elf Spilte som det hver gang eg spilte Oblivion og ein gang i Morrowind, så eg fant ut at eg ville fortsette som den rasen i Skyrim Jeg velger den første på stjernebildet, men det fungerer ikke å oppgradere. Det er ikke bare på destruction det er sånn. Er det bare meg som ikke har heeelt kontroll på de forskjellige byene? Begynner å bli godt kjent i Whiterun, men de andre er jeg helt lost i :gjeiper: Blander dem sammen..Glemmer også i hvilken by forskjellige folk bor, så "find on map" er helt nødvendig for min del Tidligere i tråden er det noen som sier at de skal lage en helt ny karakter. Begynner dere fra scratch da? Det høres utrolig kjedelig ut iallefall, å ta samme quests igjen etc. Ja, men om du er ute etter den fjerde perken i stjernebildet, så må du ha valgt de tre foran først. Og skillen din må også være høg nok (det står hvilken skill som trengs på perken du vil ha). Eg har full kontroll, men surrer litt i blandt. Men hvor folka bor, det husker eg aldri så eg er nødt til å gå til questen og velge å vise på kartet for å finne de igjen :gjeiper: Litt kjedelig er det nok, men det er jo slik at folk reagerer forskjellig på de forskjellige rasene og noen av questene kan man gjøre på forskjellige måter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. november 2011 #213 Del Skrevet 22. november 2011 cellar: Jeg er en av dem som har laget flere karakterer, er på min tredje nå. Og det er litt av poenget - jeg gjør ikke de samme quests. Med min første gjorde jeg main quest og noen misc quests. Med min andre gjør jeg College of Winterhold, og min tredje er Thieves Guild. Så vil jeg ha en fjerde for Dark Brotherhood, og kanskje en femte for ren RP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 23. november 2011 #214 Del Skrevet 23. november 2011 Noen fleire som brukte ganske mange levler på å finne ut at det var ein sprint-knapp? :gjeiper: Kan noen forklare hvordan eg charger opp igjen våpen, klarte å trykke vekk meldingen før eg fikk lest den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 23. november 2011 #215 Del Skrevet 23. november 2011 Føøøk, de tre siste ordene/shout jeg har funnet har jo vært samme Animal allegiance. Gidd det da... ER det foresten flere enn meg som sliter med å velge vei å gå? Ser noen bygger flere karakterer, jeg vil at min søte Dark Elf med det klingende navnet Prisoner skal gjøre alt Jeg vil være både tyv, snikmorder og supermage! Vet ikke helt hva jeg skal prioritere Og hvordan har dere klart å få kontakt med Dark Brotherhood? Jeg har blitt forsøkt drept 2 ganger, så nå leiter jeg etter denne Astrid, men noen tips til å få fortgang i veien mot å bli snikmorder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. november 2011 #216 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg er på figur nr 2 nå, uten å egentlig ha kommet noe vei med min første... Etter 21 levler, fant jeg ut at jeg ville spille med en sånn øglemann isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 23. november 2011 #217 Del Skrevet 23. november 2011 Føøøk, de tre siste ordene/shout jeg har funnet har jo vært samme Animal allegiance. Gidd det da... ER det foresten flere enn meg som sliter med å velge vei å gå? Ser noen bygger flere karakterer, jeg vil at min søte Dark Elf med det klingende navnet Prisoner skal gjøre alt Jeg vil være både tyv, snikmorder og supermage! Vet ikke helt hva jeg skal prioritere Og hvordan har dere klart å få kontakt med Dark Brotherhood? Jeg har blitt forsøkt drept 2 ganger, så nå leiter jeg etter denne Astrid, men noen tips til å få fortgang i veien mot å bli snikmorder? På et eller annet tidspunkt kommer du til å høre et rykte om en gutt som prøver å kontakte Dark Brotherhood, prøv å finne ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 23. november 2011 #218 Del Skrevet 23. november 2011 Sånn av ren nysgjerrighet, fortell litt om karakterene deres da Jeg har en Breton-jente med blondt hår og arr i ansiktet; hun dual-wielder sverd og er en røver på lockpicking og alchemy, og er involvert med Thieves Guild (Alltid rogue eller dex fighter, uansett hva jeg spiller ) Har en tendens til å bli veldig glad i spillkarakterene mine; om jeg lager flere av dem blir det bare rot for min del. Jeg begynte først på en, og så var jeg litt misfornøyd med hvordan jeg hadde satt henne sammen, så lagde meg en til - nesten helt lik, bare bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 23. november 2011 #219 Del Skrevet 23. november 2011 Og hvordan har dere klart å få kontakt med Dark Brotherhood? Jeg har blitt forsøkt drept 2 ganger, så nå leiter jeg etter denne Astrid, men noen tips til å få fortgang i veien mot å bli snikmorder? Hos meg kom det ei dame mens jeg sov. Har også møtt på en fyr som lette etter Dark Brotherhood, så det er flere måter en kan komme i kontakt med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 23. november 2011 #220 Del Skrevet 23. november 2011 Dreper du en uskyldig person, så er jeg ganske sikker på at du får besøk fra Dark Brotherhood. Var ihvertfall slik i oblivion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå