Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Det har kanskje blitt nevnt, men hva gjør jeg for å kunne gå med mere vekt? har bare spilt noen få timer og jeg får ikke tatt med meg mye fra huler og andre steder før jeg er full-lastet. Blir mye farting inn og ut av byene for å selge det jeg har funnet for å så å fortsette utforskingen der jeg slapp, det gjelder da spesielt rustninger og våpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har kanskje blitt nevnt, men hva gjør jeg for å kunne gå med mere vekt? har bare spilt noen få timer og jeg får ikke tatt med meg mye fra huler og andre steder før jeg er full-lastet. Blir mye farting inn og ut av byene for å selge det jeg har funnet for å så å fortsette utforskingen der jeg slapp, det gjelder da spesielt rustninger og våpen.

Man kan jo ikke få med seg alt.

Jeg pleier bare å se på hva ting er verdt i forhold til hva de koster, og kaste ting med dårlig vekt-verdi ratio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke få med seg alt.

Jeg pleier bare å se på hva ting er verdt i forhold til hva de koster, og kaste ting med dårlig vekt-verdi ratio.

Enig, men jeg trodde jeg kanskje det fantes en perks som gjorde meg sterkere slik at jeg kunne frakte mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bære med deg mer hvis du øker Stamina når du går opp i level. :)

Takk!

Hva er det lurt å velge mellom av magi, stamina og health i starten av spilllet?

En annen ting, når jeg er i "Whiterun" kan jeg ta ting som ligger på bord, skap og hyller, eller blir jeg da tatt for å stjele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Hva er det lurt å velge mellom av magi, stamina og health i starten av spilllet?

En annen ting, når jeg er i "Whiterun" kan jeg ta ting som ligger på bord, skap og hyller, eller blir jeg da tatt for å stjele?

Om det står "steal" med rød skrift så blir du mest sannsynlig tatt for å stjele, hvis ikke er det fritt fram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok, fantastisk bra spill men blir litt forvirra av alle perks, magi og annet....mye å ta tak i her så jeg får bare ta det rolig, kose meg og utforske. Har ikke spilt denne type rollespill før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kanskje blitt nevnt, men hva gjør jeg for å kunne gå med mere vekt? har bare spilt noen få timer og jeg får ikke tatt med meg mye fra huler og andre steder før jeg er full-lastet. Blir mye farting inn og ut av byene for å selge det jeg har funnet for å så å fortsette utforskingen der jeg slapp, det gjelder da spesielt rustninger og våpen.

http://penny-arcade.smugmug.com/photos/i-PPTPkRk/0/L/i-PPTPkRk-XL.jpg

Kjenner du deg igjen?

Som andre sier her, du trenger ikke å ta med deg ALT. Penger er veldig lett å få tak i, vil du merke fort :)

Hvorvidt du burde velge Magika, Health eller Stamina kommer litt an på hva du velger å satse på. Jeg økte health mye i starten, deretter litt magika. Har ikke økt staminaen så veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://penny-arcade.smugmug.com/photos/i-PPTPkRk/0/L/i-PPTPkRk-XL.jpg

Kjenner du deg igjen?

Som andre sier her, du trenger ikke å ta med deg ALT. Penger er veldig lett å få tak i, vil du merke fort :)

Hvorvidt du burde velge Magika, Health eller Stamina kommer litt an på hva du velger å satse på. Jeg økte health mye i starten, deretter litt magika. Har ikke økt staminaen så veldig mye.

hehe ja, det er meg i et nøtteskall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette har vært behandlet i tråden men,... Buggen som forsinker spillet er et problem. Det går tregere og tregere og at par ganger har hele PS3 en låst seg.

Finnes det en batch til denne og hvordan laster jeg den ned. Vil gjerne ha et konkret svar, ikke et "den ligger sikkert på hjemmesiden dems" svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men jeg trodde jeg kanskje det fantes en perks som gjorde meg sterkere slik at jeg kunne frakte mer

Det er en perk i pick pocket stjernetegnet, som gjør at du kan bære 100 "kilo" mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette har vært behandlet i tråden men,... Buggen som forsinker spillet er et problem. Det går tregere og tregere og at par ganger har hele PS3 en låst seg.

Finnes det en batch til denne og hvordan laster jeg den ned. Vil gjerne ha et konkret svar, ikke et "den ligger sikkert på hjemmesiden dems" svar..

Den har kommet, og den lastes automatisk ned, om du har internett på konsollen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har kanskje blitt nevnt, men hva gjør jeg for å kunne gå med mere vekt? har bare spilt noen få timer og jeg får ikke tatt med meg mye fra huler og andre steder før jeg er full-lastet. Blir mye farting inn og ut av byene for å selge det jeg har funnet for å så å fortsette utforskingen der jeg slapp, det gjelder da spesielt rustninger og våpen.

Når du tar "level up" på stamina så får du bedre bærekapasitet. Du har også en "perk" på lommetyveri (pickpocketing) som heter "extra pockets" gjør at du får bedre bærekapasitet (+100). Så øv på lommetyveri (husk F5/quicksave foran hvert offer) og "level up" til du får denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det står "steal" med rød skrift så blir du mest sannsynlig tatt for å stjele, hvis ikke er det fritt fram :)

Du blir bare tatt hvis noen faktisk ser deg. Hvis det ikke er noen andre i rommet så kan du bare raske med deg alt du ønsker.

Som andre sier her, du trenger ikke å ta med deg ALT. Penger er veldig lett å få tak i, vil du merke fort :)

Fortell, fortell! Jeg har fortsatt ikke klart å finne noe sted jeg kan selge alle de dyre smykkene mine :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir bare tatt hvis noen faktisk ser deg. Hvis det ikke er noen andre i rommet så kan du bare raske med deg alt du ønsker.

Fortell, fortell! Jeg har fortsatt ikke klart å finne noe sted jeg kan selge alle de dyre smykkene mine :(

Well, nå har ikke jeg perk'a speech noe særlig, så jeg får kanskje ikke like mye for ting som deg? Jeg har ikke problemer med å selge dyre ting, så lenge jeg fordeler det utover flere selgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den har kommet, og den lastes automatisk ned, om du har internett på konsollen din.

Utmerket, men av en eller annen grunn har jeg ikke nettforbindelse på PS3. Jeg har imidlertid trådløst internett. Hjelper det ?

Hilke løsninger finnes ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg fikset det forresten. Jeg må være jævli smart!

Mye smartere enn meg, for min er bare automatisk tilkobla, dermed aner jeg egentlig ikke hvordan man må fikse det, om man gjør det manuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye smartere enn meg, for min er bare automatisk tilkobla, dermed aner jeg egentlig ikke hvordan man må fikse det, om man gjør det manuelt.

Ikke helt automatisk tror jeg så du har nok gjort noe riktig en gang i tiden..

Men det kan jo være en stund siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...