Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest PurpleLady

Ja, det kan fortsatt være mulig, testene kan vise falsk negativt, men aldri falsk positivt. Hvis f.eks EL er forskjøvet, kan testen vise falsk negativt fordi det er for tidlig... Så hvis TR ikke har kommet, er det fortsatt mulig! :) Så vi får håpe litt til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hei! Irriterende dette med tester og sånn! TR har enda ikke vist seg, men hvis ikke det er innbilning, så kjenner jeg noe "stikk" i magen av et eller annet slag. Bare og til. Men det er nok ingenting.

Nå sitter jeg i bilen med to venninner på vei hjem etter å ha være i julebesøk hos en annen venninne.:) vi har spist pinnekjøtt! Det eeer så godt, det!

I morgen skal jeg på jobb klokken 12. Håper det går fort over og at folk ikke er for lat til å lage mat selv :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Nå sitter je i sofan og slapper av før jeg skal på jobb. Æsj.. Hater å jobbe i helgen. Men jeg gjør det jo aldri da, så en arbeidsdag på 5 timer kan ikke være så ikke. Siler verre for den som jobber kveld.. Vil jeg tro :sjenert:

Ja, i dag er jeg altså IKM+ 3.. Kan det stemme? Fortsatt ingen tegn what so ever :sjenert:

I går på julefesten tok jeg meg et halvt glass vin og en sigg. Kjenner jeg godt kunne vært foruten siggen. Hilste på å bli kvelt når venninnen min tok seg en røyk da vi kjørte hjem :fnise:

Etter jobb i dag skal jeg opp til min tante for å feire bursdagen til min lille herlige kusine! Blir hun 7 eller 8, mon tro? Klarer aldri følge med :fnise:

Ellers har jeg en deilig uke foran meg hvor jeg bare skal på job tirsdag og lørdag. Den siste helgen jeg skal jobbe! Noen sinne håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Adeline! :kaffekopp:

Jeg er stordrikker av kaffi.. Ser ikke helt hvordan det skal bli mulig å kutte det ut om jeg skulle bli gravid.. :sjenert:

Håper du får en super dag på jobben. Fem timer på en søndag

er godt for lommeboken og samvittigheten, og ikke så omfattende at det ødelegger resten av dagen om du har andre planer i tillegg!

IKM+3 er spennende! Forrige syklus hadde jeg IKM+5, (eller kanskje det heter KM når man egentlig ikke har begynt å prøve?) så jeg begynte å jo å lure helt på slutten... Det var bare syklusen som tullet med meg og gav meg 33 dager i stedet for de 28-29 jeg er vant til. Men som sagt, vi hadde ikke begynt å prøve og bruker foreløpig kondom. Temaet er forøvrig tatt opp, og av praktiske årsaker gir vi oss selv 4-5 måneder til før vi lar naturen ta over og bestemme for oss :lur:

Endret av Filippie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Hei! Kaffien har jeg absolutt ingen problem med. Drakk mye kaffi en periode, men ble aldri hekta på det! Verre tror jeg det blir med snusen.. :fnise: Men blir jeg gravid tror jeg at det går veldig bra. For da har jeg en veldig god grunn:)

Ååårh! Jeg kjenner jeg kommer til å bli skikkelig forbanna om TR kommer snikende. Blir som den sier: fuck off :fnise: jeg tror mener i allefall å huske et TR har kommet ganske presis rundt da jeg forventet den. Da har murringer og litt vondt i ryggen kommet. Og jeg har følt at TR er på vei. Men ikke denne gangen... Og det er så forvirrende!

Kan ikke telle på èn hånd hvor mange tester jeg har tatt i 2011 fordi jeg trode at jeg kanskje var gravid. Og alle var jo selvfølgelig negativ. Så alt i alt stoler jeg ikke på verken hodet mitt eller kroppen min lenger

Da jeg var gravid for 3 år siden (endte jo i sa), blødde jeg neseblod omtrent hele tiden og jeg følte på me at det var noe anerledes. Og etter det har jeg bare innbilt meg ting. :kjefte: frustreeert :fnise:

Dere begynner etter jul da? Det var egentlig vår plan også.. Men jeg gadd ikke vente iom at det kanske tar tid å prøve og at jeg faktisk skal være gravid i 9 mnd :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det ofte sånn at hodet tuller med en :sjenert: Det skjedde meg meg, jeg har alltid hatt regelmessig :dåne:

Men jeg krysser fingrene for at den ikke dukker opp, og at du plutselig sitter med en positiv test i hånden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så frustrerende at du er over IKM, men fortsatt har negative tester!! Men da er det jo i hvert fall fortsatt håp da :jepp:

Håper søndagen din på jobb har vært grei, selv om jeg er enig i at det er kjipt å jobbe søndager ja.. Jobbet i klesbutikk mens jeg studerte, og da jobbet jeg alltid alle søndagene før jul. Husker fortsatt godt at jeg syntes det var noe dritt og at de ekstra pengene jeg fikk for det egentlig ikke veide opp så mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ja, har bare tatt èn test da. Det var i går. Så får se da, hva tiden bringer!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobb! Dagen begynte ganske roling, men i 4- tiden eksploderte det med bestillinger. Da er det ekstra kjekt at den andre kokken kommer på jobb når det er på sitt verste! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Huff.. Her ligger jeg i sengen med smerter i ryggen som bare det:(

Av og til begynner det å svi i ryggen.. I midten på en måte.

Når jeg kom hjem fra jobb i dag begynte jeg å rydde litt.. Og så satt jeg med ned pp gulvet og begynte å pakke inn gaver og da ble det enda verre enn da jeg var på jobb!

Siden det har jeg ikke orket/ klart å sitte eller bevege meg noe særlig. Så nå ligger jeg her da...er sulten også... Vil ha mcdonals. Men kjæreste sier vi gjør det i morgen.

Men jeg vil jo ha nåå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Nei, det er det nok ikke.. Har problemer med ryggen til vanlig. Født med klumpfot og skeiv ryggrad. Så det er jo vare supert. Hehe! Men det er bare ryggen som blir helt dust av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det nok ikke.. Har problemer med ryggen til vanlig. Født med klumpfot og skeiv ryggrad. Så det er jo vare supert. Hehe! Men det er bare ryggen som blir helt dust av og til...

Aha! Det var "godt" å høre. Misforstå meg rett! Vil ikke ha noen tante hos deg! :)

Hørtes iallefall ikke veldig godt ut. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adeline*Jouvin

Hehe:) misforsto rett;) nei takten kan bare skygge av banen altså!men da forventer jeg at det skal være liv i magen og ikke bare takten som ikke "rakk trikken".

Ønsker meg ny tante :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Å, jeg har også skeiv ryggrad :fnise: Har heldigvis ikke hatt noen store problemer med ryggen enda jeg da *bank i bordet*. Høres ikke noe godt ut, håper du blir bedre snart :klemmer:

Det eneste jeg har problemer med er ekstrem stivhet i nakken, men det er nok mer pga de to fordelene enn ryggen :ler: Men da jeg fant ut at jeg hadde skreiv ryggrad (fant det ut plutselig i tenårene, bøyde meg fremover og mamma sa: oi!) fikk jeg time hos fysioterapeut og tips til ryggøvelser jeg kunne gjøre. Er nok ikke så flink til å trene ryggen som jeg burde da :sjenert:

Jeg krysser fremdeles fingrene for at du har en spire i magen! Dette er jo skikkelig spennende :strix: Har du tenkt å teste igjen snart, eller skal du vente litt og se om TR kommer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Meg og deg, altså :fnise:

Jeg har gått til polaritetsterapi to ganger nå og det er utrolig godt! Kort og enkelt kjenner/ trykker hun på steder på kroppen du ikke "visste" om.. Jeg er ganske stiv i nakken også. Og det går jo ned til skuldrene og ryggen osv.. Og hun trykker på skallebeinet rett over nakken, finner knuter som hun jobber med osv. Hun fant ut at jeg hadde noe brusk på ryggraden også:/

Det er jo litt alternativt også, da. Men ikke mer enn at hun kjenner på energien din:) min kom veldig fort og hun sa at jeg måtte være en kreativ person:) noe jeg vil si stemmer :sjenert:

Uanseeett: Jeg vet ikke om jeg skal teste igjen.. Tør ikke, for å være helt ærlig. Blir så eitrane lei av negativt svar :gjeiper: Jeg har iallefall tenkt å vente en stund før jeg tester igjen. Er så kjedelig å bruke penger på en test som uansett blir negativ :sjenert:

Hvem vet, kanskje jeg blir en av de damene på "ops jeg er gravid", som ikke visste det før fødselen? :fnise: måtte iallefall vært en knøtt liten baby i såfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skjønner ikke hvordan du greier å ikke teste noe mer jeg altså! Helt imponert, for jeg er helt desperat etter å teste selv i dagene rundt IKM. Det er jo så spennende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...