Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Adeline*Jouvin

Det er vel bare det at jeg er så lei negative svar, rett og slett. Også kOster jo testene penger :sjenert:

I dag er jeg altså IKM+5! hallo i luken, sier jeg bare... Kanskje jeg skal ta en test... Om noen dager :fnise:

Ellers går det bare bra:) ryggen er bedre, men venter bare på at smertene skal komme tilbake nå som jeg er på jobb. I går kjøpte jeg et pc-spill :sjenert: Det er sims, bare at det et middelalderen :fnise: Jeg synes sånne spill er kjempe gøy, jeg! Fantastisk tidsfordriv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare det at jeg er så lei negative svar, rett og slett. Også kOster jo testene penger :sjenert:

I dag er jeg altså IKM+5! hallo i luken, sier jeg bare... Kanskje jeg skal ta en test... Om noen dager :fnise:

Ellers går det bare bra:) ryggen er bedre, men venter bare på at smertene skal komme tilbake nå som jeg er på jobb. I går kjøpte jeg et pc-spill :sjenert: Det er sims, bare at det et middelalderen :fnise: Jeg synes sånne spill er kjempe gøy, jeg! Fantastisk tidsfordriv!

Kjøper du tester på apoteket? jeg bestiller en haug på ebay og billigetester, funker fint som bare det :)

Oj, da hadde jeg nok tatt en test ganske snart :jepp: men så er jeg testetøs da :gjeiper:

Bra at ryggen er bedre :tommelsmil:

Spill er jo gøy :) Jeg har fortiden dilla på wordfeud på tlf :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Kjøper du tester på apoteket? jeg bestiller en haug på ebay og billigetester, funker fint som bare det :)

Oj, da hadde jeg nok tatt en test ganske snart :jepp: men så er jeg testetøs da :gjeiper:

Bra at ryggen er bedre :tommelsmil:

Spill er jo gøy :) Jeg har fortiden dilla på wordfeud på tlf :nigo:

Ja, jeg kjøper på apoteket :sjenert: Burde vel kanskje satse på billigtester, ja!

Nå nærmer det seg IKM+6 ! så kanskje jeg skal teste da? :fnise: Men da kommer jeg til å bli skikkelig irritert om den blir negativ!!! Æææ!

Søren.. Har spilt helt siden jeg kom hjem! Det er ikke bra :fnise:

Fikk telefon fra sjefen min isted, som da at noen hadde stjelt masse mat fra fryseren i kjelleren og pcen som sto på kontoret hans!! Jeg skjønner ikke hvordan de fikk det til! Jeg var på jobb fra 10- 17 i dag og var oppe hele tiden. Da ser jeg hvem som kommer inn på kjøkkenet via personalinngangen og om det er noen i restauranten. Men det er jo mulig at de har sneket seg ned når jeg ikke så, da? Men hallo!! Hvordan skulle de ha kommet seg ubemerket opp igjen med pc og mat???

Synes det er ganske ekkelt, jeg :sjenert: tenk om jeg hadde oppdaget de også hadde noe skjedd :sjenert:

Det har skjedd en gang før, at noen har kommet inn og stjelt jobb-mobiler og personalkort. Og da var jeg også på jobb også!!

Men jeg må være litt synsk, fordi jeg hadde en følelse på at noen kom til å komme seg inn og ta noe på jobben.. Også har jeg tenkt i flere dager at: Snart kommer jeg til å se en edderkopp på veggen! Og vet du hva? I dag skjedde det :fnise:

Nei, jeg er nok ikke synsk, men en smule rar.. :)

I dag fikk jeg forresten et skikkelig stikk helt nede på magen på venstre side! Det var ikke godt, med andre ord. Lurer, lurer, lurer på om jeg bare skal ta en test....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Så utrolig spennende!! Åh, sånt stikk nede på venstre side av magen hadde jeg tirsdag kveld... håper det var tidlig graviditetstegn og ikke sen eggløsning... :P

Krysser fingrene for at TR holder seg LANGT unna, og for positiv test!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta en teeeeeeeeest!!!! Jeg blir utålmodig :fnise:

Så teit at noen kom seg inn på jobben din da.. Jeg hadde en slik opplevelse når jeg jobbet på et hotell i Paris, da var det noen som rappa et nøkkelknippe i garderoben til de ansatte (det lignet på pauserommet bak resepsjonen i Hotel Caesar). Så hadde tyvene fått med seg adressen til den som bodde der, og stakk dit og stjal det meste av verdi!! :kjefte: :kjefte: :kjefte:

Kan du risikere å bli mistenkt for å ha tatt tingene siden du var der?

Ha en god dag Adeline

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Har kjøpt 4 tester nå! Så venter spent på at de skal komme i posten:)

Dette er altså andre gang på rad jeg drømmer at jeg er gravid :sjenert: akk...

Når det kommer til stjelingen på jobb så blir jeg nok ikke mistenkt for å ha noe med det å gjøre, nei. Det er ikke noe grunn for det... Men jeg er bare så utrolig nysgjerrig på hvordan de klarer å komme seg inn og ut derfra uten at noen merker det!!

Nå sitter jeg jammen meg å spiller igjen. Men må snart løsrive meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten veldig øm i både brystvorter og bryster i dag! Men så igjen... Det har jeg jo vært før også :sjenert:

Du har jo så mange tegn, frøken!! :sjenert: Men jeg tørr fortsatt ikke gi deg for store forhåpninger da jeg selv har vært borti en haug med symptomer for så at TR har kommet snikende på! Men GUUUUUD så gøy det hadde vært om det faktisk var en liten spire der inne i magen din!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Adeline, jeg skjønner ikke hvordan du holder ut å vente så lenge! Jeg sitter jo her og er superspent på dine vegne selv, og logger meg inn og håper å se noen gladnyheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hei og god morgen!

Artig at dere er mer utolmodig enn meg :fnise: tenker vel at testene kommer i posten enten i dag eller i morgen. Jeg er bare mer tilbakeholden nå og vil ikke få håpet opp, egentlig. Da blir det ikke så skuffende om den er negativ!

I dag skal jeg på kino med min eldste venn som jeg ikke har sett på åååår! Gleder meg! Vi ble kjent da jeg var 6 og han var 7. Så det er vel... 17 år siden! Wow! Og selv om vi ikke har snakket med hverandre på år så er det akkurat som før når vi ser hverandre. Og det er så deilig å ha en sånn venn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt tester! 4 tester for noe og 100:)

Hvor kjøpte du testene dine? Jeg har brukt Clearblue hver gang jeg har testet, men når det koster 150 kr pr stykk, blir det dyrt i lengden! :)

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Hvor kjøpte du testene dine? Jeg har brukt Clearblue hver gang jeg har testet, men når det koster 150 kr pr stykk, blir det dyrt i lengden! :)

Ja, det er svindyrt! Jeg kjøpte mine på billigetester.no. Der har de også clearblue:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Status: IKM+8, fortsatt ingen tegn på TR.

I dag har jeg vært hos min mor og de. Hun har gjennomgått så til de grader dette året, at det halve kunne vært nok. Hun har operert skulderen, blitt sykemeldt ut året, kneet hennes har jobbet helt opp så hun må tappe det, lillebror har skiftet skole pga mobbing og omsorgssvikt fra sin gamle skole, hun har vært i utallige møter med den gamle skolen med både rektor og helsesøster som mangler innhold i toppetasjen og helsesøsteren har vært så ekkel som det går an å være og skrevet bekymringsmelding til barnevernet. Så i dag var de på besøk og så hvordan det var hjemme.

Det er altså helt utrolig hvordan helsesøsteren holder på der borte. Lillebror har vært venneløs i 2 år på den skolen, blitt tisset på, blitt kalt både homo og feit, men INGENTING har blitt gjort. Rektoren sier med hevet hode at skolen hans er fri for mobbing. Og sa at han ikke kunne gjøre så mye med gutten som trengte lillebror inntil et hjørne og pisset på han, fordi den gutten sikkert ikke hadde det så bra.

Helsesøsteren har sagt at lillebror banner masse på skolen, men gamlelæreren hans har bare hørt at han ropte "shut up" en gang i gymmen. Det var det. Ellers er det ingen som banner hjemme og han er så snill som et lam. Så ikke vet jeg hvor hun har fått det fra...

Det alle verste er at skolen hadde mistenkt at lillebror hadde blitt utsatt for overgrep, men ikke gjort noe med det på de 2(!!!) årene!

Så etter masse annet som har skjedd, sendte hun barevernet hjem til mamma.

Det har vært helt grusomt for familien å ha dette over seg. Lillebror har det utrolig godt hjemme, men på skolen har han hatt det elendig. Men han har ikke gitt uttrykk for det heller fordi han synes det er flaut.

Barnevern-damen så absolutt ikke ut til å bekymre seg og spiste til og med middag hos oss :fnise:

Men det er jo bare rutine at de kommer innnom på besøk når de får slike meldinger.

Nå ha lillebror altså skiftet skole og stortrives der! Han har fått venner og er en helt annen gutt enn det han var for bare èn mnd siden.

Men mamma er ikke ferdig med saken enda, da det er flere hun har hatt kontakt med som har opplevd det samme og som har reagert på helsesøsteren.

Mamma mistenker at lillebror har ADD i tillegg..

Ja, masse å fortelle, men liten tid.

Etter besøket hos mamma, møtte jeg kammeraten min i byn. Vi så 50/50 på kino.. Det var en veldig bra film! Handler om en som får kreft. Men den er ikke tragisk på noe vis, men mer jordnær, med innslag av humor.

Han jeg var med mistet broren sin til kreft for en del år tilbake. Så han kjente seg veldig igjen i filmen.

Verdt å se!

I morgen er altså min elskede ferdig med eksamen!!! DA blir det endelig tid til julekos :rodmer:

Endret av Adeline*Jouvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adeline*Jouvin

Nå har vi vært å handlet masse mat til julen! Jeg spiser omtrent ingenting, da. Men jeg liker å ha masse mat i huset. Spiser minimalt med mat...ikke bra.

Nå sitter vi i sofan og slapper av, stearinlys er tent og nå er det snart filmtid! Kongen av Bastøy :) noen som har sett den?

Æsj... Jeg har begynt å fryse skikkelig de to siste dagene. Gåsehud over alt! Tok en varm dusj i sted og nå har jeg på meg en god og fluffy morgenkåpe, pysj og varme sokker:) får håpe det hjelper litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, trodde kanskje du hadde fått dem jeg :sjenert:

Men fryser sier du? Det gjorde jeg i begynnelsen også... Måtte ta lange, varme dusjer hver enste dag og krabbe opp i sofan med masse pledd og fyr i peisen..

Også er du 8 dager på overtid...hmm..dette er spennende :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...