Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest Adeline*Jouvin

Hei, jenter! :goodbye: SÅÅ koselig å komme hjem og se at dere har vært innom!

Planene var egentlig å ha byttedag. Da bytter man bort klær man ellers ville gitt til fretex o.l. Men hun ene ble syk på kvelden og kunne derfor ikke komme. Så det ble bare meg og èn annen venninne. Og hun kom rett fra jobb og hadde ikke med seg klær.. Så da fikk hun bare masse klær i stedet for å bytte:) skulle kvitte meg med de uansett!

Ja, herreguud... Denne ventingen er skikkelig kjedelig! Vil bare vite det og få det overstått :fnise:

Har begynt å tvile litt på EL, da :sjenert: husker liksom ikke hvordan jeg hadde det iht. utflod og sånn :sjenert:

For man kan visst merke det litt? Eller.. Huff.. Nei, nå vet jeg ikke. Kommer ikke TR på tordag, dar jeg nok en test i helgen! Ææææ... Det er litt skummelt og litt gøy :fnise:

Var ferdig på jobb for èn time siden! Deilig å komme hjem og vite at jeg har fri i 2 dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adeline*Jouvin

Våknet i dag av at jeg spurte kjæresten: Kan ikke du lage den siste pizzaen?

Men jeg tror det var en drøm. For han hadde ikke hørt noe :fnise: Sånn går det vel når omtrent det siste jeg gjør er å mekle ørten pizzaer til sultne kunder :fnise:

Nå befinner jeg meg på en koselig cafè i mini sentrum. Snøen ligger som den aldri har gjort før og kulden har virkelig satt inn! Herlig!

Men det var litt ekkelt å kjøre.. Har en litt pinglebil. Så når jeg kjører i 30 og bremser, føles det ut som et "flintstone"-brems. :fnise:

Forrige gang jeg satt på denne cafeèn, satt jeg på samme bord som

Harald fra Senkveld :gjeiper: Kan skrive under på at jeg skvatt litt når jeg så hvem det var :fnise:

Etter frokost/lunsj med min tante (tante høres gamelt ut. Men hun er ikke 40 en gang :fnise: ), skal jeg på polaritetsterapi! Har en del problemer med ryggen min, da jeg ble født med klumpfot.. Men det er ikke et handicap, vell å merke.

Så hun skal kna og jobbe med ryggen min i dag.

Det blir diiigg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hei! Ja, i dag er det IKM! men ingen tegn enda! Absolutt ingen :sjenert:

Jeg har forresten lært me å strikke igjen! Har faktisk strekkjer en liten babysokk! Men har ikke syting.. Så kan ikke sy de sammen enda:(

Kommer tilbake med mer! Nå skal det spises Picolinis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Hurra, ingen tegn på TR er jo supert! :hoppe: Bare et par dager igjen til testing nå! :popcorn:

Åå, jeg har også lyst til å strikke babysokker! Jeg kan det helt grunnleggende som å legge opp, felle av, rett og vrang osv, men det blir som regel aldri noe utav det og jeg gir opp :fnise: Men jeg skal klare å lage babysokker en vakker dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Åh, så spennende!!! Håper TR holder seg LANGT unna!!

Jeg hadde en runde i sommer der jeg strikka noen par med babysokker. De sokkene der trenger man ikke å sy sammen heller ;) Det er så koselig å strikke babyting! :rodmer: (også blir de så fort ferdige :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Allå! Den har ikke kommet i kveld heller.. Får bare vente å se, gitt!

Ah.. Når det gjelder strikking... Jeg har nå strikket ett par babysokker! Men... Jeg suger nyrestein når det kommer til å sy de sammen. Den ene er liksom en sokk. Det er grei. Men den andre? Den ser ut som en sovepose for mus eller noe :fnise::sjenert: Så nå er eg litt oppgitt! Har brukt HEEELE dagen på å strikke.. Også blir det.. Sånn? :fnise:

Og når det kommer til oppskrifter, må jeg ha det inn med teskje! Har bare en type garn og strikkepinner som er 4,5? Eller var det 3,5... De er iallefall ikke så store da.. Også henger de sammen med en sånn plastikk-dings.. :fnise: skjønner dere? Heeelt blåst.

Den ene oppskriften jeg fant var veldig grei og forklarte alt steg for steg.. Kan ikke ha noe mer komplisert enn det, jeg!

Kommer ikke TR til helgen, tenker jeg å teste! Kjenner jeg blir litt furt om den kommer nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg borte fra KG en liten uke og når jeg stikker innom er det jammen meg action i gården!!! Dette er utrolig spennende Adeline, jeg klapper og heier fra kontoret mitt :popcorn:

Hold oss oppdatert de neste dagene er du snill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hei! Koselig at du kom tilbake! OG ikke minst heier fra kontoret!

I dag er det jobb om 30 min og etter jobb skal jeg vokse leggene, noe som blir utrolig deilig da jeg har søikket og spart en stund nå.. Minner mer om apebein :fnise:

Absolutt ingen tegn på TR i dag heller..

Faktisk ingen symptomer på verken det ene eller andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macaron

Så utrolig spennende at TR fortsatt holder seg unna, Adeline!! Skjønner nesten ikke at du greier å vente til i morgen engang jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Oj! Det er visst lørdag i morgen! Da skal jeg teste! :fnise:

Nå sitter jeg med lillebror og mr.kjæreste og ser på Rango! Har gått i ett i hele dag så nå orker jeg nesten ikke å løfte en finger!

Har planer om å sjekke innom bøkene deres senere! Men nå er det filmtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Endelig seng<3

I dag begynte jeg på jobb klokken 10. Dagen startet rolig og systemet streiket.. Men det var vel bare 1-2 bestillinger som kom uansett.. Så dagen gikk rolig for seg, helt til 15:30. PANG!! det virket som om hvert eneste menneske i området nektet og lage middag. Så da måtte jeg gjøre det, da :sukk:

Det ble så travelt at jeg ikke rakk å heve flere bunner.. :sukk:

Av og til blir jeg skikkelig irritert på folk som bestiller pizza hele tiden.. Også skal de gjøre det samtidig?! :fnise:

Men men.. Det finnes verre ting!

Etter jobb, måtte jeg skynde meg til sentrum for da hadde jeg nemlig en time for å vokse leggene! Herreguuuud.. Jeg hadde glemt at det faktisk gjorde vondt. For 1 år siden fikk jeg både brasiliansk, legg og hele pakken da vi skulle på ferie. Da begynte de med brasiliansk. For det var nemlig det vondeste.. Og da synes jeg at leggene og resten bare var barnemat :fnise: For brasiliansk? Det er ikke deilig.

Men i dag fikk jeg ganske så vondt. På slutten spurte hun om hun skulle nappe ut de siste hårene som ike kom med.. Og da måtte jeg pent avslå :fnise:

Damen var utenlansk, da.. Så jeg fikk en følelse av at hun trodde jeg ikke var fornøyd med henne. Så eg forsikret henne om at jeg var veldig fornøyd, men var så øm at jeg ikke klarte det.

Etter totalt 25 minutter i ekkelt regn var jeg tilbake i bilen da jeg ble oppringt av min mor som spurte om lillebror kunne komme på besøk. Han, min mor og far har vært igjennom et helvette med skolen han gikk på. Inkompitente lærere, helsesøster og rektor som nekter for at det finnes mobbing på skolen :kjefte:

Det gikk faktisk så langt at han ble tisset på i skolegården av en liten drittunge. Og når mamma og lillebror var i møte med rektoren, sa han at han som hadde gjort dette hadde det sikkert ikke så lett. Så de måtte behandle dette på en delikat måte. DELIKAT måte??? Hva med pissing på en medelev kan behandles delikat?

Uansett: mobbingen og utstøtelsen varte i 2 år. Og etter 2 år var mamma i kontakt med helsesøsteren som spurte mamma om hva de skulle gjøre. Idiot.

Men nå har han skiftet skole og trives myyye bedre. Nå er han en glad gutt som har venner han leker med på skolen.

Vel, det var nok en digresjon.

Han var i allefall på besøk hos oss i dag og så "Rango". Utrolig artig film:)

Nå ligger jeg her i sengen og kjenner litt stikkinger på høyre side på magen rett under/navlen. Men det er nok ingenting. Innbilning!

Men tror jeg tester i morgen uansett. Ingen tegn på IKM enda. Vil det si IKM+2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PurpleLady

Ånei! :klemmer: Er de nå man skal klamre seg til håpet om at tester kan vise feil negativt, men alltid har rett når de viser positivt?

Håper du får en fin helg, selv om testen var en stor skuffelse! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikkje gitt opp håpet helt enda Adeline, IKM har såvidt passert og du har fremdeles ingen tegn til TR? Da tester du igjen om noen dager!

Krysser fingrene for deg, jeg.

God helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...