Gjest Månestjerne Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 (endret) slettet Endret 11. november 2011 av Månestjerne 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Jepp, og her feiler blant annet SOS Rasisme veldig. De har opprettet et slagord "Ingen nazister i våre gater" som de synger til SIAN når de har stand. Tydeligvis har blitzere veldig lav intelligens når de kan blande så kraftig. Faktisk vil jeg våge meg å si at veldig mange islamofober er sionister i større eller mindre grad. 2
Gjest Christian Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Mange i dag kaller folk for nazister hvis de er negative til foreksempel muslimer. Men det mange folk ikke har fått med seg er at under 2. verdensrig så sammarbeidet tyskerne og muslimene. Så hvordan kan det da være nazisme å være negative til muslimer? (Ikke at det er bra å være negativ til muslimer, men man misbruker ordet nazist). Dagens nazisme er ikke islamfobi men jødehat. Det var jødene som var undertrykt under 2.verdens krig, ikke muslimene. I dag er det ekstremt jøde hat, alle har vel hørtskjellsordet "jævla jøde før"? Om det er noe som er "dagens nazisme" så er det jødehat. Det var trossalt jødene som det gikk ut over under 2 verdenskrig, ikke mulismene. I motsetning til SV-kjerringene her inne, så vet opplyste menn som meg en hel del. Les og bli vis. http://www.middle-east-info.org/gateway/antisemitism/index.htm http://www.antisemittisme.no/?p=1545 Islam=Nazisme 2
Gjest Månestjerne Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 (endret) Jepp, og her feiler blant annet SOS Rasisme veldig. De har opprettet et slagord "Ingen nazister i våre gater" som de synger til SIAN når de har stand. Tydeligvis har blitzere veldig lav intelligens når de kan blande så kraftig. Faktisk vil jeg våge meg å si at veldig mange islamofober er sionister i større eller mindre grad. sletet Endret 11. november 2011 av Månestjerne 2
Gjest Badabing Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Har hørt jævla muslimer oftere enn jævla jøder for å si det sånn. Har ikke lagt merke til noe jødehat. 2
Cuckold Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 (endret) Har hørt jævla muslimer oftere enn jævla jøder for å si det sånn. Har ikke lagt merke til noe jødehat. Tatt i betraktning at det er 100 ganger så mange muslimer som jøder i dette landet skulle det jo vært rart om du ikke også hadde hørt uttrykket "jævla muslim" oftere enn "jævla jøde" - det er jo svært få jøder i Norge, anslagsvis bare 1500 på landsbasis. Men de som er her hetses på en helt annen måte enn noen annen gruppe: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.7664103 33 prosent av jødiske barn rammes av rasisme ofte, mens bare 5,3 prosent av muslimske barn opplever det samme. Nå varsler byrådslederen tiltak. Endret 9. november 2011 av Cuckold 2
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Det er jo litt ironisk, at de bruker ordet nazist når noen muslimer sammarbeidet med tyskerne under 2 verdenskrig.. Og itillegg er det mye jødehat i det miljøet.. Du finner nok flere nordmen som samarbeidet med Tyskerene under 2 verdenskrig en muslimer.
Gjest Månestjerne Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 (endret) Har hørt jævla muslimer oftere enn jævla jøder for å si det sånn. Har ikke lagt merke til noe jødehat. slettet Endret 11. november 2011 av Månestjerne 1
Gjest Badabing Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 Jeg har aldri hørt ordet "jævla muslim", "jævla jøde" derimot har jeg har hørt så mange ganger av muslimer og ikke-muslimer at jeg ikke har telling. Du får lese litt i forumet her, det er jo nesten ikke annet enn negative tråder om muslimer her i Aktuelle saker. Og her inne er vi attpåtil voksne mennesker også, stort sett.
Tabris Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 Jeg har aldri hørt om noen som blir kalt nazister for å være negative mot muslimer. Det jeg har hørt, og det jeg selv har sagt flere ganger, er at holdningene mange viser mot muslimer i dag kan minne om holdningene mange hadde mot jøder i Europa på 30-tallet (før nazipartiet slo gjennom i Tyskland). 1
Gjest D_flatmajor Skrevet 9. november 2011 #11 Skrevet 9. november 2011 Joda. Men "høyreekstremisme i dag" er ikke nødvendigvis nazisme da, det skal sies. Synd at folk ikke klarer å skille begreper, enig i det. 1
Gjest Christian Skrevet 9. november 2011 #12 Skrevet 9. november 2011 Du får lese litt i forumet her, det er jo nesten ikke annet enn negative tråder om muslimer her i Aktuelle saker. Og her inne er vi attpåtil voksne mennesker også, stort sett. Du er "anti-rasist" ikke sant ? Les deg litt opp om Islam du. Begynn med denne: http://www.sharia.no/ SHARIALOVEN TIRSDAG 9. OKTOBER 2007 Vokt dere, vanhellige nordmenn. Det kommer en dag da Koranen, Hadit og Ijma skal knuse de vanhellige og spre respekt for Imami-Shi'i, usul al-fiqh, Profetens og de 12 imamers praksis. لا إله إلا الله ومحمّد رسول الل Det finnes ingen Gud unntatt Allah, og Muhammed er Hans sendebud. Muhammed lærte oss at innføring av sharia gjennom fiqh, med tvang, utryddelse av de vanhellige og de hellige skriftene over alle folkeslag er den ene vei. Muhammed lærer oss at disse lovene står over alle folkeslag: Alle borgere må be fem ganger hver dag. Hvis det er tid for bønn, og du blir tatt mens du gjør noe annet, vil du bli pisket. Alle menn skal ha skjegg. Den riktige lengde er minst en knytteneve under haken. Hvis du ikke overholder dette, vil du bli pisket. Alle gutter skal gå med turban. Gutter fra første til sjette klasse skal ha svarte turbaner, gutter over sjette klasse skal gå med hvite turbaner. Alle gutter skal være kledd i islamske klær. Skjortekrager skal kneppes. Sang er forbudt. Dans er forbudt. Kortspill, sjakk, hasardspill og drageflyging er forbudt. Å skrive bøker, se film og male bilder er forbudt. Hvis du holder parakitter, vil du bli pisket. Fuglene dine vil bli drept. Hvis du stjeler, vil hånden din bli hugget av ved håndleddet. Hvis du stjeler en gang til, vil foten din bli hugget av. Hvis du ikke er muslim, gis følgende tillatelser i en overgangsfase: Du skal ikke utøve din religion der du kan sees av muslimer. Hvis du gjør det, vil du bli pisket og fengslet. Hvis du blir tatt i å forsøke å konvertere en muslim til din tro, vil du bli henrettet. Om du ikke kan følge islam, må du flytte til et annet land. Hvis du er kvinne: Du skal alltid holde deg inne i ditt hjem. Det sømmer seg ikke for kvinner å gå formålsløst ute. Hvis du går ut, skal du være i følge med en mahram, en mannlig slektning. Hvis du blir tatt alene på gaten, vil du bli pisket og sendt hjem. Du skal ikke under noen omstendigheter vise ansiktet ditt. Du skal dekke deg med burka når du går ute. Hvis du ikke gjør det, vil du bli alvorlig straffet. Kosmetikk er forbudt. Smykker er forbudt. Du skal ikke kle deg i iøynefallende klær. Du skal ikke snakke uten å være snakket til. Du skal ikke ha øyekontakt med menn. Du skal ikke le på offentlige steder. Hvis du gjør det, vil du bli pisket. Du skal ikke lakkere neglene dine. Hvis du gjør det, vil du miste en finger. Det er forbudt for piker å gå på skole. Alle skoler som underviser piker skal stenges umiddelbart [1]. Det er forbudt for kvinner å arbeide. Hvis du blir funnet skyldig i ekteskapsbrudd, vil du bli drept ved steining [1] [2]. Lytt. Lytt nøye. Adlyd. Allah-u-akbar. LAGT INN AV MAPDADDY KL. 03:11 96 KOMMENTARER KOBLINGER TIL DETTE INNLEGGET Start SHARIALOVEN STÅR OVER NORSK LOV "Som muslim er man underkastet muslimsk lov, og for muslimer står sharia over alle andre lover. Ingen annen tolkning av islam er mulig, og heller ingen kristen vil si at vanlig norsk lov står over kristen lov. Men sharia stadfester også at om man ikke kan følge islam, må man flytte fra det landet man bor i." -- Zahid Mukhtar i Islamsk Råd i Oslo til TV2 BRØDRE I KRIGEN Dorbeen Jihad Blogfa Mullah Krekar 2
Gjest Månestjerne Skrevet 9. november 2011 #14 Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg har aldri hørt om noen som blir kalt nazister for å være negative mot muslimer. Det jeg har hørt, og det jeg selv har sagt flere ganger, er at holdningene mange viser mot muslimer i dag kan minne om holdningene mange hadde mot jøder i Europa på 30-tallet (før nazipartiet slo gjennom i Tyskland). Er du klar over hvor mange muslimer som hater jøder? Jeg sier ikke at alle muslimer gjør det, men en god del. Spørr du meg er det jødene som hetses i dag, ikke muslimene. Bare se litt lengre opp i tråden fra en undersøkelse fra norske skoler. Jødene hetses mer enn muslimene ifølge den undersøkelsen. Jeg så også et pogram på tv om en jødisk familie i Oslo og at guttene og mennene var redd for å gå med kalott i offentligheten, da er det ille. Synagogen i Oslo ble også offer for skudd. Endret 9. november 2011 av Månestjerne 5
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2011 #15 Skrevet 9. november 2011 sharia.no er laget av en nordmann. Jepp. Kanskje det er fjordgutt?
Gjest Månestjerne Skrevet 9. november 2011 #16 Skrevet 9. november 2011 Du får lese litt i forumet her, det er jo nesten ikke annet enn negative tråder om muslimer her i Aktuelle saker. Og her inne er vi attpåtil voksne mennesker også, stort sett. Jeg snakker om hva jeg har hørt i det virkelige liv, ikke hva jeg leser på et diskusjonsforum. 3
Gjest Vampen Skrevet 9. november 2011 #17 Skrevet 9. november 2011 Nazisme som ideologi handlet da ikke bare om jødehat! 1
Gjest Christian Skrevet 9. november 2011 #18 Skrevet 9. november 2011 sharia.no er laget av en nordmann. Og så ? Det som står der er ikke mindre riktig. Du kan logge deg inn her på Desi.no for eks, så ser du hva muslimene egentlig står for. http://desi.no/
Tabris Skrevet 9. november 2011 #19 Skrevet 9. november 2011 Er du klar over hvor mange muslimer som hater jøder? Jeg sier ikke at alle muslimer gjør det, men en god del. Spørr du meg er det jødene som hetses i dag, ikke muslimene. Bare se litt lengre opp i tråden fra en undersøkelse fra norske skoler. Jødene hetses mer enn muslimene ifølge den undersøkelsen. Jeg så også et pogram på tv om en jødisk familie i Oslo og at guttene og mennene var redd for å gå med kalott i offentligheten, da er det ille. Synagogen i Oslo ble også offer for skudd. Two wrongs doesn't make one right. Det blir ikke mer riktig med muslimhets fordi noen muslimer hetser jøder. 1
Gjest Vampen Skrevet 9. november 2011 #20 Skrevet 9. november 2011 Og så ? Det som står der er ikke mindre riktig. Du kan logge deg inn her på Desi.no for eks, så ser du hva muslimene egentlig står for. http://desi.no/ Sharia er ikke en sjekkliste av faste regler, slik du får det til å se ut som. Det er ikke engang skrevet ned i et verk, som en lovsamling. Sharia er, som mye annet i religion, noe som handler om tolkninger. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå