Gå til innhold

Sammen er vi deg


Eirie

Anbefalte innlegg

Hei!

Ung frue på 22 år her, flytter inn fra prøverbøkene idag! Endelig kommet over 12 uker og syntes det var på tide å feire litt! :rodmer:

I korttekst er jeg gift med en super kar på 25, deler hus og bil med han, kattene og aquariet vårt. Jeg jobber som sykepleier, og driver med teater og sirkustriks på fritiden. I øyeblikket er det mindre av det siste, fordi jeg har vært så trøtt, men strikking, wow (flaut) og jogging tar også opp litt tid i livet mitt :)

Herved klipper jeg snoren. Dagboken er åpen!

VELKOMMEN INN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi! Våknet halv ett og får ikke sove igjen. Verker i ryggen og vondt i hodet. Blæ! Holdt på med akkurat det samme i gårnatt, da var jeg våken fra halv ett til halv sju.. Jeg har vært flink og vært våken hele dagen, jeg er så trøtt, men får ikke sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spire i magen, og å ha kommet over de 12 ukene :strix:

Kjedelig å ikke få sove, håper for din del det er bare en periode og at det går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 12 uker og graviditetsdagbok!!

Det går fremover, og det ganske fort!! ;):danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for gratulasjonene!

Synes tida flyr jeg altså, snart ferdig med denne uken også.

Jeg har i det miste "ordnet" fremtidige søvnproblemer, da det er etter 3 nattevakter jeg virkelig sliter med å snu døgnet tilbake igjen. Så istedet for 2 + 2 + 3 netter i turnus har jeg nå 2 + 2 + 2 + 1. Helt supert, og sjefen var faktisk fornøyd med at jeg ringte og sa jeg ikke orket/klarte 3 netter lenger! (Første gang jeg har fått positiv tilbakemelding på at jeg ikke klarer noe ;P)

Det var i alle fall veldig positivt og godt å vite at jeg ikke skal ha tre netter igjen! To netter har jeg ingen problemer med å snu tilbake, så dette blir bare greit :)