Gå til innhold

Suttretråden for oss i kollektiv!

Lykkelitenen

Anbefalte innlegg

*klipp*

Hun ble bare boende i 3mnd før hun ble kastet ut :fnise:

Hvordan fikk dere kastet henne ut?

Anonymous poster hash: 6d8f4...cea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan fikk dere kastet henne ut?

Anonymous poster hash: 6d8f4...cea

X antall klager til husvert :)

Det er IKKE greit å kaste maten til andre.

Særlig ikke når vi hadde en fryseboks, med kjøtt,fisk og andre animalske produkter, hun kastet mat for flere 1000kr.

Hun nektet oss å bestille mat hjem, så hun at en person fra peppes dukket opp så var hun rask ned og fortalte at "Nei vi har ikke bestilt noe" (Da romvinduet hennes var ned mot gårdsplassen)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

X antall klager til husvert :)

Det er IKKE greit å kaste maten til andre.

Særlig ikke når vi hadde en fryseboks, med kjøtt,fisk og andre animalske produkter, hun kastet mat for flere 1000kr.

Hun nektet oss å bestille mat hjem, så hun at en person fra peppes dukket opp så var hun rask ned og fortalte at "Nei vi har ikke bestilt noe" (Da romvinduet hennes var ned mot gårdsplassen)

Syke, syke, SYKE menneske :sjokkert: Jeg har vert både vegeterianer og veganer, men jeg hadde ALDRI kastet andre sin mat eller sabotert for andre på den måten. Bra hun ble kasta ut!

Anonymous poster hash: dfe22...be6

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh det minner meg om ei jente som flyttet inn på det ene kollektivet jeg bodde i..

Jeg var den eneste som ikke var student, så jeg jobbet jo..

Dvs var flere dager i uken hvor jeg dro på jobb i 2 tiden, kom hjem i 12-1 tiden (Lang reisevei)

Hun nye krevde av vi 3 som bodde der, skulle lage fellesmiddag men hun selv var veganer, ordentlig ekstrem i tillegg..

Hun hadde kastet MIN mat fra både kjøleskap og fryser, kjøttprodukter,melk og egg..

"Vet du ikke hvordan dyrene har det!?!?!?!?Burde skamme deg,fra og med idag av så får INGEN lov å kjøpe kjøtt..egg/melkeprodukter!"

Hun "kidnappet" stekepanner og diverse slik at vi ikke kunne lage mat uten henne...Slik at hun kunne se at vi ikke brukte stekepanna til å steke ett egg i f.eks... >.>

Hun ble bare boende i 3mnd før hun ble kastet ut :fnise:

Herregud. Er veganer selv, også av den ekstreme sorten, men hadde heller investert i et eget kjøleskap hvis jeg ikke ville ha animalske produkter i det. Det går ikke an å være så bastant når man bor i et kollektiv.

Anonymous poster hash: ca0bf...e0d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit å gro hasj-planter på badet...

Det er ikke greit å "trimme" busken og la hårene ligge igjen.......

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er grisesulten og burde ha gått på kjøkkenet for å lage meg mat. MEN ser at folk ikke har giddet å ta det rene ut av oppvaskmaskinen ennå. Det har jeg gjort så og si hver eneste dag hele forrige uke og i helgen som var. Og folk ER hjemme. De har tydeligvis vært innom kjøkkenet, bare ignorert oppvaskmaskinen som vanlig og skyndet seg inn på rommet sitt. Er så LEI! Skal lage meg store matpakker og henge lenge på skolen fremover. Skal pokker meg ikke være den som er hjemme og gjør rent etter disse svinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roomie sin vaskeuke. Hun dro på jobb på torsdag, hun vasket da... gangen? Tror jeg. Skulle vasket hele leiligheten... Den ildfaste formen hun brukte på TIRSDAG(en uke siden..) står fremdeles og venter, med en potetbåtliknende sak liggende oppi? Det er også oppvask i kummen og på komfyren, samt matrester på kjøkkenbenken...

Har ikke sett noen romkamerater siden torsdag(jeg var borte torsdag-lørdag), og det er skittent overalt. Lå en haug med ølbokser i panteboksen, som STINKET øl, og det orker jeg faktisk ikke bo i, så jeg gikk med all panten. Men blir spennende å se når de kommer hjem og vasker opp det som er deres... Hadde jeg visst nøyaktig hvem som var hvem sitt hadde jeg gått inn på rommet deres med det, men siden jeg ikke vet NØYAKTIG hvem som eier hva av skittent så tør jeg ikke det.

Kan jo også si da, at roomie la noe i vaskemaskinen, glemte å ta det ut og har nå vært borte i fire dager. Lukter sikkert godt etterpå. Jeg drar hjem til foreldrene mine, orker ikke bo i en svinesti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og helt seriøst, hvem REISER BORT I FIRE DAGER, og ikke rydder opp på kjøkkenet før de drar? Rester av Halloweenkostymet hennes ligger også på kjøkkenet? Gamle bananer ligger og råtner der (hvilket jeg IKKE setter pris på fordi jeg ikke tåler banan), oppvaskkosten med busten ned i sluket (æsjæsjæsjæsjæsj) og skapdører åpne....

HVORFOR MÅ JEG BO MED DISSE.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden gjør meg glad. Føler meg litt slem, men samtidig føler jeg meg veldig heldig mtp kollektivet jeg bor i.
Helt utrolig hva enkelte her må finne seg i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og helt seriøst, hvem REISER BORT I FIRE DAGER, og ikke rydder opp på kjøkkenet før de drar? Rester av Halloweenkostymet hennes ligger også på kjøkkenet? Gamle bananer ligger og råtner der (hvilket jeg IKKE setter pris på fordi jeg ikke tåler banan), oppvaskkosten med busten ned i sluket (æsjæsjæsjæsjæsj) og skapdører åpne....

HVORFOR MÅ JEG BO MED DISSE.

Ja hvorfor må du det egentlig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor må du det egentlig?

Fordi jeg ikke bare kan kaste ut folk...? Forhåpentligvis flytter hun ene til sommern! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke bare kan kaste ut folk...? Forhåpentligvis flytter hun ene til sommern! :)

Men bor de i din leilighet? Jeg skjønner ikke hvorfor du blir boende, det høres jo ut som et galehus :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men bor de i din leilighet? Jeg skjønner ikke hvorfor du blir boende, det høres jo ut som et galehus :P

Vi er fire som leier av Thon. Jeg står på kontrakten med Thon, de står på kontrakt som sier de har samme kontrakt som jeg har med Thon.

Vi er enige om å rydde og vaske etc, men det er alltid unnskyldninger og unnasluntring, jeg blir gal.. Jeg skal ta et oppvaskmøte snart, for jeg orker ikke bo sånn, men de ser ikke problemet... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifn1.jpg attachicon.gifn2.jpg attachicon.gifn3.jpg

Det hører også med til historien at noen av koppene og skålene opprinnelig var mine, men jeg hadde ikke sett dem på rundt 3 måneder da dette bildet ble tatt.

Og forresten så ligger disse bildene allerede ute på internett (og han er klar over det).

Fin liten detalj der med "air freshener" på benken der. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den greia med potetbåt-ting oppi har begynt å mugne... :(:kvalm: :kvalm:

Hadde jeg vært deg hadde jeg satt forma inne på rommet hennes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å GUD!!! Er det folk eller dyr som bor der? (de bildene!!)

Anonymous poster hash: 276a1...ae7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er regelmessig inne i leiligheter hvor rusmisbrukere bor. Ganske jævlige boforhold. Og de bildene kunne vært tatt der.

Anonymous poster hash: ee576...766

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg hadde jeg satt forma inne på rommet hennes.

Det var planen, men jeg var ikke 100% sikker på hvem det var sin, så jeg turte ikke... Men nå kom hun hjem og vasket den opp!

... Og så lagde hun ny mat og nå står den full av poteter, olje og vann igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var planen, men jeg var ikke 100% sikker på hvem det var sin, så jeg turte ikke... Men nå kom hun hjem og vasket den opp!

... Og så lagde hun ny mat og nå står den full av poteter, olje og vann igjen :(

Du får lage en powerpoint til de du bor med om

Mikrobiologi og sykdommer..

:fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...