Pasjonsblomst Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #281 Del Skrevet 10. februar 2012 Fredag!! Yeah! Så som så med konsentrasjonen på jobben om dagen, jeg tenker så mye baby og hus osv.. skikkelig pratesjuk osv. Skal hjem til mamma og pappa og kose meg litt i helga, det gleder jeg meg til. Vise frem store magen osv Den begynner å bli skikkelig stor nå! Ellers fikk jeg ammebh-ene og soveskinner i posten igår, raskt levert. myke og gode ammebher til å vokse i, og en nydelig merino fell fra Kaiser som Nussi (mitt nye kallenavn på prinsessa) forhåpentligvis kommer til å sove søtt på. Åh jeg gleder meg og er så spent på fremtida!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 11. februar 2012 #282 Del Skrevet 11. februar 2012 Fredag!! Yeah! Så som så med konsentrasjonen på jobben om dagen, jeg tenker så mye baby og hus osv.. skikkelig pratesjuk osv. Skal hjem til mamma og pappa og kose meg litt i helga, det gleder jeg meg til. Vise frem store magen osv Den begynner å bli skikkelig stor nå! Ellers fikk jeg ammebh-ene og soveskinner i posten igår, raskt levert. myke og gode ammebher til å vokse i, og en nydelig merino fell fra Kaiser som Nussi (mitt nye kallenavn på prinsessa) forhåpentligvis kommer til å sove søtt på. Åh jeg gleder meg og er så spent på fremtida!!!! Vet akkurat hvordan du har det!! Hvor har du bestilt bh`er og skinn fra? Har du ikke et magebilde da?! Er såå gøøøy å se magebilder! Håper du har kost deg hos foreldrene dine i helgen! Blir det forresten 3D ultralyd på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. februar 2012 #283 Del Skrevet 12. februar 2012 Nussi Håper du koser deg hjemme hos foreldrene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #284 Del Skrevet 12. februar 2012 Vet akkurat hvordan du har det!! Hvor har du bestilt bh`er og skinn fra? Har du ikke et magebilde da?! Er såå gøøøy å se magebilder! Håper du har kost deg hos foreldrene dine i helgen! Blir det forresten 3D ultralyd på deg? Greit hos foreldre, men hjemme best:) ul på tirsdag, selveste valentins:) håper på fin bilder. Bh er superbegelig på bestilte på lilleprinsen, veldig raskt levert. Nussi Håper du koser deg hjemme hos foreldrene dine Nussi ja, det dukka plutselig opp i hodet mitt. Sparkepiken i magen ...... Kom hjem til overraskelse fra sambo. Han har fått i hus bilstol og feste, sort maxi cosi cabriofix. Ble så glad! Fikk det på salg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. februar 2012 #285 Del Skrevet 12. februar 2012 Nussi Så fint at mannen har vært å kjøpt sete da, heldig du som har en mann som bryr seg om utstyret... Her i huset har han ingen kommentar til noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #286 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Nussi Så fint at mannen har vært å kjøpt sete da, heldig du som har en mann som bryr seg om utstyret... Her i huset har han ingen kommentar til noe Han er helst vanskelig å ha med å gjøre når det kommer til utstyr og handling.. vil vente lengst mulig osv.. Det var jeg som tipset om et 2 dagers tilbud til 25 % rabatt, at han kanskje kunne ta seg turen når jeg var borte. Og jaggu hadde han ikke gjort det. Var derfor jeg ble så glad da. Han var strålende fornøyd selv også, så da blir det kanskje lettere fremover. Godt alt som er i hus, spør du meg ( selv om vi skal flytte før baby kommer). morgen idag... med mageknip!! jaja, kan vel bare bli bedre herfra.. Bilde (feil vinkel såklart) vedlagt 28+6 Endret 13. februar 2012 av Pasjonsblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 13. februar 2012 #287 Del Skrevet 13. februar 2012 Er så kjekt når mennene gidder å engasjere seg litt! Er nok jeg som står for det meste av planlegging og shopping her i huset. Men jeg koser meg med det også da, og mannen betaler villig Fine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 13. februar 2012 #288 Del Skrevet 13. februar 2012 Så snill mann du har! Kjekt å komme hjem til en slik overraskelse Her i huset gleder Mannen seg veldig til å bli pappa og alt det der, og han har sett listen over ting som trengs til lille baby kommer, men han er ganske laidback i forhold til innkjøpene. Men han fikk beskjed om å skaffe til veie sånne tekniske duppedingser som videokamera, babycall og ting og tang til bil, og det har han gjort Og fine magen! Håpr mageknipen går over og at du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. februar 2012 #289 Del Skrevet 13. februar 2012 Oioi! Så snill mann! :) Gleder meg til å høre hvordan det gikk på 3D i morgen! Og så fiin mage du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #290 Del Skrevet 13. februar 2012 symptomer ved starten av 3. trimester: Varm.. plutselig koker jeg i ansiktet osv. må ha kald luft Utflod.. like mye som tidligere Økende leggkramper.. 2 på en natt, slik at jeg nå er helt øm i leggen Har brystene vokst ytterligere? Større og mørkere brystvorter noe mer kroppshår? litt stygg hud på haka.. rød og sår humørsvingninger.. blir svært lett irritert periodevis dårlig søvn noe hoven i underlivet vagger litt når jeg går masse luft i magen (mer enn før) en sjelden gang sure oppstøt god matlyst og god form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 13. februar 2012 #291 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Fine magen! Det med leggkrampene - jeg hadde nytte av det med å ta magnesium med Turnerose. Tror ikke det funker for alle, men det kan jo være verdt et forsøk! Det er utrolig ubehagelig å våkne om natta med sånt. *auauau* Endret 13. februar 2012 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #292 Del Skrevet 13. februar 2012 Takk for mageskryt.. strutter rundt kjempestolt selv Er vel verdt å prøve magnesiumtilskudd, takk for rådet Joyce. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 13. februar 2012 #293 Del Skrevet 13. februar 2012 god form Men det er jo det beste! Flott mage, og du har all grunn til å strutte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #294 Del Skrevet 14. februar 2012 ahh.. mageknip igjen! blir jo helt kvalm og svimmel av det... synes litt synd på meg her jeg sitter med skikkelig ubehag på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 14. februar 2012 #295 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) mageknip er ikke godt!! håper det gir seg! Sender deg en trøstende klem Og gratulerer med 29 uker! Endret 14. februar 2012 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 14. februar 2012 #296 Del Skrevet 14. februar 2012 29 uker jo! Her går det virkelig unna må jeg si!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. februar 2012 #297 Del Skrevet 15. februar 2012 29 uker og en flott magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirie Skrevet 15. februar 2012 #298 Del Skrevet 15. februar 2012 Fin/flott/fantastisk mage! Som min Mann sier: inni deg er fremtiden Gratulerer med 29 uker forresten, tiden går utrolig fort. Snart holder du lillejenta i armene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #299 Del Skrevet 15. februar 2012 Takk, Det går virkelig unna.. Lykkelig 3D Ultralyd i går Oppsummering: En vakker opplevelse. Stas å få hilse på Nussi, det bidrar absolutt til en sterkere morsfølelse. Ikke et absolutt must, men har dere penger og anledning så anbefaler jeg det! Nussi ligger med hode opp, og ben og armer godt "krølla" opp rundt ansiktet. Leken/sjenert? Noe vanskelig med fine bilder. Jeg hadde masse fostervann, det hjelper visst på gode bilder. Hun sa man kunne få knallfine bilder helt opp til fødselen da. Hun er 1,2 kg og har bollekinne allerede ligger noe under gjennomsnittet, genetisk (ikke at jeg har spist for lite - gått opp 7 kg nå). Var overrasket igrunn over at hun ligner helt på en ferdig baby.. med bollekinn og små, runde lepper, stor nese (ser sånn ut på bilene på UL visstnok). Fiiiiine hender og tær, som vi så mye til. Veldig myk og fleksibel. En vakker opplevelse som sagt, så skjønt at HUN er datteren vår. at hun ligger der så fredelig og slapper av. Tenk, snart får vi treffe henne. *rørt* og *smilende* mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. februar 2012 #300 Del Skrevet 15. februar 2012 3D er virkelig en herlig opplevelse Man blir rett og slett mer knyttet til den lille ved å se den slik, i allefall ble jeg det Det å ha så fine bilder å se på i ventetiden er helt magiskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå