Gå til innhold

Har hun drømmepuppene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

til Sobril: er det småpedo å like korte kvinner også? Kvinner som er rundt 155 cm høy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pupper er fint i alle størrelser, men er de mikroskopisk små og i tillegg sitter på en dame som ser ut som en jentunge - ja, da synes JEG det er rart å gi "thumbs up".

Enig med du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til Sobril: er det småpedo å like korte kvinner også? Kvinner som er rundt 155 cm høy

Nei, ærlig talt. Vet ikke om du leste alt jeg skrev, men for det første refererte jeg til jentungen i vedlagte link som nettopp en jentunge. Hun ser ut som et barn.

Damer på 155 ser oftest ikke ut som barn når de er 35. Dessuten snakker vi om kroppsdeler som har tilbøyelighet til å opphisse her.

Får jeg servert bilde av en mann som ser ut som han er 12 år i ansiktet og har ditto penis så ville jeg fått så ørene flagret dersom jeg faktisk innrømmet å like hva jeg så!!

Teskje??

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da har du misforstått poenget mitt. Jeg synes IKKE det er småpedo at en mann digger de små puppene til dama si. Men, hadde noen vist frem et bilde av en naken mann til meg og penisen hans var like stor som på en 10-årings - så hadde jeg vel ikke synes det var videre tiltrekkende - FORDI det hadde sett ut som et barn rett og slett. Jeg sammenlikner da med damen på linken her, fordi hun bikket over til det ekstreme når det gjelder dame med små pupper (ikke så hun videre gammel ut heller og kan assosieres til jenter langt under den seksuelle lavalder).

Men hadde jeg møtt en mann, forelsket meg og alt var såre vel - hadde jeg brydd meg mindre om størrelsen på penisen hans. Men å "falle for" et bilde hvor mannen ser ut som guttungen til venninna mi blir litt feil for min del.

Pupper er fint i alle størrelser, men er de mikroskopisk små og i tillegg sitter på en dame som ser ut som en jentunge - ja, da synes JEG det er rart å gi "thumbs up". Det er noe helt annet om puppene sitter på en dame man er glad i og som man i tillegg VET er over den seksuelle lavalder.

Det er mulig det er brutalt, men sammen med de "vanlige" som synes det er estetisk vakkert (og opphissende) at dama ser ut som hun er 11, så har dere antakeligvis samme smak som en del menn med ymse interesser.

Klarer ikke å forklare det annerledes, men jeg synes det er litt - eh - rart...

Nå synes jeg ikke den dama på bildet så ut som hun var 11 i det hele tatt, og jeg har vært sammen med ei som hadde like små. Hun hadde ufattelig dårlig selvtillit grunnet dette, og det tok lang tid før hun stolte på at jeg elsket dem, og begynte å elske dem selv. Det grunnet kommentarer fra hennes medsøstre, akkurat i samme gaten som du presenterer her.

Jeg føler meg absolutt ikke "småpedo" når jeg kan si at jeg synes dama på bildet har helt flotte pupper. Om du gjerne vil stemple meg slik, må du gjerne gjøre det, men det mener jeg at sier mer om deg enn meg. Det er ikke slik at jeg bare godtok at hun hadde de puppene hun hadde fordi jeg var glad i henne som en helhet. Jeg elsket å leke med puppene hennes, og ble selvsagt tent av dem. Det var rett og slett irrelevant at hun hadde små pupper. Jeg tenner på pupper, store som små. Og jeg vet med meg selv at hun var mer kvinne enn mange med langt større pupper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Nå synes jeg ikke den dama på bildet så ut som hun var 11 i det hele tatt, og jeg har vært sammen med ei som hadde like små. Hun hadde ufattelig dårlig selvtillit grunnet dette, og det tok lang tid før hun stolte på at jeg elsket dem, og begynte å elske dem selv. Det grunnet kommentarer fra hennes medsøstre, akkurat i samme gaten som du presenterer her.

Jeg føler meg absolutt ikke "småpedo" når jeg kan si at jeg synes dama på bildet har helt flotte pupper. Om du gjerne vil stemple meg slik, må du gjerne gjøre det, men det mener jeg at sier mer om deg enn meg. Det er ikke slik at jeg bare godtok at hun hadde de puppene hun hadde fordi jeg var glad i henne som en helhet. Jeg elsket å leke med puppene hennes, og ble selvsagt tent av dem. Det var rett og slett irrelevant at hun hadde små pupper. Jeg tenner på pupper, store som små. Og jeg vet med meg selv at hun var mer kvinne enn mange med langt større pupper.

Jeg liker deg jeg, Stefan :blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg ikke den dama på bildet så ut som hun var 11 i det hele tatt, og jeg har vært sammen med ei som hadde like små. Hun hadde ufattelig dårlig selvtillit grunnet dette, og det tok lang tid før hun stolte på at jeg elsket dem, og begynte å elske dem selv. Det grunnet kommentarer fra hennes medsøstre, akkurat i samme gaten som du presenterer her.

Jeg føler meg absolutt ikke "småpedo" når jeg kan si at jeg synes dama på bildet har helt flotte pupper. Om du gjerne vil stemple meg slik, må du gjerne gjøre det, men det mener jeg at sier mer om deg enn meg. Det er ikke slik at jeg bare godtok at hun hadde de puppene hun hadde fordi jeg var glad i henne som en helhet. Jeg elsket å leke med puppene hennes, og ble selvsagt tent av dem. Det var rett og slett irrelevant at hun hadde små pupper. Jeg tenner på pupper, store som små. Og jeg vet med meg selv at hun var mer kvinne enn mange med langt større pupper.

Det var veldig fint :) Jeg synes heller ikke dama så ut som ei jentunge hverken i ansiktet eller kroppen. Ser ofte kropper som er akkurat som det når jeg er i svømmehallen, og jeg tror ikke man må være glad i de jentene før man kan tillate seg å tenne på dem.

Endret av chikako
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokoladebolle

Nå synes jeg ikke den dama på bildet så ut som hun var 11 i det hele tatt, og jeg har vært sammen med ei som hadde like små. Hun hadde ufattelig dårlig selvtillit grunnet dette, og det tok lang tid før hun stolte på at jeg elsket dem, og begynte å elske dem selv. Det grunnet kommentarer fra hennes medsøstre, akkurat i samme gaten som du presenterer her.

Jeg føler meg absolutt ikke "småpedo" når jeg kan si at jeg synes dama på bildet har helt flotte pupper. Om du gjerne vil stemple meg slik, må du gjerne gjøre det, men det mener jeg at sier mer om deg enn meg. Det er ikke slik at jeg bare godtok at hun hadde de puppene hun hadde fordi jeg var glad i henne som en helhet. Jeg elsket å leke med puppene hennes, og ble selvsagt tent av dem. Det var rett og slett irrelevant at hun hadde små pupper. Jeg tenner på pupper, store som små. Og jeg vet med meg selv at hun var mer kvinne enn mange med langt større pupper.

Der fikk du en pluss gitt :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel. JEG synes hun så ut som hun ikke hadde nådd den seksuelle lavalder. I mine øyne hadde det ikke vært rart om hennes pupper satt på ei som så ut som hun var gammel nok. Men det er øynene som ser (tydeligvis).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Nuvel. JEG synes hun så ut som hun ikke hadde nådd den seksuelle lavalder. I mine øyne hadde det ikke vært rart om hennes pupper satt på ei som så ut som hun var gammel nok. Men det er øynene som ser (tydeligvis).

Hun ser da vitterlig ut til å være langt over den seksuelle lavalder, så ja, det har du rett i. Den unge kvinnen på disse bildene ser da mer en gammel nok ut til å kunne besvangres. Samt gammel nok til å kunne ta seg av det da potensielt kommende barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likner litt på mine, og de er kjøpt og betalt for å si det sånn. Regner med at du får noen kommentarer på akkurat den der, så da vil jeg gjerne ha den ære av å være den første :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min har alltid vært bastant på at det er forskjell på patter(ikke bra) og pupper(bra), og dette er definitivt patter. Haha, hater når han kalle de det, men jeg ser poenget hans :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har alltid vært bastant på at det er forskjell på patter(ikke bra) og pupper(bra), og dette er definitivt patter. Haha, hater når han kalle de det, men jeg ser poenget hans :fnise:

Skjønner hva du mener, men synes patter passer bedre på store hengepupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå begynner det endelig å ligne noe her!:wow:

Hu siste der er mer normalt utrustet enn hu det blei linket til tidligere i tråden. Hu her ser jeg ihvertfall er voksen, både i puppestell og ellers.

Mellom der finnes utallige former og størrelser som jeg vil anta majoriteten av verdens menn anser som perfekte bryst.

Jeg er nok litt opphengt i "knaing", så jeg har en dragning til damer som har en "håndfull" eller mer.:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, sorry, men jeg blir så lei av alle kommentarer om at man ikke kan ha sex, løpe, at man garantert har vondt i ryggen, at menn ikke liker det, at de henge, at de er i veien osv.

Jeg har store pupper, de volder meg aldri problemer, menn liker dem, jeg elsker dem, de gir meg de sykeste brystorgasmene og de er faste og symmetriske, og jeg er ikke fjortis. Ikke uttal dere om ting dere ikke har peiling på. De av dere som har hatt problemer, fair enough, men ALLE har ikke det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme dame:

http://29.media.tumblr.com/tumblr_ldvwgqCckl1qzdyayo1_500.jpg

Hengepupper..

For å svare på spørsmålet: Nei, dette er ikke drømmepupper slik jeg ser det i det hele tatt. Tenker jeg på helsa vil jeg kvalifisere det nærmere mareritt. Ryggproblemer?!

Er dette samme dame som tidligere i tråden (Maria Swan)?

Syns hu i din lenke hadde litt mindre utstyr, men det har kanskje med vinkelen å gjøre?

Jeg er uansett ikke helt enig med deg i at det ikke er drømmepuppene (nå er jo jeg mann, og jeg kan ikke forholde meg til hvordan det er å gå rundt og bære noe sånt), men jeg likte dem ganske godt, ja! :rodmer:

Noen nummer for store kanskje, hvis jeg skal spikke fliser, men jeg klarer ikke å la være å tenke på hvordan de ville vært å ta og løfte på? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...