Gå til innhold

Har hun drømmepuppene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Øhmm. JO!

Dama var fin, puppene var fine, kroppen var fin. Men jeg tenker at det er litt dumt med så store pupper pga alle skadene man kan få og at de er litt i veien om man f.eks skal jogge, ha sex osv.

Puppene var absolutt ikke stygge, bare for store, og tror fåtall av kvinner ønsker seg så store fordeler.

I veien for å ha sex???? Hvordan kan de være i veien for å ha sex :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke si at de er spesielt tiltrekkende i mine øÿne. Skulle gjerne hatt litt større pupper selv men det finnes en grense. De skal også gjerne pässe til kroppen de sitter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I veien for å ha sex???? Hvordan kan de være i veien for å ha sex :fnise:

Enkelte stillinger vil fungere nokså dårlig. Kanskje du vil erfare det en dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte stillinger vil fungere nokså dårlig. Kanskje du vil erfare det en dag ;)

Jaha, lurer virkelig på hva slags stilling det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, lurer virkelig på hva slags stilling det skal være.

Kommer vel litt an på.. Dersom du er en ekstrem puppegutt, så er nok ingen stillinger problematiske for deg.

Men jeg har hørt om de som nærmest ble "kvalt" under ridning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ektheten og kvinneligheten i naturlige kvinnebryst er vannvittig mye penere enn sprengte og stramme silikonpupper. Og store bryst har vel aldri ødelagt et sexliv, tvert imot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige pupper! Skulle gjerne hatt den størrelsen selv, men iom at ryggen er vond nok som den er, er jeg glad for mine 65G! :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme jeg likte puppene hennes, men de var litt vel store!

Siden drømmepupper står i overskriften, drister jeg meg til å poste pupper jeg anser for å være noe nærmere "målet":

img127.imagevenue.com/img.php?image=86601_Kirsten_Imrie_Sunbathing_819_123_1025lo.jpg

img179.imagevenue.com/img.php?image=06745_Kirsten-Imrie-solo-2-009_123_364lo.jpg

Ganske imponerende, når man vet de to bildene er tatt med en 15-20 år mellomrom(!)

Endret av SportyShorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Litt skrekkblandet fryd her.

Likevel, veldig deilige pupper. De er nok på nippen til å være litt for store, men veldig flotte. Tipper det er en del som mister helt konsentrasjonen når de møter henne.

Endret av Martyr
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmepuppene mine sitter på den dama jeg er glad i. Og merkelig nok har drømmepuppene forandret seg etter hvem jeg er sammen med, gitt. Så det har i det store og det hele ingen betydning for min del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål: Er det sånn at man automatisk får ryggproblemer, og at puppene automatisk blir trøblete når de er så store? Eller kommer det litt an på resten av personen? For jeg lurer på hvorfor ikke denne dama har tatt en brystreduksjon hvis puppene er så i veien/skadelig for henne som mange av dere skal ha det til.

Jeg kjenner jenter som har hatt store bryster, og tatt brystreduksjon fordi de fikk vondt i ryggen. Men jeg kjenner også jenter som har store bryster, som IKKE har fått vondt i ryggen? Så i min verden, er det ikke naturlig å automatisk anta at de puppene i førsteposten, er "skadelige"? Men jeg aner ikke, har selv "håndfuller" og er veldig fornøyd med de, de er helt kurante og har veldig fin form, pluss at jeg har veldig fine areolaer - men synes fortsatt at stooore, naturlige pupper er VELDIG fint og feminint.

Så en her si at det ikke er elegant med så store pupper - I beg to differ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et spørsmål: Er det sånn at man automatisk får ryggproblemer, og at puppene automatisk blir trøblete når de er så store? Eller kommer det litt an på resten av personen? For jeg lurer på hvorfor ikke denne dama har tatt en brystreduksjon hvis puppene er så i veien/skadelig for henne som mange av dere skal ha det til.

Jeg kjenner jenter som har hatt store bryster, og tatt brystreduksjon fordi de fikk vondt i ryggen. Men jeg kjenner også jenter som har store bryster, som IKKE har fått vondt i ryggen? Så i min verden, er det ikke naturlig å automatisk anta at de puppene i førsteposten, er "skadelige"? Men jeg aner ikke, har selv "håndfuller" og er veldig fornøyd med de, de er helt kurante og har veldig fin form, pluss at jeg har veldig fine areolaer - men synes fortsatt at stooore, naturlige pupper er VELDIG fint og feminint.

Så en her si at det ikke er elegant med så store pupper - I beg to differ.

Fordi hun tjener penger på de?? :)

Men neida, det er ikke en selvfølge at alle får ryggproblemer, men de aller fleste gjør det.

Ryggsøylen blir svakere og svakere jo eldre vi blir, og med slike meloner hengende som vekt på andre siden, så er det naturlig og logisk at de vil være en belastning og øker risikoen for ulike rygg-og nakkeplager + lutet holdning.

Denne jenta ser ung ut, men når hun blir 60 kan ryggen ha fått seg en stor smell pga duppedittene hennes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål: Er det sånn at man automatisk får ryggproblemer, og at puppene automatisk blir trøblete når de er så store? Eller kommer det litt an på resten av personen? For jeg lurer på hvorfor ikke denne dama har tatt en brystreduksjon hvis puppene er så i veien/skadelig for henne som mange av dere skal ha det til.

Jeg kjenner jenter som har hatt store bryster, og tatt brystreduksjon fordi de fikk vondt i ryggen. Men jeg kjenner også jenter som har store bryster, som IKKE har fått vondt i ryggen? Så i min verden, er det ikke naturlig å automatisk anta at de puppene i førsteposten, er "skadelige"? Men jeg aner ikke, har selv "håndfuller" og er veldig fornøyd med de, de er helt kurante og har veldig fin form, pluss at jeg har veldig fine areolaer - men synes fortsatt at stooore, naturlige pupper er VELDIG fint og feminint.

Så en her si at det ikke er elegant med så store pupper - I beg to differ.

jeg kjenner flere over 40 som har tatt brystreduskjon enn ungjenter i 20-årene, tipper det er fordi de har begynt å plages av det seinere, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damene var da sexy som 2 sekker poteter.

Brystene alt for store.

Erna Solberg begynner å bli sexy i forhold.

Sånn ser sexy damer ut:

Fint sjarmerende smil, og ikke mega-mugger.

Kunne hatt LITT større, men ikke nødvendig.

Ta det med ro, damer.

Brystene deres er store nok.

Det er det rampete, og ekte smilet vi gutta faller for.

Se denne godsaken:

www.definebabe.com/gallery/h21/cindy-hope/

Endret av SportyShorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...