Gå til innhold

Har hun drømmepuppene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Grusomt om hun skulle gjør noe slikt.

De er ikke bare til lek altså. :nei: Man skal faktisk ha de hengene på kroppen også. Det er belastning for ryggen, og løping blir et helvete.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Not by far, og ikke etter mannens smak heller.. De er pene, men aaaltfor store..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte typen og han synes de er alt for store til den kroppen.

Kanskje, men så er det også noe som heter å bevare husfreden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Kanskje, men så er det også noe som heter å bevare husfreden.

:fnise:

Jeg er ikke så glad i uproposjonale ting, og de er utvilsomt litt uproposjonale i forhold til resten av kroppen. Men jeg synes de hadde veldig fin form da :)

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Wooooow fikk jo sjokk når jeg åpna tråden, haha!

Nei fysj de var aaaaaaaaaaaaaalt for store, gud av meg!:/

Selv har jeg 2 stesøstre(ei på 20 og ei på 16år) som begge ønsker å redusere puppene deres... De har store problemer både med rygg, selvtillit, klær/bikini og ekle mannfolk som bare bryr seg om puppene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Jeg blir litt trist over hvor magne stygge kommentarer som kommer fra denne toppløse unge kvinnen sine medsøstre. Er det rart kvinner har komplekser?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Jeg er veldig takknemlig for at jeg ikke har slike bryster. Ikke fordi jeg synes de er stygge, men fordi det ser tungt og upraktisk ut. Det er sikkert vanskelig å finne klær som sitter pent også når man har en slik byste på en kropp som ellers er slank.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cybergirl

Nei, store hengepupper som ikke ser sexy ut en gang, måtte brukt bh med god støtte og løft for å fått de til å se fine og sexye ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Kanskje, men så er det også noe som heter å bevare husfreden.

Vel, etter han hadde sagt dette fant han fram bilde av ei annen dame som han mener har perfekte pupper, og hennes ligna heller ikke på mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, store hengepupper som ikke ser sexy ut en gang, måtte brukt bh med god støtte og løft for å fått de til å se fine og sexye ut.

HENGEPUPPER :roll:

Hun har overhode ikke hengepupper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HENGEPUPPER :roll:

Hun har overhode ikke hengepupper.

Øhmm. JO!

Dama var fin, puppene var fine, kroppen var fin. Men jeg tenker at det er litt dumt med så store pupper pga alle skadene man kan få og at de er litt i veien om man f.eks skal jogge, ha sex osv.

Puppene var absolutt ikke stygge, bare for store, og tror fåtall av kvinner ønsker seg så store fordeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns små pupper ser best ut da, men for all del, de va ikke stygge. Om enn grusomt upraktiske! Hadde blitt brystreduksjon på meg ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...