Gå til innhold

Har hun drømmepuppene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk du se puppene, eller var det det hun selv sa? ;)

Kun en tørr beskrivelse! :Hehe:

Men jeg fikk ett nytt syn på tingene, spesielt det der med "ryggtesten". Jeg gikk utifra at stort sett alle silikonbryster "avslørte" seg da, men nei! De "gled utover" slik som normale bryster ofte gjør.

Kan kanskje finne igjen de innleggene, men akkurat nå vil jeg spise litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OK!

Men da må jeg nesten si, som omtrent den eneste mann på kg (?), at de brystene hadde nok vært i minste laget for meg! Jeg har preferanser på det der, og de brystene hadde jeg nok hatt litt problemer med å tenne ordentlig på. :tristbla:

Jeg liker så innmari godt å ha en håndfull å kna på! :)

Det der er rett og slett en kinking situasjon; Mange menn, meg selv inkludert, har en hang til litt størrelse på brystene, samtidig som vi er skeptisk til silikon. Hvis de brystene du linket til tidligere i tråden, ligner mye på dine nåværende (med silikon), hadde jeg antagelig lagt merke til det. (I toppløs tilstand såklart :gjeiper: ) Men, jeg har aldri vært med en dame som har tatt silikon, så jeg vet ikke 100% hvordan jeg faktisk hadde reagert, i en live situasjon.

Men, skal man stole på innleggene til mange andre menn her, spriker preferansene ganske vidt på både puppestell, og så mangt annet. Så det er veldig mulig det er noen for alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

OK!

Men da må jeg nesten si, som omtrent den eneste mann på kg (?), at de brystene hadde nok vært i minste laget for meg! Jeg har preferanser på det der, og de brystene hadde jeg nok hatt litt problemer med å tenne ordentlig på. :tristbla:

Jeg liker så innmari godt å ha en håndfull å kna på! :)

Det der er rett og slett en kinking situasjon; Mange menn, meg selv inkludert, har en hang til litt størrelse på brystene, samtidig som vi er skeptisk til silikon. Hvis de brystene du linket til tidligere i tråden, ligner mye på dine nåværende (med silikon), hadde jeg antagelig lagt merke til det. (I toppløs tilstand såklart :gjeiper: ) Men, jeg har aldri vært med en dame som har tatt silikon, så jeg vet ikke 100% hvordan jeg faktisk hadde reagert, i en live situasjon.

Men, skal man stole på innleggene til mange andre menn her, spriker preferansene ganske vidt på både puppestell, og så mangt annet. Så det er veldig mulig det er noen for alle! :)

Ja, det synes jeg også er best. Altså å iallefall ha en håndfull eller mer. Dessuten så er jeg jo kvinne og liker måten brystene fyller ut en kjole eller en fin genser. Å være flatbrystet var rett og slett ikke noe for meg, så jeg fiksa det. Sikkert overflatisk, men det er nå bare slik jeg er. Liker å føle meg vel med min egen kropp.

Joda, preferansene spriker nok ekstremt, men jeg tror jeg har rett i at de fleste menn liker litt størrelse på brystene. Jeg gjorde operasjonen helt for min egen del, men en ekstra bonus at samboeren ble veldig glad da han fant ut hva jeg skulle gjøre. Han trodde imidlertid at jeg ikke kom til å gjennomføre, but I did. :)

Og Lutetium, en kvinne med silikon skiller seg ikke ut i senga i forhold til andre kvinner. Vi er like forskjellige både som kjærester og elskere som de uten. Tror du hadde takla silikonpupper meget bra. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, preferansene spriker nok ekstremt, men jeg tror jeg har rett i at de fleste menn liker litt størrelse på brystene.

Kan meget vel hende, men jeg tror også at mange ser forbi akkurat det hvis de først liker ei jente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

......

Og Lutetium, en kvinne med silikon skiller seg ikke ut i senga i forhold til andre kvinner. Vi er like forskjellige både som kjærester og elskere som de uten. Tror du hadde takla silikonpupper meget bra. ;)

DET hadde jeg nesten regnet med! :) Jeg forklarte litt dårlig, men mente jeg ikke visste helt sikkert hvordan jeg hadde reagert på å hatt en naken dame med silikonpuppa foran meg, vs en naken dame med vanlige puppa. Synsinntrykk/klembarhet mm, med andre ord hvordan jeg hadde reagert på de fysiske attributtene før eventuell sex!

Mye mulig forskjellene hadde vært veldig akademiske i en virkelig situasjon, ja.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle kommentarene her fikk jeg plutselig øye på denne… :skratte: Ja, ja stupid is what stupid does..

Det var en annen tråd her inne om store og små kjønnslepper, der ble et og hevdet at små indre kjønnslepper = en 8 åring… Man ser heller ikke store indre kjønnslepper på små pikebarn.

Men hva med folk som barberer seg da.. Hårløse fitter som de fleste kvinnfolk har i dag og trenden blant mannfolka tar seg godt opp etter hvert, er de og pedofile? Rekk opp hånden folkens de som ikke liker hår i maten :goodbye: Men dette kvalifiserer meg sikkert som dobbel pedofil, for små pikebarn har heller ikke hår på musen.

Jeg liker best små pupper, større enn en håndfull ikke er noe for meg i det hele tatt. Og om jeg kunne velge mellom bare nippels og puppene i hovedinnlegget, ja da hadde et jaggu ikke vært tvil at jeg ville valgt bare nippels.

:tommelopp: i concur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

HELL NO :fnise:

de der så bare sprengte og opererte ut.

ikke at jeg har noe imot operasjoner, men det er en annen sak.

uff. nei det der var ikke pent. da er jeg heller glad i mine egne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg også er best. Altså å iallefall ha en håndfull eller mer. Dessuten så er jeg jo kvinne og liker måten brystene fyller ut en kjole eller en fin genser. Å være flatbrystet var rett og slett ikke noe for meg, så jeg fiksa det. Sikkert overflatisk, men det er nå bare slik jeg er. Liker å føle meg vel med min egen kropp.

Joda, preferansene spriker nok ekstremt, men jeg tror jeg har rett i at de fleste menn liker litt størrelse på brystene. Jeg gjorde operasjonen helt for min egen del, men en ekstra bonus at samboeren ble veldig glad da han fant ut hva jeg skulle gjøre. Han trodde imidlertid at jeg ikke kom til å gjennomføre, but I did. :)

Og Lutetium, en kvinne med silikon skiller seg ikke ut i senga i forhold til andre kvinner. Vi er like forskjellige både som kjærester og elskere som de uten. Tror du hadde takla silikonpupper meget bra. ;)

Jeg vil si at en kvinne med silikon skiller seg ut i sengen rent synsmessig, men man skal da virkelig nyte synet av den man har sex med. Harde baller som ikke er gode å ta på, (hva er vitsen med pupper når jeg selv synes det er ekkelt å ta på de?) Selvfølgelig skiller dere ut i sengen, dere er kanskje like når det kommer til jokking, men ærlig talt. Når selv Lutetium 71 som er en vass ekte puppe mann klarer å se at referansepunktet til menn er forskjellig, noe som faktisk kommer godt til syne her i denne tråden, men også i ”hvor mye silikon er for mye silikon” tråden, mens du mener du har rett når du mener menn liker litt størrelse. Hørte en historie fra en kompis for en stund siden, om den er ekte eller ikke er revnende likegyldig, men den har i alle fall bidratt til mye latter. Om en sykkelist i skikkelig sykkelbukse, som syklet med en dildo i mellom beina, kompisen jobber på sykehus var der han kom over denne hysterisk morsomme historien, for sykkelist mannen var involvert i en ulykke og tenke seg hvor pinlig det måtte ha vært da denne herre fyren våknet opp og dildoen lå oppi bæreposen med klærne.. For meg blir silikon pupper på samme måte, om du har kjøpt deg oppblåsbare, uekte plastikk leketøy for å kunne klare å se deg selv i speilet så er jo det ditt valg, men kom ikke å si at de fleste menn vil ha det. Jeg tar naturlig A cup fremfor falske D-E-F-++ cup.. Andre menn velger kanskje å kna på noe falske greier, men jeg vil tør å påstå at folk er forskjellig, menn som kvinner. Jeg skjønner ikke hvorfor du ødela puppene dine, men din samboer er jo fornøyd så jippi for deg.. Vi menn er like forskjellige som dere damer, ikke tilleg alle lik mening!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...