Gå til innhold

Har hun drømmepuppene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, de er ikke drømmepuppene. Min kjære herlige dame har drømmepuppene, dem er herlige dem! Hvis jeg var kvinne ville jeg har puppene til dama mi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror ikke jeg heller...

Det hun derimot har, er en vakkert feminin, men likevel tykk kropp med timeglass form. Grunnen til at hun ser forskjellig ut på privaten og premierer, er figurformende body/korsett.

TYKK!?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver burde kunne tenke logisk nok til å se at Hendricks har uekte varer. Men nydelig er hun uten tvil uansett. :)

Mine ser ut som hendriks sine, og de er ekte. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her er helt på jordet... :P

Store pupper er stygt. Vanskelig å holde øynene unna, men stygt.

typ mirranda kerr er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg den ekstreme preferansen, som gjør at et menneske vil kalle de som ikke inngår i akkurat DEN preferansen, som stygge, latterlige og patetiske?

Da jeg var i tenårene hadde jeg også sterke preferanser, inntil jeg møtte kvinner med åpent sinn, og som viste meg hvor lite verdt disse preferansene var. Dengang jaktet jeg på blondiner med over snittet pupper, men fant snart ut at dette var så snevert at jeg gikk glipp av å møte mange fantastiske kvinner. Bare fordi de hadde en annen hårfarge, eller mindre pupper.

Nå ser jeg hva jeg liker først når jeg ser det. Hun kan være høy og blond med små pupper, eller lav og brunette med store pupper, who cares. Helheten er så sykt mye viktigere enn noen slike tåpelige preferanser. Kjemien jeg føler med et annet menneske vil aldri forsvinne grunnet preferanser, og det er jeg utrolig glad for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TYKK!?!?!?

Jepp. Tykk i samme betydning som overvektig. Noe hun etter min mening er, ref. f.eks. bikinibildet som ble postet tidligere i tråden.

Det forandrer likevel ikke at hun er en utrolig vakker dame. :gjeiper:

Endret av Cerasus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett helt tåpelig å skulle anslå at noen er overvektig ut i fra ett badedraktbilde (ut fra et bilde generelt). Det bildet er i tillegg tatt fra en vinkel de færreste ville vært heldige i. Det er jo bare puppene og lårene som vises, og hun ser ut som hun har en helt annen kroppsfasong enn til og med i de andre bildene fra samme situasjon.

Endret av chikako
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Tykk i samme betydning som overvektig. Noe hun etter min mening er, ref. f.eks. bikinibildet som ble postet tidligere i tråden.

Det forandrer likevel ikke at hun er en utrolig vakker dame. :gjeiper:

Nemlig. Selv om man konstaterer at hun er litt overvektig, så betyr det jo ikke at hun er absolutt nydelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på hva dere tenker om dimensjonene til denne jenta:

Badenymfe

Var hun også overvektig? Crazy store lår?

Endret av chikako
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på hva dere tenker om dimensjonene til denne jenta:

Badenymfe

Var hun også overvektig? Crazy store lår?

Marilyn Monroe er nydelig, og er et ikon som flere kvinner burde se opp til. Men det er da ikke til å skyve under en stol at dersom hun hadde levd nå, så hadde hun blitt klassifisert som frodig, ikke slank.

Men hva er egentlig problemet her? Er det virkelig så ille å si at hun var frodig? For hun var jo nettopp dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er egentlig problemet her? Er det virkelig så ille å si at hun var frodig? For hun var jo nettopp dette.

Frodig høres jo litt bedre ut enn tykk/overvektig da, som var ordene som ble brukt om Hendricks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marilyn Monroe er nydelig, og er et ikon som flere kvinner burde se opp til. Men det er da ikke til å skyve under en stol at dersom hun hadde levd nå, så hadde hun blitt klassifisert som frodig, ikke slank.

Men hva er egentlig problemet her? Er det virkelig så ille å si at hun var frodig? For hun var jo nettopp dette.

Men ville hun blitt definert som OVERVEKTIG? Vi er vel alle enige om at Hendricks er langt unna hollywood-idealet, men overvektig? Det tror jeg faktisk ikke. Det jeg bet med fast i var at hun ble klassifisert som overvektig, jeg er ikke interessert i å prøve å hjernevaske dere til å tro at hun er mindre. Jeg mener oppriktig at hun er helt normalvektig, om enn i øvre skala.

Normalvektig = ikke tykk, ikke overvektig.

Endret av chikako
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Man kan jo være tykk/frodig/chubby (og også overvektig) OG dødspen, herregud. Det må ikke alltid være i negativ betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo være tykk/frodig/chubby (og også overvektig) OG dødspen, herregud. Det må ikke alltid være i negativ betydning.

Poenget mitt er at jeg tror dere legger i ordet "overvektig" noe annet enn det som ligger i det: at man faktisk veier for mye. Jeg har ikke inntrykk av at dama er overvektig, jeg synes hun ser normalvektig ut.

Endret av chikako
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen her er helt på jordet... :P

Store pupper er stygt. Vanskelig å holde øynene unna, men stygt.

Kommer an på øynene som ser, og hvor svære de faktisk er.

Jeg syns, sånn generelt, at store pupper er flotte, om de ikke er gigantiske. Er de gigantiske kan de være fine å se på for det, vil ikke automatisk kalle dem stygge, om de går over en viss grense. Det er snakk om gradsforskjeller.

typ mirranda kerr er fint.

Ser ut til å være en fin dame, med ok pupper. Men har noen ett toppløsbilde vi kan titte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo være tykk/frodig/chubby (og også overvektig) OG dødspen, herregud. Det må ikke alltid være i negativ betydning.

Helt enig, men jeg har likevel inntrykk av at de fleste som bruker ordet "tykk", tillegger det en negativ betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Drue

Helt enig, men jeg har likevel inntrykk av at de fleste som bruker ordet "tykk", tillegger det en negativ betydning.

Det samme har jeg med "tynn". Noen andre som tenker det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...