Gå til innhold

Har hun drømmepuppene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest MorAase

Hvorfor er det å ta i å kalle dem perfekte? Bare fordi de ikke er store så er de ikke perfekte? I mine øyer er dem perfekte. De er perfekt proporsjonert med kroppen, og det gjør dem perfekte. Både store og små pupper som er proporsjonert bra blir automatisk bra.

Og det at alle menn har elsket puppene dine når du har vært naken med dem tror jeg ikke har så mye å si om størrelsen på brystene dine, men det faktumet at du og dem er nakne :lur:

For min del blir damer med store pupper litt for mye for meg, da jeg er 178 og veier bare 55kg. Blir litt som å klatre Mount Everest.

Det er fordi det utrykkes på et vis som implesitt legger til grunn at det er kun disse bryst som er perfekte. Når sannheten er at det finnes millioner av viden forskjellige bryster som er perfekte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Det er fordi det utrykkes på et vis som implesitt legger til grunn at det er kun disse bryst som er perfekte. Når sannheten er at det finnes millioner av viden forskjellige bryster som er perfekte.

Det var det jeg mente, men du fikk sagt det bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Jeg som har ganske små pupper syntes mange av de puppene var skikkelig store :sjenert:

Du har små, KateW sier hun har store, og vet du hva? Jeg tror dere begge har perfekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har små, KateW sier hun har store, og vet du hva? Jeg tror dere begge har perfekte.

Det tror jeg og. Jeg synes bare det er spennende at man kan ha så forskjellig oppfatning av det. Jeg ser de puppene og tenker "Hjelpe meg, må de være så store for at de skal bli tatt godt imot?", mens en annen kan tenke "Pokker heller, er det liksom bare så små pupper som er bra?".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har kviner så enormt behov for å snakke om hva som IKKE er pent å se på? Er det ingen kvinenr som er i stand til å stilel seg spørsmålet "Liker han JEG liker meg, min kropp og den jeg er i ett og alt?" Hvorfor evner ikke kvinner å støtte og å bygge opp sine medsøstre sitt forhold til egen kropp?

Det burde være hevet over enhver tvil at menn generelt er veldig glade i kvinners bryst generelt. Hva er det da mer å snakke om?

Jeg digger pupper jeg, mine og andres, og har aldri dissa en boob!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg og. Jeg synes bare det er spennende at man kan ha så forskjellig oppfatning av det. Jeg ser de puppene og tenker "Hjelpe meg, må de være så store for at de skal bli tatt godt imot?", mens en annen kan tenke "Pokker heller, er det liksom bare så små pupper som er bra?".

Det alle bør huske på, alltid, er at vi ser forskjellig og vi tolker forskjellig. Vi liker forskjellige ting og vi har forskjellige standarder for hva vi tror er normalt eller unormalt.

Jeg synes f.eks at mine lår er veldig tykke, mens for noen som faktisk er tykkere, så vil naturligvis mine lår være tynne for denne personen.

Men det hjelper jo ikke meg at noen synes lårene mine er fine, dersom jeg selv synes de er fæle. Alt har med ens eget selvbilde å gjøre, og dessverre er vi kvinner ganske flinke til å bidra med at så mange jenter har et meget dårlig selvbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Jeg har aldri opplevd at en mann ikke har vært strålende fornøyd når han har fått puppetilgang. De som har vært kritiske til brystene mine, er uten unntak kvinner. "Herregud, tenk å ville seg selv så vondt!" Er vel tidenes høydare og klassiker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det alle bør huske på, alltid, er at vi ser forskjellig og vi tolker forskjellig. Vi liker forskjellige ting og vi har forskjellige standarder for hva vi tror er normalt eller unormalt.

Jeg synes f.eks at mine lår er veldig tykke, mens for noen som faktisk er tykkere, så vil naturligvis mine lår være tynne for denne personen.

Men det hjelper jo ikke meg at noen synes lårene mine er fine, dersom jeg selv synes de er fæle. Alt har med ens eget selvbilde å gjøre, og dessverre er vi kvinner ganske flinke til å bidra med at så mange jenter har et meget dårlig selvbilde.

Det er jo i alle fall tydelig i denne tråden. Det er lite konstruktivt fra mange av damene her, åpenlys kritisering av henging, feil størrelse i forhold til resten av kroppen, å påstå at det sikkert er vanskelig å utføre dagligdagse oppgaver osv. Jeg regner med at det stort sett er grunnet at man selv ikke har akkurat sånne pupper som det linkes til. Den anonyme brukeren som dro fram dette med at man jo vil at idealet er noe man kan nærme seg selv glemte jo nettopp at mange damer faktisk KAN nærme seg det som vises i linker her, og for DEM må det jo være skikkelig fint å gå inn på en sånn tråd som dette og se at det finnes mange som synes at det akkurat de har er perfekt. Det blir for dumt om vi som IKKE har akkurat sånne kropper skal ta det at de kroppene får positiv respons som en personlig fornærmelse, og slutte at våre kropper dermed ikke strekker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de puppene Anon linka til var finest av de som det har vært bilde av i denne tråden :) Men det handler også om proporsjoner, både veldig små og veldig store pupper ser litt feil ut, synes jeg, fordi det passer ikke til kroppen, på mange hvertfall.

De "småpuppene" Anon linka til var helt greie. Stor forskjell på de og hun ponomodellen som ble linket til tidligere i tråden. De var ekstremt små! Jeg kunne ikke si at jeg synes de var fine, uten å lyve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har små, KateW sier hun har store, og vet du hva? Jeg tror dere begge har perfekte.

..og jeg blir like frustrert uansett! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Det tror jeg og. Jeg synes bare det er spennende at man kan ha så forskjellig oppfatning av det. Jeg ser de puppene og tenker "Hjelpe meg, må de være så store for at de skal bli tatt godt imot?", mens en annen kan tenke "Pokker heller, er det liksom bare så små pupper som er bra?".

Det som er aller mest spennende er at du kan spørre én mann hva han synes om dine og en annen kvinnes sine. Deres bryster kan være helt forskjellige i både størrelse og form. Mens hans svar om begges vil være at de er fantastiske og perfekte! Og det mens han er fullstendig ærlig og oppriktig.

Min erfaring er at nesten alle heterofile menn er veldig glade i kvinners bryst. Det eneste som får mannen til å holde ett enkelt par bryst fremfor alle andre er at de sitter på den kvinnen han elsker. Slik sett er diskusjoner om hva som er perfekte bryster meningsløs. Spørsmålet burdet vært "Finnes det menn som ærlig og oppriktig digger mine bryst?" Gjerne sammen med illustrasjonsfoto. Først da kunne en fått noe som LIGNER en fruktbar diskusjon. Dessverre tror jeg kvinner hadde klart å ødelegge en slik tråd også... Mennene hadde vært for distrahert til å krangle :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MorAase

De "småpuppene" Anon linka til var helt greie. Stor forskjell på de og hun ponomodellen som ble linket til tidligere i tråden. De var ekstremt små! Jeg kunne ikke si at jeg synes de var fine, uten å lyve.

Mens de fleste andre menn mente helt annet en deg :) Som beviser hva jeg alltid har ment om temaet, menn generelt er veldig glade i kvinnebryst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...