Gå til innhold

Har hun drømmepuppene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, sorry, men jeg blir så lei av alle kommentarer om at man ikke kan ha sex, løpe, at man garantert har vondt i ryggen, at menn ikke liker det, at de henge, at de er i veien osv.

Jeg har store pupper, de volder meg aldri problemer, menn liker dem, jeg elsker dem, de gir meg de sykeste brystorgasmene og de er faste og symmetriske, og jeg er ikke fjortis. Ikke uttal dere om ting dere ikke har peiling på. De av dere som har hatt problemer, fair enough, men ALLE har ikke det.

:dagens-rose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette samme dame som tidligere i tråden (Maria Swan)?

Syns hu i din lenke hadde litt mindre utstyr, men det har kanskje med vinkelen å gjøre?

Jeg er uansett ikke helt enig med deg i at det ikke er drømmepuppene (nå er jo jeg mann, og jeg kan ikke forholde meg til hvordan det er å gå rundt og bære noe sånt), men jeg likte dem ganske godt, ja! :rodmer:

Noen nummer for store kanskje, hvis jeg skal spikke fliser, men jeg klarer ikke å la være å tenke på hvordan de ville vært å ta og løfte på? :jepp:

Maria Swan, ja. Googlet henne! :popcorn:

Det hadde vært interessant å se henne MED klær. Blir litt som rumpa til coco ( http://1.bp.blogspot.com/_NN9tCI5L3YU/TH5bJFzM-9I/AAAAAAAAAAM/dg_Dl3vlXXg/s1600/coco-ass-workout.jpg ) Sykt uten klær, men hvordan ser det ut i det dagligdagse med vanlige klær?

http://img179.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-2080/loc364/06745_Kirsten-Imrie-solo-2-009_123_364lo.jpg

Enig i at dette må være ganske nærme drømmepupper forresten. :-)

Endret av hederlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria Swan, ja. Googlet henne! :popcorn:

Det hadde vært interessant å se henne MED klær. Blir litt som rumpa til coco ( http://1.bp.blogspot.com/_NN9tCI5L3YU/TH5bJFzM-9I/AAAAAAAAAAM/dg_Dl3vlXXg/s1600/coco-ass-workout.jpg ) Sykt uten klær, men hvordan ser det ut i det dagligdagse med vanlige klær?

http://img179.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-2080/loc364/06745_Kirsten-Imrie-solo-2-009_123_364lo.jpg

Enig i at dette må være ganske nærme drømmepupper forresten. :-)

Herregud for en rumpe! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant henne på en video hvor hun har en gul t-skjorte som ikke akkurat skjuler kurvene hennes. :gjeiper:

http://www.xvideos.com/video275501/maria_swan_in_a_yellow_tanktop

:hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp:

Hallo, man ser begge puppene når hun står med ryggen til ! Det må det vel bli i meste laget for de fleste tenker jeg. (ellers en pen kropp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket mildt sagt psykisk funksjonshemma..

Noe skurrer med en oppførsel som ligner en oppmerksomhetssyk fireåring sammen med gigantiske pupper som i tide og utide blir blottet. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likner litt på mine, og de er kjøpt og betalt for å si det sånn. Regner med at du får noen kommentarer på akkurat den der, så da vil jeg gjerne ha den ære av å være den første :gjeiper:

Sobril:

Har sånne selv, bare litt mindre...ekte vare her i gården foreløpig. Snust litt på tanken om å "fylle på" etter å ha fått barn! Hvis jeg får spørre; gikk prosessen uproblematisk for deg? :sjenert:

Hva synes dere egentlig om kunstige pupper, folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Sobril:

Har sånne selv, bare litt mindre...ekte vare her i gården foreløpig. Snust litt på tanken om å "fylle på" etter å ha fått barn! Hvis jeg får spørre; gikk prosessen uproblematisk for deg? :sjenert:

Hva synes dere egentlig om kunstige pupper, folkens?

At det er en styggedom!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sobril:

Har sånne selv, bare litt mindre...ekte vare her i gården foreløpig. Snust litt på tanken om å "fylle på" etter å ha fått barn! Hvis jeg får spørre; gikk prosessen uproblematisk for deg? :sjenert:

Hva synes dere egentlig om kunstige pupper, folkens?

Det går visst an (tror jeg diskuterte det med ei dame her i tråden) å få det til å ligne 100% på ekte vare. Det var visst også etter å ha fått barn. Hvis man ser det tydelig at her er det dyttet inn noe, da er det avtennende for min del. Spesielt trist, syns jeg, når svært unge damer blåser seg kraftig opp.

Men folk er forskjellige. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men de var definitivt svære de og! Eller er det bare meg som er vant til mine "littoverenhåndfull"? :sjenert:

De jeg linket til, ligger nok i min øvre "accentanceskala". Og, ja de er jo digre hos begge damene. "Littoverenhåndfull" er også helt flott! Jeg klarer ikke å gradere pupper som er i "mitt" område.

Nå må jeg nok tenke på kjedelige kofferter en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går visst an (tror jeg diskuterte det med ei dame her i tråden) å få det til å ligne 100% på ekte vare. Det var visst også etter å ha fått barn. Hvis man ser det tydelig at her er det dyttet inn noe, da er det avtennende for min del. Spesielt trist, syns jeg, når svært unge damer blåser seg kraftig opp.

Men folk er forskjellige. :sjenert:

Enig. Med en halvliter eller to i hver pupp står man i umiddelbar fare for å se ut som et freak show istedet. Puppestørrelsen bør være i harmoni med resten av kroppen.

Hva med dette settet? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig. Med en halvliter eller to i hver pupp står man i umiddelbar fare for å se ut som et freak show istedet. Puppestørrelsen bør være i harmoni med resten av kroppen.

Hva med dette settet? :jepp:

Det er typisk sånne pupper som får meg til å gruble, er de ekte, eller er de "fylt på"? De var fine, men virker nesten "for perfekte".

Jeg hater å bli lurt! :fnise:

www.teenshorde.org/karups-teens-806sarah23/karups-teens-pix/babe013.jpg

Sånne er greie å identifisere, og for meg personlig, stooor turn-off! Men jeg kan bare snakke for meg selv.

Klikkbar link fjernet

SportyShorty, mod

Endret av SportyShorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Enig. Med en halvliter eller to i hver pupp står man i umiddelbar fare for å se ut som et freak show istedet. Puppestørrelsen bør være i harmoni med resten av kroppen.

Hva med dette settet? :jepp:

Det er falskt, og falskhet er aldri bra. Hvofor har ingen kvinner av i dag selvtillit? Stolthet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man definerer kvinners femininitet via puppestørrelse, så er man på ville veier.

Sier damen som definerer mannens attraktivitet utfra kroppshøyden. :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...